xcycletracks(zwollle)
Moderator:Beheerders
- Pieter en zijn V10
ok voor de zwollenaren en de bende er om heen
hoe zijn jullie ervaringen met xcycletracks?
hij heeft de woodman elite van een vriend van mij opgebouwd, maar hij vergat de helft van de onderdelen(remmen, buitenbanden)
ook had hij zijn wiel opnieuw gespaakt, gaan we fietsen zit het wiel er niet goed vast in. dus graag jullie meningen
mzzl pieter
hoe zijn jullie ervaringen met xcycletracks?
hij heeft de woodman elite van een vriend van mij opgebouwd, maar hij vergat de helft van de onderdelen(remmen, buitenbanden)
ook had hij zijn wiel opnieuw gespaakt, gaan we fietsen zit het wiel er niet goed vast in. dus graag jullie meningen
mzzl pieter
Re:xcycletracks(zwollle)
ben nog nooit bij xcycletracks geweest, kan je er dus niks over zeggen. ik ga altijd naar Stappenbelt, werk goed, kom je er nie uit in Zwolle, gewoon ff contacte met Stappenbelt Apeldoorn komt altijd goed
voeg me ook maar ff toe aan je msn, kunne we eens contacte om zamen te gaan bike. mijn msn: kelvin_kooistra@hotmail.com
voeg me ook maar ff toe aan je msn, kunne we eens contacte om zamen te gaan bike. mijn msn: kelvin_kooistra@hotmail.com
- Pieter en zijn V10
is gedaan
stappenbelt is wel goed maar niet de goedkoopste
Goed en De Goedkoopste gaat vaak niet samen. Er zijn veel zaken die op eerste gezicht duurder lijken maar waar je gewoon goed geholpen wordt en vaak terplaatsen nog wat korting of extra krijgt. Check gewoon verschillende winkels en dan niet alleen op internet maar loop even binnen.
- Pieter en zijn V10
weet ik maar daarom mag ik wel mijn mening geven
-
beste ride,
allereerst bedankt voor je wijze raad. ben je ooit bij xcycletrax geweest? zal wel niet!! dan had jij je wel op een andere manier geuit. :-X ik spreek namelijk uit ervaring en je wordt best verdrietig van zijn omgang met fiets & klant.
...... eeuuuh remmen??? hoezo banden ::)
Mzzls gedupeerde marûk
allereerst bedankt voor je wijze raad. ben je ooit bij xcycletrax geweest? zal wel niet!! dan had jij je wel op een andere manier geuit. :-X ik spreek namelijk uit ervaring en je wordt best verdrietig van zijn omgang met fiets & klant.
Mzzls gedupeerde marûk
- Pieter en zijn V10
goed zo mark als 1e bericht is dit een zeer sterke ;D
- cHoc
xcyclegrrrr schreef:
beste ride,
Mzzls gedupeerde marûk
mijn ervaring is wel ongeveer de zelfde, ben er niet gedupeert maar het is niet mijn vriendje......
ga toch liever naar stappenbelt
- Pieter en zijn V10
he choc gedupeert is ook meteen weer zo, maar hij heeft toch de uitstraling dat die zich wil onderscheiden,, nou dat doet die zo op de verkeerde manier, maar goed dus voortaan stappenbelt!
maar dit is mijn email dijkpieter@hotmail.com
kunnen we wel keer samen biken, hoe meer ziel hoe meer vreugd en je leert van mekaar. :P
mzzl pieter
maar dit is mijn email dijkpieter@hotmail.com
kunnen we wel keer samen biken, hoe meer ziel hoe meer vreugd en je leert van mekaar. :P
mzzl pieter
ga naar Dikhof in Oosterwolde (bij Oldebroek, das bij Wezep). goede service, vriendelijke mensen. echt eerlijk advies, ik heb daar zeker niet het gevoel dat ik genaaid wordt. Ik heb er meerdere kledingstukken gekocht, nooit problemen. ook heb ik er een andere veer voor mn voorvork gekocht, mocht ik verzagen en zelfs weer teruggeven als het niet zou passen
, das echte klantvriendelijkheid

Ga zelf meestal naar kokkiebikes in lemelerveld(dus niet zo ver van zwolle af)
Goeie service en vincent is ex-lid van stappenbeld geweest,heeft nu een eigen klein winkeltje.
Goeie service en vincent is ex-lid van stappenbeld geweest,heeft nu een eigen klein winkeltje.
- Pieter en zijn V10
ok ik zal het onthouden, de oude stappenbelt in lemele was echt top, voor de verhuizing, zonde hoor, maar bedankt voor info mzzl pieter
Vincent heb wel een site :wee wee wee punt kokkiebikes punt en el
ga naar Dikhof in Oosterwolde (bij Oldebroek, das bij Wezep). goede service, vriendelijke mensen. echt eerlijk advies, ik heb daar zeker niet het gevoel dat ik genaaid wordt. Ik heb er meerdere kledingstukken gekocht, nooit problemen. ook heb ik er een andere veer voor mn voorvork gekocht, mocht ik verzagen en zelfs weer teruggeven als het niet zou passen
, das echte klantvriendelijkheid
in men xc-tijd ben ik daar veel geweest, daar is t een goede winkel voor, maar toen ik men xc-bike ging ombouwe voor street en ds wiste ze nie eens wat een kettinggeleider was
toch jammer dat als je t ze dan uitlegt wat je bedoeld ze je gewoon nie wille begrijpe >:( na die tijd ben ik daar ook nooit meer geweest, ga alleen nog naar stappenbelt

in men xc-tijd ben ik daar veel geweest, daar is t een goede winkel voor, maar toen ik men xc-bike ging ombouwe voor street en ds wiste ze nie eens wat een kettinggeleider was

pieterenzijntoy schreef:
is gedaan
Potdomme,moest ik nog een schijfrem-adaptertje hebben van Hayes bel ik ff naar Bike-life(Stappenbeld Lemelerveld). hebben ze daar wel maar kost....19,95 euro!!
kijk op de site van B2B kost ie 9,95 excl. verzend, bel ik naar de Rijwielhandel in Hellendoorn kost dat ding 7,95 euro.
Inderdaad,stappenbeld(bike-life) is NIET de goedkoopste!
- Pieter en zijn V10
ook met reparatie zijn ze niet de goedkoopste, maar ja wel aardige lui., maar ja prijsverschil is ook in dit verhaal wel weer te groot.