Dirt-online.nl

Deel hier je goede en slechte ervaringen met betrekking tot service of garantie van een product, merk of dealer.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
ride
Re:Dirt-online.nl

Bericht door ride » zo apr 17, 2005 10:11 am

Ik hoop alleen dat jullie ook realiseren wat voor een schade dit kan aanbrengen en wat daar de gevolgen voor zijn voor de winkel die zo wordt aangevallen. Ik wil zeker niet zegen dat jullie klachten niet belangrijk zijn maar probeer het toch een beetje in te houden. Klagen is prima maar ga er niet te lang over door als er geen tegenreactie is.

LEART
Contacteer:

Bericht door LEART » zo apr 17, 2005 11:55 am

Hij moet zich dit realiseren dat dit niet ten goede aan zijn naam komt, niet de koper. Ik wil zijn winkel niet kapot maken. Ik probeer op deze manier gewoon een reactie van hem te krijgen. Ik wil wel eens weten hoe en waarom geen actie/reactie ???

Als potentiele klant wil je toch iets meer weten over een bepaalde (internet)winkel. Dit topic dient daar ook voor. Slechte ervaringen van bikers met een bike-zaak.

Hij heeft al vaker wat in dit topic geschreven dus hij krijgt waarschijnlijk ook een melding!

sgsdebruijn

Bericht door sgsdebruijn » zo apr 17, 2005 4:03 pm

Duckrip schreef: Luister gasten, jullie kennen Emiel kennelijk niet want ik heb t idee dat jullie em liever zwart maken dan hem een kans geven.
Jullie kennen zijn prijzen en producten niet, jullie kennen zn service niet en zn winkel ook niet. Als je langskomt geeft hij altijd meer dan dat ie kan geven, hij is langer open dan zn openingstijden en begint ook nog eerder af en toe, doet niet moeilijk om kleine dingen op je fiets zetten, geeft goeie adviezen voor de lange termijn, verkoopt geen spullen waar hij zelf geen vertrouwen in heeft, weet veel specifieke dingen van specifieke onderdelen, spendeert veel tijd om jou te informeren, hanteert superprijzen en als je wilt kan je eeuwen twijfelen bij hem zonder dat ie je de deur uit trapt.

Kennelijk werkt zijn manier van klantenbinding bij jou, maar op de internetshop en de gemaakte afspraken laat hij toch steken vallen

Ik kan je voorbeelden geven van fietsen die hij voor mensen nog laat na sluitingstijd heeft afgemaakt in plaats van dat mensen nog tot de volgende dag of week moesten wachten.
Ik vind het heel vervelend dat sommige mensen m slecht kunnen bereiken maar in hoeverre dat waar is weet ik ook niet. Als ik hem bel (en ik heb afgeschermd nummer) krijg ik hem vaak genoeg te pakken dus ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het alles klopt zoals je het zegt. Ik denk dat er nogal overdreven wordt.

Het punt is kraak iemands shop niet af alleen op telefonische bereikbaarheid want hij is echt een toffe peer en zn shop is t waard om te blijven. Ik zeg dat niet omdat ik m aardig vindt maar omdat ik zijn winkel gewoon zo zie. Jammergenoeg hoor ik hier alleen mensen jammeren maar in zn shop is t altijd gezellig en zn klanten zijn naar mijn mening altijd wel tevreden.
Als je heel goed dit topic hebt gelezen en dan met name mijn eerste bericht dan zie je dat hij niet alleen problemen heeft (gehad) met telefonisch reageren maar ook via email

[
ride schreef: persoonlijke mening Ik denk dat het in deze topic duidelijk is geworden wat er mis gaat bij Dirt Online maar het lijkt mij ook eerlijk als hij nu ook een tijdje de kans krijgt om zich te beteren.
Ik denk dat tegenover een aantal ontevreden klanten ook een groot aantal tevreden klanten zijn die mischien niet op dit forum zitten.
Geef deze topic een slotje of laat het even op zijn minst even een paar maanden met rust.
Hij geeft zijn afspraken bij LennarT nog niet nagekomen dus eerst dat afhandelen en vervolgens nieuwe kansen, enne een topic zomaar op slot gooien slaat natuurlijk nergens op.
Ik krijg trouwens wel het gevoel dat jij er wel erg diep in zit bij Emiel of heb ik het mis?

[
ride schreef: Ik hoop alleen dat jullie ook realiseren wat voor een schade dit kan aanbrengen en wat daar de gevolgen voor zijn voor de winkel die zo wordt aangevallen. Ik wil zeker niet zegen dat jullie klachten niet belangrijk zijn maar probeer het toch een beetje in te houden. Klagen is prima maar ga er niet te lang over door als er geen tegenreactie is.
De schade heeft hij zelf veroorzaakt lijkt mij en wie zijn kont brand moet op de blaren zitten!!
Als er problemen zijn bij Bike2build wordt een topic ook niet gesloten ondanks dat B2B zelfs bv de site mountaibike.nl sponserd!!!

Als Emiel zijn reactie wil geven dan had hij dat kunnen doen, ik zie genoeg reacties op DP van hem maardat doet hij ook niet

ride

Bericht door ride » ma apr 18, 2005 10:42 am

Ik heb totaal niks met Emiel en ik ken hem ook niet maar ik vind deze topic gewoon wat uit balans. Als ik een probleem heb met iemand vecht ik dat met die persoon zelf uit en niet over een forum! Dus stap op je fiets en ga er naar toe, geef hem een paar klappen en bestel vervolgens je spulletjes lekker ergens anders. Probleem is dan opgelost lijkt mij.

P.S. Ik wil zeker niet zeggen dat de problemen niet serieus zijn maar dit lijkt meer op wraak nemen dan proberen op te lossen.

