Re:arg
Moderator:Beheerders
Dit is dus weer precies waarom 2e hands verkopen, en het vertrouwen dat je dan dus hebt achteruit holt.
Ik wil m"n frame kwijt, iemand (van dp) toont intresse,
pratenpraten, goedzo mooi prima verkocht, duurt alleen nog ff voor ik m ophaal, prima heeft geen haast. mooi, zeker? zeker.
lalalalala.
he heb je dat frame nog? nee, verkocht.
lalalalala.
Oh, ja, sorry, hoef m niet meer, spijt me echt, doei.
arg, boos.
cu, Dusko.
Ik wil m"n frame kwijt, iemand (van dp) toont intresse,
pratenpraten, goedzo mooi prima verkocht, duurt alleen nog ff voor ik m ophaal, prima heeft geen haast. mooi, zeker? zeker.
lalalalala.
lalalalala.
Oh, ja, sorry, hoef m niet meer, spijt me echt, doei.
arg, boos.
cu, Dusko.
Bij zo"n soort dingen meestal een aanbetaling vragen.
Laatste tijd vaak, en vooral wEEners die opeens van papa en mama het toch niet mogen kopen.
Ik heb het 1 keertje gedaan en ik heb me echt flink schuldig gevoeld, stond echt op het punt te kopen, totdat ik vergeten was de vorkbuis op te meten... :-[
Ik ben wel zwaar benieuwd wie het was... Ik ben nog altijd voorstander van een blacklist voor verkoop / koop.
Laatste tijd vaak, en vooral wEEners die opeens van papa en mama het toch niet mogen kopen.
Ik heb het 1 keertje gedaan en ik heb me echt flink schuldig gevoeld, stond echt op het punt te kopen, totdat ik vergeten was de vorkbuis op te meten... :-[
Ik ben wel zwaar benieuwd wie het was... Ik ben nog altijd voorstander van een blacklist voor verkoop / koop.
Bansheebeest Jr. schreef:
mjah ik probeer hier op dp al lang men shiver sc te verkopen , ding is 2 maande gebruikt , word verkocht voor 200 euro en ze wille hem nog niet![]()
ik denk dat ze hier betaald wille worde voor het mee te neme en dan is het nog met tegezin waarschijnlijk >:(
Ik denk dat het bij jou eerder het verhaal is dat meerdere mensen hebben gezien / gelezen dat je je cartridges hebt overgesprongen...
Is wel een verschil tussen aanbieden en problemen met verkoop, me dunkt.
@ den helle : die cartridge was inderdaad ontploft , ze was opgestuurd en ik heb zonder problemen een nieuwe gehad , het lag dus aan marzocchi. men shover heeft nu 120mm cartridges erin , en abc heeft ze nagezien EN de cartridges van 120mm erin gstopt, dus dat is al eeng arantie op zich dat die vork in orde is. ik heb er 2 maanden me gereden en ze gaat weg voor 200 euro ? da is echt niet veel he:)
Vrij normaal...ik heb al eens een fiets gesloopt omdat een DPer het frame zou komen ophalen, vervolgens een paar dagen later (komt van buiten de ring) en vervolgens niets...en nog eens niets...en dan nog steeds niets...TOT! een mailtje, jawel! Mag niet kopen van m"n ouders want ik heb al zoveel uitgegeven...en wat doe je dan als rasechte ouder persoon zijnde: je slikt je drol maar weer door :-X
Fiets is nu alweer opgebouwd en misschien verkoop ik hem nog wel es...
Ik heb helaas geen Shiver nodig...hmz...
Fiets is nu alweer opgebouwd en misschien verkoop ik hem nog wel es...
Ik heb helaas geen Shiver nodig...hmz...
-
IDD AAARG
Bij mij is het afgelopen maanden 2 keer voorgekomen dat de verkopende partij op het laatste moment afhaakt met k#tsmoezen... Jaaa je leest het goed de verkopenende partij !!
Dus een "Blacklist" is een goed idee!!!
