non klaagbaak! Intense service

Deel hier je goede en slechte ervaringen met betrekking tot service of garantie van een product, merk of dealer.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Zane!
non klaagbaak! Intense service

Bericht door Zane! » ma sep 27, 2004 10:42 pm

Wow... ooit al es gemaild met die lui maar nooit wat terug gehoord, en nu met hun nieuwe site en emails binnen de dag response en nu binnen t uur al 3 response mails gehad

impresse good work!

zane

Gast

Re:non klaagbaak! Intense service

Bericht door Gast » ma sep 27, 2004 10:47 pm

Tot je achterbrug breekt, dan word je verteld dat er geen reserve achterbruggen meer zijn en je een goed aanbod kan krijgen op de m3 en anders heb je pech...
Tis maar wat je goede service noemt.

Zane!

Bericht door Zane! » ma sep 27, 2004 10:53 pm

let"s give it a shot 8)

maar, gewoon, nu alweer n mail terug gehad, of die gast heeft nix te doen of ze zijn gewoon goed bezig mi..

zane

BF = DeJean
Forumbeheerder

Bericht door BF = DeJean » di sep 28, 2004 8:40 am

is inderdaad veel verbeterd. Had dezelfde klacht als jij. T was alsof je probeerde te bellen met god. Die neemt ook nooit op.....
Nu zijn ze veel responsiever.
Achterbruggen: naar t schijnt wachten ze op een batch stukken, die nog niet geleverd is.

Christiaan

Bericht door Christiaan » di sep 28, 2004 9:41 am

Ik ben ook tevreden, binnen een week een nieuwe link voor mijn Tazer FS binnen, via Intense USA geregeld, via importeur zou t minimaal 6 weken duren.

Zane, als je zoveel met ze mailt, vraag ff wanneer de Tazer XVP echt komt, daar heb ik nog geen antwoord op.

Gast

Bericht door Gast » di sep 28, 2004 4:56 pm

BF = DeJean schreef:
Achterbruggen: naar t schijnt wachten ze op een batch stukken, die nog niet geleverd is.

Ik las dit op RM een tijdje terug...
Yeaa, so I snapped my upper chainstay on the right side of my Intense M1. This happened at Mt. Snow in Vermont last weekend. No I wasn"t doing anything crazy, it was already cracked in that place... Intense doesn"t have anymore M1 stuff left, so no warranty for me. They offer deals on an M3, but I could get those deals anyway

Staan fotos bij ensjoow.

http://www.ridemonkey.com/forums/showth ... ht=intense

BF = DeJean
Forumbeheerder

Bericht door BF = DeJean » wo sep 29, 2004 8:29 am

moet je even verder lezen in datzelfde draadje (dacht ik). Dan blijkt dat Intense weldegelijk nieuwe achterbruggen in de oven zitten heeft.

Plaats reactie