dat er standaard speling op de vorken zit, maar dat hoort zo
Vind jij dat normaal voor een nieuwe vork?
Is volgens fox de bedoeling, anders kunnen de glijlagers niet goed gesmeerd worden met alle gevolgen (oververhitting, stick-slip) van dien.
En ik moet zeggen dat de speling ook heel minimaal is hoor.
rock shox s gwoon zo niet relaxed
men pa had een rock sh*t springt ie van egt 50 cm blijft dat ding onderin hangen en klapt daarna vol trug gevolg vork kapot titanium frame gescheurd
bart-thor schreef:
rock shox s gwoon zo niet relaxed
men pa had een rock sh*t springt ie van egt 50 cm blijft dat ding onderin hangen en klapt daarna vol trug gevolg vork kapot titanium frame gescheurd
ja serieus was egt lijpe sh*t die vork klapte met zoveel vaart terug dat hij erachter over afsloeg de fiets kwam toen tegen een boom en daarbij is het frame gescheurd hij heeft daarvoor wel een nieuw frame gekregen en ook gezworen nooit meer rock shox te rijden
Ja Rockshox roeleert eg wel, de rebound is onovertroffen!
En: titanium frame gescheurd? Qualität?
;D
Maarre: Rockshox is echt wel goed bezig onder leiding van SRAM, voorheen verafschuwde ik het (en met reden), maar de Reba lijkt toch echt iets te gaan worden (en niet zo afschuwelijk duur als FoXXX). Service schijnt ook verbeterd te zijn, maar dat is niet zo moeilijk omdat je met Vertexcs op een absouut dieptepunt begint vanwaar het alleen maar beter kan worden....
bart-thor schreef:
ja serieus was egt lijpe sh*t die vork klapte met zoveel vaart terug dat hij erachter over afsloeg de fiets kwam toen tegen een boom en daarbij is het frame gescheurd hij heeft daarvoor wel een nieuw frame gekregen en ook gezworen nooit meer rock shox te rijden
Rockshox sucks ??? Nee, vindt ik van niet. Kijk, je moet een Rockshox niet gaan verglijken met bijv. een Fox !! Laat dat effe duidelijk zijn. Rockshox levert goede vorken voor een aardige prijs. Als je je Rockshox regelmatig laat reviseren dan kan je er jaren plezier van hebben dus...