Re:TROEP VORK
Moderator:Beheerders
-
heb me viper madboy 24" street allemaal leuk en fijn
maar er zit een manitou six in en das kut dat wist ik al. maar wat blijkt nou me hayes mechanische schijfrem trekt gewoon die vork krom waardoor die niet tot bijna niet veert. WAT EEN TERING TROEP wie is hier voor verandwoordleijk , de winkel niet ...gewoon viper...kan ik hier iets aan doen of is het gewoon bende ?
maar er zit een manitou six in en das kut dat wist ik al. maar wat blijkt nou me hayes mechanische schijfrem trekt gewoon die vork krom waardoor die niet tot bijna niet veert. WAT EEN TERING TROEP wie is hier voor verandwoordleijk , de winkel niet ...gewoon viper...kan ik hier iets aan doen of is het gewoon bende ?
- Goofy @ Team SoliD
- Contacteer:
koop een nieuwe vork zoals een DJ3 of een Z1 Wedge die zijn niet al te duur en hebben dat probleem niet ::)
en het is gewoon een budget bike dus je moet er mee kunnen leven, het is nou eenmaal zo
g00f
en het is gewoon een budget bike dus je moet er mee kunnen leven, het is nou eenmaal zo
g00f
ja als mijn DJ3 past en hem koopt, heb je daar geen last meer van :P
-
ja lol als ie nou paste
- Goofy @ Team SoliD
- Contacteer:
hoezo?
heb je zo"n oud frame? ::)
die viper is toch vrij nieuw?
heb je zo"n oud frame? ::)
die viper is toch vrij nieuw?
-
ja maar zijn stuurbuis is maar 18 cm maar gaat wel lukken denk ik
- Goofy @ Team SoliD
- Contacteer:
zijn genoeg andere vorken die 2de hands zijn ::) :-*
-
als jij ander dj voor me weet kom maar op
De Marzocchi Dirt Jam Pro is een OEM dirt jump vork die je ook wel los te koop vindt.
Ik weet ze te koop aan 219,95€, misschien "n leuk alternatief tegenover "n tweedehandse Dirt Jump
De Viper is idd. een budget startersfiets waarvan je kan verwachten dat je redelijk snel upgrades moet doorvoeren ...
Ik weet ze te koop aan 219,95€, misschien "n leuk alternatief tegenover "n tweedehandse Dirt Jump

De Viper is idd. een budget startersfiets waarvan je kan verwachten dat je redelijk snel upgrades moet doorvoeren ...
Cinder Cone schreef:
als jij ander dj voor me weet kom maar op
Als steekas geen probleem is: [url=http://www.adrenalinsports.nl/forum/viewtopic.php?t=858] Doe je best...
Ook hier ergens in het te koop forum...
-
- Contacteer:
bij bikezone een dirt jumper III voor 225,- euro
www.bikezone.nl
www.dirt-bike.nl
* bij de kerstaanbiedingen...
www.bikezone.nl
www.dirt-bike.nl
* bij de kerstaanbiedingen...
-
mooi heb een dj 3 2004 jesus nu weet ik pas wat een verende vork is want een troep man viper kon zelf tohc ook wel bedenken dat het niet ging werken ?! Denkt iemand dat ik nog garantie uit die ouwe kan slepen die manitou six ?
-
kan je nagaan dat een dj3 04 nog niet eens erg goed veert, laat staan als jij met een sherman gaat rijden
-
- Forumbeheerder
fox kopen?
heb eentje in de etalage staan.
heb er altijd met 6" hayes mee gereden en zelfs bij stoppies geeft ie geen krinp
heb eentje in de etalage staan.
heb er altijd met 6" hayes mee gereden en zelfs bij stoppies geeft ie geen krinp
-
flippie schreef:
kan je nagaan dat een dj3 04 nog niet eens erg goed veert, laat staan als jij met een sherman gaat rijden
volgens mij is dit echt een volledig nutteloze toevoeging of niet ? K heb net een dj en dan ga jij zeggen dat manitroep weer met iets beters komt heb ik daar echt iets aan ?
er zijn altijd beter en flip zegt dat ff en daardoor hoef jij niet gelijk een manitou te kopen
-
rustig arend, ik zeg alleen dat een manitou sherman idd beter is dan een dirtjumper, en dat die nog beter veert, niet zo aangevallen voelen, ik rij zelf ook met een djCinder Cone schreef: [volgens mij is dit echt een volledig nutteloze toevoeging of niet ? K heb net een dj en dan ga jij zeggen dat manitroep weer met iets beters komt heb ik daar echt iets aan ?flippie schreef: kan je nagaan dat een dj3 04 nog niet eens erg goed veert, laat staan als jij met een sherman gaat rijden
-
voelde me niet aangevallen vond het gewoon nutteloos...
-
- Contacteer:
jajajaja
vorken die krom krom trekken bla bla STOP laten we een lijst je maken , ik heb toch genoeg tijd nu ik heb vakantie
Kernwoorden :
-kromtrekkendevork
-24" (ga je rijden omdat je bike controle hebt met street dirt)
-shermen ( hier mag je pas over praten als je de veerweg er bij vernoemt
-dirtjumper ( what do you want 2 do with this thing winning wereld oorlog 3 door een tank van fiets te bouwen )
-fox kopen
-mechainische schrijfremmen
-flippie flink ( bling bling chris bling bling revell bling bling)
kom op ik lees hier 24 "" versta ik onder street dirt . dude het is bijna 2005 stop riding a front brake . of wees gewoon hardcore en ga een starre vork riden ook geen last meer van gekke kuuren . shermen perfecte vervanging voor strarre en stugge vork , maar je moet hem wel naar 80mm veer weg brengen.
vorken die krom krom trekken bla bla STOP laten we een lijst je maken , ik heb toch genoeg tijd nu ik heb vakantie
Kernwoorden :
-kromtrekkendevork
-24" (ga je rijden omdat je bike controle hebt met street dirt)
-shermen ( hier mag je pas over praten als je de veerweg er bij vernoemt
-dirtjumper ( what do you want 2 do with this thing winning wereld oorlog 3 door een tank van fiets te bouwen )
-fox kopen
-mechainische schrijfremmen
-flippie flink ( bling bling chris bling bling revell bling bling)
kom op ik lees hier 24 "" versta ik onder street dirt . dude het is bijna 2005 stop riding a front brake . of wees gewoon hardcore en ga een starre vork riden ook geen last meer van gekke kuuren . shermen perfecte vervanging voor strarre en stugge vork , maar je moet hem wel naar 80mm veer weg brengen.
-
Of je koopt er zo een met een travel-adjustment knopje. Heb ik ook, kan je lekker switchen tussen 90 en 130mm. En een voorrem, jeweettoch? Dat is zo Flying Docters.
-
- Contacteer:
you trendy you !brute_agrarier schreef: Of je koopt er zo een met een travel-adjustment knopje. Heb ik ook, kan je lekker switchen tussen 90 en 130mm.
-
Cinder Cone schreef:
voelde me niet aangevallen vond het gewoon nutteloos...
ow ok
Ik heb nog wel een RS judy SL uit 95" voor je!!
Mooi geel is nie lelijk
Mooi geel is nie lelijk
bernard schreef:
Ik heb nog wel een RS judy SL uit 95" voor je!!
Mooi geel is nie lelijk
tis dat je het zelf zegt ::)