Re:hoeveel moeten er nog komen...???
Moderator:Beheerders
Hoeveel moeten er nog gaan....??
Tja, er is weer iemand doodgeschoten voor ........ ja voor wat eigenlijk?
Nederland gaat, kan misschien beter zeggen, is naar de klote aan het gaan.
Tja, er is weer iemand doodgeschoten voor ........ ja voor wat eigenlijk?
Nederland gaat, kan misschien beter zeggen, is naar de klote aan het gaan.
-
Helaas is het al naar de klote gegaan. :-[
Het probleem zit hem erin denk ik hoever iemand gaat met zijn denkwijze om daarvoor iemand te vermoorden (of ander kwaad aan te doen natuurlijk). Bijvoorbeeld godsdienst of een andere overtuiging.
Bij een bepaalde groep is dit zover doorgeslagen dat niemand hier een mening over mag hebben of het op een andere mannier te benaderen dan in hun ogen goed is.
Bij een bepaalde groep is dit zover doorgeslagen dat niemand hier een mening over mag hebben of het op een andere mannier te benaderen dan in hun ogen goed is.
Ik zeg/schrijf maar niets, dadelijk staan ze bij mij op de stoep... :-X
Wie is de volgende...
Wie is de volgende...
kunnen we nou niet in een wereld met wat wederzijds respect leven? >:(
(het begint bij kleine dingen...)
(het begint bij kleine dingen...)
Nummer zoveel. RIP for him, maar dit had niet gehoeven.
Hoe genuanceerd hij ook altijd was dit moet toch verdomme geen reden zijn om iemand om te leggen?
Medeleven voor de familie in ieder geval... Nederland moet zich maar eens achter de oren gaan krabben wat dit gaat worden...
Hoe genuanceerd hij ook altijd was dit moet toch verdomme geen reden zijn om iemand om te leggen?
Medeleven voor de familie in ieder geval... Nederland moet zich maar eens achter de oren gaan krabben wat dit gaat worden...
Schandalige ontwikkelingen wederom in ons liberale land. :"(
Ik weet alleen niet of je nu gelijk de "maatschappij" de schuld in de schoenen moet schuiven. Natuurlijk mag je in NL voor je mening uitkomen, en ik kan me niet voorstellen dat dat de reden is dat deze man vermoord is. In eerste instantie moet de dader een steekje los hebben om tot dit soort daden te komen.
Maar laten we eerst even afwachten, met Pim Fortuyn waren de meeste speculaties achteraf onjuist.
Theo, rust in vrede.
Ik weet alleen niet of je nu gelijk de "maatschappij" de schuld in de schoenen moet schuiven. Natuurlijk mag je in NL voor je mening uitkomen, en ik kan me niet voorstellen dat dat de reden is dat deze man vermoord is. In eerste instantie moet de dader een steekje los hebben om tot dit soort daden te komen.
Maar laten we eerst even afwachten, met Pim Fortuyn waren de meeste speculaties achteraf onjuist.
Theo, rust in vrede.
je kan tegen woordig nix meer zeggen in het openbaar of je word er al
op aan gesproken of erger...
waar gaat dit heen ik dacht dat je hier vrijheid van meningsuiting had?
maar jah een ding is zeker dit had idd niet gehoeve maar hoe maak je het duidelijk?
greetzz,
Mister P2
op aan gesproken of erger...
waar gaat dit heen ik dacht dat je hier vrijheid van meningsuiting had?
maar jah een ding is zeker dit had idd niet gehoeve maar hoe maak je het duidelijk?
greetzz,
Mister P2
-
het is zo idioot dit. Hij had een mening, dode hij iemand met die mening ? nee toch waarom hem dan omleggen ? Vanavond geen stille maar een luide tocht in amsterdam om 19:30 op de dam. Dit zou trouwens nog wel een nare gevolgen kunnen hebben...
Crash and Learn ?
Crash and Learn ?
Justitie: dader was 26-jarige Marokkaanse Nederlander
De verdachte van de moord op Theo van Gogh, is een 26-jarige Amsterdammer. De man heeft zowel de Nederlandse als de Marokkaanse nationaliteit. Dat zegt hoofdofficier van justitie De Wit.
Beschoten
Volgens justitie heeft de man Van Gogh eerst beschoten. Nadat hij op straat viel, heeft de dader Van Gogh gestoken met een mes, en nogmaals geschoten. Daarbij raakte een omstander gewond.
Briefje
Volgens justitie heeft de man Van Gogh eerst beschoten. Nadat hij viel, heeft de dader Van Gogh gestoken met een mes, en nogmaals geschoten. Hij legde daarna een briefje op het lichaam. Een omstander raakte gewond bij de schoten. Deze persoon wist de politie te waarschuwen.
Kogelregen
Door de waarschuwing konden agenten snel achter de dader aan, die naar het Oosterpark was gegaan. Bij de poging hem te arresteren was volgens de politie sprake van "een kogelregen". Een motoragent raakte daarbij gewond. Zijn toestand valt mee, omdat hij een kogelvrij vest droeg.
Geen beveiliging
Voor Van Gogh zijn "ordemaatregelen" genomen nadat hij werd bedreigd. Dat gebeurde onder meer na zijn optreden bij "Zomergasten". Bij politie en justitie is de laatste maanden geen concrete informatie over dreiging voor Van Gogh binnengekomen. Er zijn daarom geen aanvullende maatregelen voor persoonsbeveiliging genomen.
Goddamned...
