Re:Het is weer Lente!!!!!!
Moderator:Beheerders
Huuphuup, barbatruuc!
Vandaag optijd klaar met school (lees: 11 uur) snel naar huis, snel op die bike en gaan met die banaan.
Eindelijk weer es zonder een volledig bemodderde bike teruggekomen, en echt heerlijk gebiked. Dit maakt de hele winter weer goed!!
Vandaag optijd klaar met school (lees: 11 uur) snel naar huis, snel op die bike en gaan met die banaan.
Eindelijk weer es zonder een volledig bemodderde bike teruggekomen, en echt heerlijk gebiked. Dit maakt de hele winter weer goed!!
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Het was dan wel op de racefiets...maar wel heerlijk gisteravond 2u over verlaten landweggetjes gereden en 50km weggetrapt. En je zag de weg nog goed ook door dat het zo helder was!! Beetje motregen erbij!
Heerlijk!
Heerlijk!
ja ik ben ook blij met de lente... ;D
OK, ik moet het ook even kwijt, YAAAAAAAAAAHOOOOOOOOOOEEEEEEEE
Eindelijk na twee weken, ziek en gefrustreerd naar buiten kijken, weer op de fiets gezeten.
GEWELDIG!!!
Eindelijk na twee weken, ziek en gefrustreerd naar buiten kijken, weer op de fiets gezeten.
GEWELDIG!!!
Al weer druk aan me conditie aan het werken,als het weer zo mooi blijft schiet het weer lekker op met me beentjes
zalig dit weertje.
bloemetjes, bijtjes, vrouwen, mountainbike, wat wil je mens nog meer
bloemetjes, bijtjes, vrouwen, mountainbike, wat wil je mens nog meer
freeko schreef:
Al weer druk aan me conditie aan het werken,als het weer zo mooi blijft schiet het weer lekker op met me beentjes
[Een goede conditie is altijd tof maar vergeet vooral de esentie van
het BIKEN niet en dat is volgens mij nog altijd de FUN
Grtz./quote]