Re:Viper Sick Boy
Moderator:Beheerders
Leuke manier van zaken doen!!? Maar voorlopig ben je twee weken verder en heb je die Viper nog steeds niet verkocht!
Hoor je me klagen? En verder graag alleen zinnige posts jah? Ga maar in "t café zeveren
-
zeg je dat ook tegen die andere die onzin posten (zoals ene Lennart bijv ::))DrJ schreef: [Dat gaat niet als ik op mijn werk zit....rene schreef: Dan moet je "t via de mail regelen, niet via "t forum ::)
Anyway het gaat hier om een verkooppost... en ik probeerde iets te kopen.
En wat ik ermee te maken heb, heel veel , dus houd zelf je bakkus maar...
TumTum bezeikt niemand door omhoog naar 350 tegaan, na de hoeveelheid reacties die hij heeft gehad, hij staat ook op een duitse site en daar zijn ook mensen die int. hebben
p.s. kutbaan heb je als je er nog niet eens een email kan sturen

[quote][ [quote="Den Wiskeystoker"]
Dit is een verkooppost, daarop kun je je interesse uitten.... dus alle andere bullshit hoort er niet op thuis. Dat geld voor iedereen (ook voor mij in dit geval, maar laat me niet beledigen door iemand van 18).
Als er werkelijk zoveel reacties ook uit het buitenland komen snap ik niet dat deze fiets nog niet verkocht is.... Of ligt het misschien aan je manier van zakendoen
(Ik heb "m verkocht, maar als je meer bied mag je m hebben....lekker betrouwbaar.)
Als mensen deze post lezen zullen ze egt geen interesse meer hebben in die bike van je.
Wat heeft dat nou met m"n baan te maken of ik kan emailen of niet... Ik kan wel emailen, maar gebruik mijn werk email niet om aan eikels zoals jij te geven.
Zoek jij straks maar lekker een baan waar je lekker veel kan hotmailen..
Dit is een verkooppost, daarop kun je je interesse uitten.... dus alle andere bullshit hoort er niet op thuis. Dat geld voor iedereen (ook voor mij in dit geval, maar laat me niet beledigen door iemand van 18).
Als er werkelijk zoveel reacties ook uit het buitenland komen snap ik niet dat deze fiets nog niet verkocht is.... Of ligt het misschien aan je manier van zakendoen

(Ik heb "m verkocht, maar als je meer bied mag je m hebben....lekker betrouwbaar.)
Als mensen deze post lezen zullen ze egt geen interesse meer hebben in die bike van je.
Wat heeft dat nou met m"n baan te maken of ik kan emailen of niet... Ik kan wel emailen, maar gebruik mijn werk email niet om aan eikels zoals jij te geven.
Zoek jij straks maar lekker een baan waar je lekker veel kan hotmailen..
-
als er mensen zijn die een vaag bod doen en BIJV. !!! "m woensdag komen halen en dat gaat achteraf niet door, logisch dat de bike dan nog niet verkocht is!
aub geen zeik over zijn manier van zakendoen, want als je serieus interesse hebt, moet je nog met m zakendoen,,!!
aub geen zeik over zijn manier van zakendoen, want als je serieus interesse hebt, moet je nog met m zakendoen,,!!