My new Bike!
Moderator:Beheerders
-
euh pimp eerst maar op je bmx leert rijden en dan pas pimpen met mtb
;D

Re:My new Bike!
broke schreef:
het maakt niet uit waar je op rijdt, maar hoe je rijdt!
leer eerst een beetje bmx"en en "verdien" dan pas je fiets...pimpen doe je maar met je mountainbike!
Oordeel niet zo snel, jij weet niet hoe ik rijd en wat ik doe! Dus erover mee praten kun je niet.
-
- Contacteer:
Tuup J schreef:
[broke schreef:
leer eerst een beetje bmx"en en "verdien" dan pas je fiets...pimpen doe je maar met je mountainbike!
Oordeel niet zo snel, jij weet niet hoe ik rijd en wat ik doe! Dus erover mee praten kun je niet.
Eigenlijk heeft martin wel beetje gelijk, en volgens mij weet hij wel hoe jij rijd
beetje laat tuup maar geile bike
ik hoop dat je er veel fun mee gaat beleven, ;D
ik heb frame only eerst gezien maar het eindresultaat is toch wel :-* have fun

ik heb frame only eerst gezien maar het eindresultaat is toch wel :-* have fun

The General of the diss0rs schreef:
[Tuup J schreef:
[broke schreef:
Eigenlijk heeft martin wel beetje gelijk, en volgens mij weet hij wel hoe jij rijd
dankjewel michael!
The General of the diss0rs schreef:
[Tuup J schreef:
[broke schreef:
Hoe dat dan? Was hij een van die andere gasten die bij jouw en arnout waren?
broke schreef:
Wat een bullshit zeg.
Had ie dan een goedkopere bmx moeten kopen (of goedkopere onderdelen) omdat hij niet goed genoeg is?
Dan kan bijna iedereen wel zn fiets inruilen tegen een oud brik.
Dude© schreef:
Dan kan bijna iedereen wel zn fiets inruilen tegen een oud brik.
Scott kopuh?
Banshee kopuh?
Heb de boodschap begrepen, ga wel weer op crap rijden...
Whahaha juist jeroen vooral jij moet je fietsen verkopen! Die Scott magje houden, heb nog plezier met mn eigen dh bak maar die Banshee wil ik er wel bij als street fietsie :P
je gaat toch ook niet naar de supermarkt en daar koop je eten voor 6 mensen, terwijl je alleen voor jezelf koopt...
Functie boven uiterlijk vertoon!
Ik ga liever op roadtrip met een goedkopere, maar nog steeds goede fiets, dan dat ik al m"n geld in 1 fiets stop. Er zijn zoveel andere dingen die je met dat geld kan doen. Ik ben zelf ook op een 2e hands bmx begonnen, maar alles wat kapot ging heb ik steeds vervangen door iets beters. En nu rij ik op een t1.
En zeg nou zelf...het is toch veel cooler om iemand op een gare bak de sickste shit zien doen, dan iemand die op een super sicke bak (dat is die pantera uiteindelijk wel) een beetje rond rijden zonder truukjes enzo...
Ik ga liever op roadtrip met een goedkopere, maar nog steeds goede fiets, dan dat ik al m"n geld in 1 fiets stop. Er zijn zoveel andere dingen die je met dat geld kan doen. Ik ben zelf ook op een 2e hands bmx begonnen, maar alles wat kapot ging heb ik steeds vervangen door iets beters. En nu rij ik op een t1.
En zeg nou zelf...het is toch veel cooler om iemand op een gare bak de sickste shit zien doen, dan iemand die op een super sicke bak (dat is die pantera uiteindelijk wel) een beetje rond rijden zonder truukjes enzo...
er staat voor jezelf koopt...ik bedoel kookt!
broke schreef:
je gaat toch ook niet naar de supermarkt en daar koop je eten voor 6 mensen, terwijl je alleen voor jezelf koopt...
Het blijft ieder zijn eigen mening, ik wou gewoon een goede bmx, waar niet elke maand iets kapot aan gaat. Dat ik na 6avondjes bmx"en nog geen tricks kan is jouw probleem, zelf vind ik dat het goed gaat en k vind het nog steeds ff wennen aan de grote van de bike.
En een degelijke fiets geeft meestal een stuk meer vertrouwen, gewoon omdat het veiliger is... Tenzij je het stoer vindt om met een wrak allerlei zware tricks te proberen en dan op je bek te gaan omdat de boel het begeeft... Stoerrr ::) ::) ::)
pffff, ik hoe me alleszins niet bezig met de denken wat anderen van me denken. Tis toch je eigen fiets, en daar doe je toch mee wat je wil, zelfs al rij je er gewoon mee rond zonder zieke tricks te doen. Je koopt toch zo"n fiets omdat je graag rijd, en niet omdat anderen het leuk zouden vinden je te zien rijden.
Thats my opinion
Grtz
ps, heeft iemand de mail van ABC ???
Ypres HC scene schreef:
pffff, ik hoe me alleszins niet bezig met de denken wat anderen van me denken. Tis toch je eigen fiets, en daar doe je toch mee wat je wil, zelfs al rij je er gewoon mee rond zonder zieke tricks te doen. Je koopt toch zo"n fiets omdat je graag rijd, en niet omdat anderen het leuk zouden vinden je te zien rijden.
Thats my opinion
Grtz
ps, heeft iemand de mail van ABC ???
das ook zeker zo!
je moet ook gewoon je eigen ding doen en niet druk maken over anderen!
je hebt gelijk! SHUT UP & RIDE! haha
Ik probeer ook niemand af te kraken ofzo...veel plezier iig met je pantera het is echt een sicke bak en ik zie je vast wel een keer bij een jam ofzo!
i rest my case!
Hehe is cool, je herkent me aan me bmxje dan he :P.
mensen kijk gewoon zn filmpje op zn mtb van in de promise nou dan snap je tog wel dat hij een fatsoenlijke bmx koopt want daar rijd hij egt goed
oja vette bmx trouwens
oja vette bmx trouwens