Denk wel dat het anders geformuleerd moet worden, want een blacklist is alleen uitgaan van slechte verkoopervaring terwijl de positieve verkoopervaringen ook meetellen... Want iedereen maakt wel eens een fout... toch??

Bij mij is het afgelopen maanden 2 keer voorgekomen dat de verkopende partij op het laatste moment afhaakt met k#tsmoezen... Jaaa je leest het goed de verkopenende partij !!
Dus een "Blacklist" is een goed idee!!!
Denk wel dat het anders geformuleerd moet worden, want een blacklist is alleen uitgaan van slechte verkoopervaring terwijl de positieve verkoopervaringen ook meetellen... Want iedereen maakt wel eens een fout... toch??
-
je blijft het denk ik houden hiero... de meeste forums zitten nu eenmaal vol met posers en wannabee"s... ze willen van alles maar hebben geen cent te makken..
Is echt iets waar je kwaad over kunt worden idd..
Maar ik moet ook zeggen dat ik zeer positieve ervaringen heb met kopen en verkopen via forums in NL!
Het afgelopen jaar toch zeker een keer of vijftien gekocht/verkocht en tot nu toe goede ervaringen.
Kwestie van duidelijkheid in communicatie en een stukje vertrouwen.. wel spijtig als dat dan beschaamd wordt natuurlijk..
Overigens ook een keertje spijt van een aankoop gehad, zou in perfecte staat zijn, bleek toch niet helemaal waar...
Maar ik moet ook zeggen dat ik zeer positieve ervaringen heb met kopen en verkopen via forums in NL!
Het afgelopen jaar toch zeker een keer of vijftien gekocht/verkocht en tot nu toe goede ervaringen.
Kwestie van duidelijkheid in communicatie en een stukje vertrouwen.. wel spijtig als dat dan beschaamd wordt natuurlijk..
Overigens ook een keertje spijt van een aankoop gehad, zou in perfecte staat zijn, bleek toch niet helemaal waar...
-
heb regelmatig hetzelfde. Dan laten ze een email-adres achter, je mailt ze, ze mailen terug dat ze pas later geld hebben en vervolgens hoor je er niets meer van, ook niet als je ze mailt of ze nog interesse hebben. Stelletje eikels zijn het!
-
Ken de verhalen helaas maar al te goed. Ik zou een K2 Razorback frame kopen en ik had al een afspraak staan met de verkoper.
Komt er intussen blijkbaar iemand die de fiets compleet wil kopen ( dus niet het kale frame) en ik krijg vrolijk middels het forum!!! te zien dat de bike verkocht is. Toen zelf maar een mailtje gestuurd en er kwam een aantwoord terug in de vorm van een excuus.
Tja daar heb ik dan niet veel meer aan he. :"(
Komt er intussen blijkbaar iemand die de fiets compleet wil kopen ( dus niet het kale frame) en ik krijg vrolijk middels het forum!!! te zien dat de bike verkocht is. Toen zelf maar een mailtje gestuurd en er kwam een aantwoord terug in de vorm van een excuus.
Tja daar heb ik dan niet veel meer aan he. :"(
Yo gasten,
Ik wil ff reageren op die stelletje sjaaken die
van die bull spuien op dp, and dont have the balls
to back it up !
Hou het serieus op dp en reageer pas als je weet
wat je wil, en cash heb.
Want praatjes vullen....... je weet wel.
Keep it real, i"m out.
Ik wil ff reageren op die stelletje sjaaken die
van die bull spuien op dp, and dont have the balls
to back it up !
Hou het serieus op dp en reageer pas als je weet
wat je wil, en cash heb.
Want praatjes vullen....... je weet wel.
Keep it real, i"m out.
Ruben schreef:
iemand die serieus al eens dingen verkocht heeft ondanks dat er op geboden is via marktplaats?
Meerdere malen, zowel verkocht als gekocht. Maar wel duidelijke afspraken.
Een blacklist is een optie maar soms wil een verkoop gewoon niet flotten en dan is er al snel een probleem tussen koper en verkoper. Altijd beide kanten van het verhaal aanhoren voor iemand zwart te maken dus

-
hij is net verkocht vandaag..
sorrie dude
sorrie dude