Shiver SC 2003
Moderator:Beheerders
Ik zoek er een die echt in goede staat verkeerd en er dus ook zo goed als nieuw uitziet.
Iemand?!!
Grtz shArk
Iemand?!!
Grtz shArk
Re:Shiver SC 2003
morphineredbull@hotmail.com
die heeft een 2004 maar omgebouwd naar 120mm veerweg met ETA ("03) en je krijgt er ook de cartridges bij voor 100mm. Ik ben ni 100% zeker of hij hem nog heeft maar je kan "ns horen he.
Hij had er 2 maand mee gereden maar was niks voor hem, is overgestapt op een DJ, de 120mm cartridges had hij van iemand anders die zijn vork had getrasht.
die heeft een 2004 maar omgebouwd naar 120mm veerweg met ETA ("03) en je krijgt er ook de cartridges bij voor 100mm. Ik ben ni 100% zeker of hij hem nog heeft maar je kan "ns horen he.
Hij had er 2 maand mee gereden maar was niks voor hem, is overgestapt op een DJ, de 120mm cartridges had hij van iemand anders die zijn vork had getrasht.
Ik heb contact met hem gehad. Ik wacht op foto"s
Thnx
Verder niemand?
Grtz shArk

Thnx
Verder niemand?
Grtz shArk
wel een 66 VF "05 bij de te koop staan.

Laatst gewijzigd door JoZZie op di jul 31, 2007 11:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
He thnx maar hijs wel aardig misbruikt.
Q: HAve the forks got any scratches, dents, or wear marks?? Have you had any problems with them at all?? Cheers Mike
A: yes they are pretty worn and one of the levers has snapped of the top of the forks. sorry bout this but only just been told by the person im selling
Dus ik ben nog steeds op zoek
Grtz shArk
Q: HAve the forks got any scratches, dents, or wear marks?? Have you had any problems with them at all?? Cheers Mike
A: yes they are pretty worn and one of the levers has snapped of the top of the forks. sorry bout this but only just been told by the person im selling
Dus ik ben nog steeds op zoek

Grtz shArk
ik heb een shiver sc liggen van 2003 goede staat
Ik ben al voorzien, heb maar een nieuwe 2004 shiver sc gekocht.
Grtzzz shArk
Grtzzz shArk
-
- Contacteer:
SP schreef:
ik heb een shiver sc liggen van 2003 goede staat
wat vraag je hiervoor?
-
- Contacteer:
JoZZie schreef:
ik heb een shiver sc 2002, ik heb hem november 2003 gekocht, weinig gebruikt om dat ik half jaar niet heb gefietst, gebroken teen. laatste maanden weer aan het rijden, maar voor mij te zwaar. Is het wat?
check mail