Re:Mergel heuvellandschap 2 daagse
Moderator:Beheerders
-
Ach dertig graden en lekker zweten is ook fijn.
-
de starttijden zijn tussen 7 en 11 uur , ik heb me ingeschreven voor de 70, ik neem aan dat je dan om 7uur van start moeten gaan of maakt dat weinig uit?
en ik ga op de bosrand staan, waar blijven de stikkers?
en ik ga op de bosrand staan, waar blijven de stikkers?
als jij die 70 kilometers in 2 uurtjes kan raggen, dan mag je ook wel om 11.00 starten hoor........
wij staan ook op de bosrand....geen stickers...
Hmm misschien een heeeeeeeeeeel domme vraag,maar je moet toch niet voor 13.00 uur binnen zijn???? Ik wil namelijk rond een uur of 9 starten en denk eerlijk gezegd niet dat ik het binnen de 4 uur 70 km doe.......
tuurlijk niet,
weet niet hoe laat je precies binnen moet zijn, maar je heb nog wel een paar uurtjes.
Wij starten vorig jaar rond tienen. Ik deed de 50, maar twee vrienden besloten de 30 de fietsen. Pakt een van die dwaallichten een verkeerde splitsing....zit-ie op de 70 kilometer. Toen ik hem belde waar die bleef, zat hij uit te hijgen bij het "hijgend hert" (what"s in a name!) Ik heb nog nooit zo hard moeten lachen.
Lullige was wel dat hij de autosleutel had. En omdat het wel even zou duren, zijn we toen maar naar de camping (MooiBemmelen) gefiets. Ben zelf daarna weer terug gefiets naar start/finish voor een reparatie aan mijn fiets (had te weinig geld bij me in eerste instantie).
Na weer een telefoontje, waaruit bleek dat het nog wel even zou duren, ben ik maar weer naar de camping gefiets......
Om een lang verhaal kort te houden...je hebt dus tijd zat om "s middags te finishen
weet niet hoe laat je precies binnen moet zijn, maar je heb nog wel een paar uurtjes.
Wij starten vorig jaar rond tienen. Ik deed de 50, maar twee vrienden besloten de 30 de fietsen. Pakt een van die dwaallichten een verkeerde splitsing....zit-ie op de 70 kilometer. Toen ik hem belde waar die bleef, zat hij uit te hijgen bij het "hijgend hert" (what"s in a name!) Ik heb nog nooit zo hard moeten lachen.
Lullige was wel dat hij de autosleutel had. En omdat het wel even zou duren, zijn we toen maar naar de camping (MooiBemmelen) gefiets. Ben zelf daarna weer terug gefiets naar start/finish voor een reparatie aan mijn fiets (had te weinig geld bij me in eerste instantie).
Na weer een telefoontje, waaruit bleek dat het nog wel even zou duren, ben ik maar weer naar de camping gefiets......
Om een lang verhaal kort te houden...je hebt dus tijd zat om "s middags te finishen
-
ok bosrand gezellig,deijssel schreef: als jij die 70 kilometers in 2 uurtjes kan raggen, dan mag je ook wel om 11.00 starten hoor........
als ik een dp stikker had was t wel gelukt om gemiddeld 35 te rijden,
haha, dus tot dan!
-
@roadkill, wij hopen met dit weer de 70 km in een uurtje of 5 te rijden. Moet te doen zijn volgens mij.
Ik hoop er ook zoiets over te doen,maar reken lekker op 6-7 uur,valt het iig niet tegen.En ik reken ook het heen en terug fietsen erbij.
-
Dat is dan ons voordeel we staan 200 meter van de start/ finish. ;D
Ja maar ik ben een beetje een dhz masochist ;D ;D
-
is er ondertussen iemand de afgelopen dagen daar in de buurt geweest ivm het goede weer? hoe ligt t erbij?
wat zou t weer komende week gaan doen?
wat zou t weer komende week gaan doen?
Het zal nu best droog bij liggen , maar ja het is nog ruim een week te gaan en in die tijd kan er nog veel veranderen.
Voorspelling de komende 9 dagen is :
Overgang naar wisselvallig weer met enkele buien. Middagtemperatuur dalend van 24 naar normale waarde voor deze tijd van het jaar (ca. 19 graden)., met elke dag kans op 1-8 mm neerslag.
Lange termijn, woensdag 15 september tot en met zaterdag 18 september :
* Grote kans op aanhoudend wisselvallig weer met normale temperaturen.
Voorspelling de komende 9 dagen is :
Overgang naar wisselvallig weer met enkele buien. Middagtemperatuur dalend van 24 naar normale waarde voor deze tijd van het jaar (ca. 19 graden)., met elke dag kans op 1-8 mm neerslag.
Lange termijn, woensdag 15 september tot en met zaterdag 18 september :
* Grote kans op aanhoudend wisselvallig weer met normale temperaturen.
-
Ik blijf hopen op mooi weer net als vorig jaar. Wellicht iets minder stoffig.
Ach anders snorkel en duikbril mee,laat het maar regenen,nu alleen me truck nog op tijd in orde krijgen.....

-
ah t ziet er al beter uit voor donderdag tm zaterdag, in ieder geval droog, ongeveer 19 / 20 graden. hopen dat t zo blijft.
Dat vind ik de ideale temp!!!!!!!!!
-
zaterdag droog, 20C, zondag 2mm neerslag 18C
verdeurie, das toch nie proper,
verdeurie, das toch nie proper,
Die 2 mm zal waarschijnlijk voor 90 % uit mijn zweet bestaan!!! ;D ;D ZO vanavond maar eens gaan inpakken,moet toch eens wat beter leren plannen,2 dagen van tevoren is niet helemaal de bedoeling...
-
goed dat je t zegt, was t bijna vergeten.. maar neem niet veel mee. hooguit een warme jas en broek, tent fototoestelslaapzak...oh tandenborstel
Ik ben gewoon al bezig geweest met het inpakken van me truck,heb de rest van de week eigenlijk geen tijd.En wil vrijdag om half 3wegrijden van het werk direkt door naar limbabwe,kan ik op tijd de tent neerzetten en dan op de fiets nog ff gauw inschrijven..
-
ik ga sávonds laat pas aankomen, uurtje of 9 denk ik, maar ff uit interesse; wat voor bikes rijden jullie komend weekend? ik op mn fisher: http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=300058
ik moet vanavond nog de spulletjes bijeen pakken, dan koppelen we morgenmiddag de caravan achter de auto en dan kan het feest beginnen!
Oh,
vertegenwoordigd zijn
za. 50km
zo. 50km

en
za. 30km
zo. 30km

Oh ja, we staan op de bosrand!
Oh,
vertegenwoordigd zijn
za. 50km
zo. 50km

en
za. 30km
zo. 30km

Oh ja, we staan op de bosrand!
Op me Viper World Cup ht,en me maatje op de trek feul 98(?) wew staan op mooi bemelen,en als je me fiets niet ziet kan je eventueel naar een "heethoofd" kijken.(heb net weer een nieuw kapsel.... ;D ;D)
Btw wij gaan voor de 70,of dat goed gaat???????
Btw wij gaan voor de 70,of dat goed gaat???????
-
ook lache, ik heb ineens geen vervoer meer, pfff dat wordt nog wat vanuit den haag... misschien met de trein?
dat is k.u.t.
geen andere oplossingen?
geen andere oplossingen?