Natuurlijk kunnen en mogen dit soort dingen in Nederland niet gebeuren...
We moeten ons in Nederland inderdaad eens goed achter de oren krabben en stoppen met haat zaaien. Theo deed daar zelf(helaas) ook aan mee, en wist zelf dondersgoed wat hij deed, maar dat dit zou gebeuren... ???
Helaas zal dit voor te veel mensen Theo"s visie bevestigen en zo bestaat de kans dat we in Nederland een vicueuze circel belanden. Dit komt heel hard aan en het maakt me doodsbang! Als het in Nederland zo doorgaat zullen we moeten vluchten uit ons landje dat ooit zo tolerant was(iets wat ik eigenlijk al van plan was)...
Beste Theo, Rest in Peace.
We moeten ons in Nederland inderdaad eens goed achter de oren krabben en stoppen met haat zaaien. Theo deed daar zelf(helaas) ook aan mee, en wist zelf dondersgoed wat hij deed, maar dat dit zou gebeuren... ???
Helaas zal dit voor te veel mensen Theo"s visie bevestigen en zo bestaat de kans dat we in Nederland een vicueuze circel belanden. Dit komt heel hard aan en het maakt me doodsbang! Als het in Nederland zo doorgaat zullen we moeten vluchten uit ons landje dat ooit zo tolerant was(iets wat ik eigenlijk al van plan was)...
Beste Theo, Rest in Peace.
hoe koel en berekend kan je zijn als je iemand neerschiet, ernaar toe loopt, hem neersteekt, nog maar eens schiet en dan nog even kijken of-ie wel dood is.............tering.
Voor dat soort gasten - trouwens iedere moordernaar- mag van mij de doodstraf ingevoerd worden. (oeps, moet wel oppassen voor mijn mening in dit land)
When we tolerate this......then our children will be next
Voor dat soort gasten - trouwens iedere moordernaar- mag van mij de doodstraf ingevoerd worden. (oeps, moet wel oppassen voor mijn mening in dit land)
When we tolerate this......then our children will be next
Nee dit is gewoon zwaar K.U.T.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Zeg je wat je er zelf van vind (is kennelijk ook al haat zaaien volgens sommigge.....) knalle ze je af als een dolle hond......Sorry maar als je eerlijk bent ben je lang niet altijd aardig,en als je iets vind moet je dat gewoon mogen zeggen.En dan het ergste ,die slappe L** van een Bakellende die iedereen tot rust maant.......Open je ogen,kijk eens om je heen achterlijke tuinkabouter*knip* dit deden onze oosterburen in 40-45*knip* Dit nu niet omdat het een moslim was,zal mij wat uitmaken,maar wanneer word er nou eens knap opgetreden in dit land?????Politiek correct? dat is gewoon niks anders dan angst...
Greetz Roadkill
P.s. *knip* erg jammer....*knip*
P.s. 2 R.I.P. Theo
Greetz Roadkill
P.s. *knip* erg jammer....*knip*
P.s. 2 R.I.P. Theo
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
http://stream.2003.02.garnierprojects.c ... inloos.wma
kreeg ik doorgemaild (rechtermuisknop en opslaan als..)
Theo Rest In Peace
Rinse
kreeg ik doorgemaild (rechtermuisknop en opslaan als..)
Theo Rest In Peace
Rinse
dit is toch godverdomme niet normaal meer, :-X
vanavond de luide tocht in amsterdam...... cia there
roadkill schreef:(knip) je had die dader gewoon midden op de Dam publiekelijk moeten executeren,stel eens een voorbeeld!!!! (knip)
Nee, dà t is het goede voorbeeld om de samenleving minder gewelddadig te krijgen... ::)
Geef het goede voorbeeld: verbaal geweld is ook geweld :-X
CENSUUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!(zo worden we ff een eeuw teruggezet in de tijd.
eerst denken, dan schrijven :-X
waarschijnlijk komt er weer een nieuw sportcentrum in de buurt waar de dader woont, dat doen jullie toch altijd daar in Nederland...
Integratie hier integratie daar....
Integratie hier integratie daar....
Inderdaad, met een clubhuis los je het niet op.
Ze moeten die etters (want dat zijn het, zwart of wit) gewoon hard aanpakken. Niet bang zijn dat er dan weer wat van die moslims gaan roepen dat we discriminerend bezig zijn, maar gewoon opsluiten ofzo. We moeten niet zo laf en politiek correct meer zijn, maar gewoon harde maatregelen nemen om erger te voorkomen.
Ze moeten die etters (want dat zijn het, zwart of wit) gewoon hard aanpakken. Niet bang zijn dat er dan weer wat van die moslims gaan roepen dat we discriminerend bezig zijn, maar gewoon opsluiten ofzo. We moeten niet zo laf en politiek correct meer zijn, maar gewoon harde maatregelen nemen om erger te voorkomen.
- Xircuit
- Contacteer:
Ja, dat klinkt aardig. Maar wat is een maatregel waarmee je zulke mensen kunt stoppen? Ik denk dat dat een groot probleem is.
Ventileer dit soort dingen maar ergens anders...
- Xircuit
- Contacteer:

god, god, ik ben zelf ook niet zo een buitenlander liefhebber, zeg maar. Maar weet wat je schrijft.
Hmm beetje Politiek Correct gaan wezen??????????????Is niks anders dan angst......
Yep ben gewoon eerlijk,en dat is gewoon niet altijd aardig.......
Yep ben gewoon eerlijk,en dat is gewoon niet altijd aardig.......