non klaagbaak! Intense service
Moderator:Beheerders
Wow... ooit al es gemaild met die lui maar nooit wat terug gehoord, en nu met hun nieuwe site en emails binnen de dag response en nu binnen t uur al 3 response mails gehad
impresse good work!
zane
impresse good work!
zane
Re:non klaagbaak! Intense service
Tot je achterbrug breekt, dan word je verteld dat er geen reserve achterbruggen meer zijn en je een goed aanbod kan krijgen op de m3 en anders heb je pech...
Tis maar wat je goede service noemt.
Tis maar wat je goede service noemt.
let"s give it a shot
maar, gewoon, nu alweer n mail terug gehad, of die gast heeft nix te doen of ze zijn gewoon goed bezig mi..
zane

maar, gewoon, nu alweer n mail terug gehad, of die gast heeft nix te doen of ze zijn gewoon goed bezig mi..
zane
-
- Forumbeheerder
is inderdaad veel verbeterd. Had dezelfde klacht als jij. T was alsof je probeerde te bellen met god. Die neemt ook nooit op.....
Nu zijn ze veel responsiever.
Achterbruggen: naar t schijnt wachten ze op een batch stukken, die nog niet geleverd is.
Nu zijn ze veel responsiever.
Achterbruggen: naar t schijnt wachten ze op een batch stukken, die nog niet geleverd is.
-
Ik ben ook tevreden, binnen een week een nieuwe link voor mijn Tazer FS binnen, via Intense USA geregeld, via importeur zou t minimaal 6 weken duren.
Zane, als je zoveel met ze mailt, vraag ff wanneer de Tazer XVP echt komt, daar heb ik nog geen antwoord op.
Zane, als je zoveel met ze mailt, vraag ff wanneer de Tazer XVP echt komt, daar heb ik nog geen antwoord op.
BF = DeJean schreef:
Ik las dit op RM een tijdje terug...
Yeaa, so I snapped my upper chainstay on the right side of my Intense M1. This happened at Mt. Snow in Vermont last weekend. No I wasn"t doing anything crazy, it was already cracked in that place... Intense doesn"t have anymore M1 stuff left, so no warranty for me. They offer deals on an M3, but I could get those deals anyway
Staan fotos bij ensjoow.
http://www.ridemonkey.com/forums/showth ... ht=intense
-
- Forumbeheerder
moet je even verder lezen in datzelfde draadje (dacht ik). Dan blijkt dat Intense weldegelijk nieuwe achterbruggen in de oven zitten heeft.