Frame gezocht FS met demper
Niet veel ouder dan 2000 en niet veel jonger dan 2002 (zal de prijs ook niet toelaten denk ik)
Moet schijfremnok op zitten.
Als t kan met bracket en cranks.
Geen grote deuken, kapotte dempers, lelijk gespoten apparaten a.u.b.
GEVONDEN
Moderator:Beheerders
Re:FS DH frame rond 2000 (300 a 400 euro)
Was ik je net voor met de V3000 ?
Ik had intresse in je voorvork maar ik zag dat ik die mis was gelopen.
Ik had intresse in je voorvork maar ik zag dat ik die mis was gelopen.
Re:FS DH frame rond 2000 (300 a 400 euro)
is dit niks voor jouw dan is in mijn ogen beste koop dat je kan doen voor weinig geld: (dit poste een kameraad van mij in ander topic maar komt niet zoveel op dp)
Beste,
ik heb nog een Nicolai Bass DH van 2001 staan. Het is een L en ik ben zelf 1m90 het frame is echt ruim en comfortabel...
Er is erg weinig mee gereden en hij heeft beperkt lakschade. Bike is voor de rest in nieuwstaat, geen gekraak en rijdt als een droom...
Uiteraard kan ik voor dit prachtexemplaar niet rond de 300 Euro verlangen maar dat zal iets meer moeten zijn. Kleur is mat zwart en blinkend zwart achterbrug. Stickers rood. Eventueel ook met Marzo monster te hebben. Indien interesse doe een aannemelijk bod!
Mail: philipboddez@hotmail.com
Greetz
en denk dat hij ook nog wel crank en BB en nog wat andere nuttige dingen heeft liggen moet je hem maar is mailen
Beste,
ik heb nog een Nicolai Bass DH van 2001 staan. Het is een L en ik ben zelf 1m90 het frame is echt ruim en comfortabel...
Er is erg weinig mee gereden en hij heeft beperkt lakschade. Bike is voor de rest in nieuwstaat, geen gekraak en rijdt als een droom...
Uiteraard kan ik voor dit prachtexemplaar niet rond de 300 Euro verlangen maar dat zal iets meer moeten zijn. Kleur is mat zwart en blinkend zwart achterbrug. Stickers rood. Eventueel ook met Marzo monster te hebben. Indien interesse doe een aannemelijk bod!
Mail: philipboddez@hotmail.com
Greetz
en denk dat hij ook nog wel crank en BB en nog wat andere nuttige dingen heeft liggen moet je hem maar is mailen