P.S.2. Ik geef alleen mijn objectiefe mening dus ik ken ook niet bijde kanten van de verhalen en ik wil ook zeker niet weer een ruzie uitlokken op dit forum.

ELVIS

Bericht door ELVIS » wo apr 20, 2005 2:22 pm

ride schreef:
Ik weet niet of Emiel ooit nog op DP komt maar ik mis een beetje zijn verhaal. Waar rook is is (vaak) vuur maar het lijkt me handig als Emiel ook een keer een duidelijk commentaar geeft op alle klachten. Het is vreselijk moeilijk om een eenmanszaak te voeren dus ik kan me voorstellen dat hij het erg druk heeft. De klaagbaak vind ik een goede topic maar het moet geen heksenjacht worden.

1 van de verstandigste opmerkingen in dit hele topic. :o

Jurriaan

Bericht door Jurriaan » wo apr 20, 2005 9:07 pm

mijn persoonlijke ervaring is dat schreeuwen op een forum al gauw als negatief wordt gezien door fabrikant of fietsenmaker.
Niet schreeuwen maar redelijk reeel posten heeft mij geholpen.

als ik alle negatieve en positieve ervaringen over fietsenmakers de afgelopen jaren op DP zou posten raakt DP redelijk gevult. Als reactie hierop alle fietsenmakers reageren kunnen we DP sluiten. (figuurlijk bedoeld)

Deel je ervaringen, geef je meningen (graag zelfs) en wees daarin reeel!

Don

Bericht door Don » do apr 21, 2005 8:03 am

Mensen, zeik niet zo. Emiel is idd af en toe moeilijk te bereiken. Dat komt met name omdat ie dr part time bijwerkt en hij alleen is. Bedenk dat wel gasten, hij heeft geen 5 man personeel rondhuppelen. Buiten dat ken ik geen bikeshop waar t zo gezellig is! ;D

So stop nagging you bitches! :-*

P0rnkinG

Bericht door P0rnkinG » vr apr 22, 2005 9:20 am

daar ben ik het mee eens ;D
Dirt-online is cker gezellig 8)

Lautje

Bericht door Lautje » vr apr 22, 2005 4:18 pm

Ik ben net maar eens even zelf gaan kijken. Prima kerel, leuke vibe in de winkel en ben prima geholpen.

N I E L S

Bericht door N I E L S » di apr 26, 2005 8:18 am

Don schreef:
Mensen, zeik niet zo. Emiel is idd af en toe moeilijk te bereiken. Dat komt met name omdat ie dr part time bijwerkt en hij alleen is. Bedenk dat wel gasten, hij heeft geen 5 man personeel rondhuppelen. Buiten dat ken ik geen bikeshop waar t zo gezellig is! ;D

So stop nagging you bitches! :-*

Dan weet jij wel waar je moet gaan wonen?

Bro

Bericht door Bro » vr jul 08, 2005 9:12 am

Lautje schreef:
Ik ben net maar eens even zelf gaan kijken. Prima kerel, leuke vibe in de winkel en ben prima geholpen.

Is de winkel nog wel eens open dan? Ik zou, ondanks dat ik helemaal in Brabant woon, graag eens persoonlijk langsgaan om mn geld op te halen. Maar ik wil geen gesloten winkel aantreffen. Dus je zou zeggen, bel even om te weten of ie open is..

Als hij nou eens zn telefoon op zou nemen, zn email zou checken en zn smsjes zou lezen!

Goeie kerel, als hij nou zn werk maar eens goed zou doen!

Het TUIG
Contacteer:

Bericht door Het TUIG » zo jul 10, 2005 12:20 pm

Duckrip schreef:

Jullie kennen zijn prijzen en producten niet, jullie kennen zn service niet en zn winkel ook niet. Als je langskomt geeft hij altijd meer dan dat ie kan geven, hij is langer open dan zn openingstijden en begint ook nog eerder af en toe, doet niet moeilijk om kleine dingen op je fiets zetten,weet veel specifieke dingen van specifieke onderdelen, spendeert veel tijd om jou te informeren, hanteert superprijzen en als je wilt kan je eeuwen twijfelen bij hem zonder dat ie je de deur uit trapt. Ik kan je voorbeelden geven van fietsen die hij voor mensen nog laat na sluitingstijd heeft afgemaakt in plaats van dat mensen nog tot de volgende dag of week moesten wachten.

Sorry,maar zo kan je geen zaak runnen.Als je met kortingen gaat smijten smijt je met je boterham.De fietsenhandel vandaag de dag MOET er flink omzet gedraait worden om het hoofd boven water te houden.Je kan kan dus wel een paar uur met een klant bezig zijn maar die uren dienen wel betaald te worden.m.a.w.de klant moet wel een fiets kopen om die uren te vullen.Ik neem aan dat het geen vrijwilligerswerk is wat emiel voor zijn zaak doet en dat gas,water en licht ook betaald moeten worden.Met een specifiek product als hij heeft kan je gewoonweg niet je boterham verdienen daar moet je een breder product voor aanbieden of in je avond uren als hobby erbij doen.
Emiel kan een goeie gozer zijn maar kenelijk niet eigen baas.

Voor iedereen die op onderdelen zit te wachten,SUCCES.

camouflage

Bericht door camouflage » ma jul 11, 2005 12:03 pm

Ik kan er best inkomen ,
dat mensen kwaad / boos / pissed off zijn vanwege ;

"geen communicatie"
of
"informatie"

"k ben der ook zo eentje die vrij lange tenen heeft op dat punt .

Maar is het langst de andere kant "maybe" geen goed idee , om Emiel zelve uit te nodigen op DP , en zijn kant van het verhaal aan te horen??

Is misschien maar een ideetje .

(Als er over mij gepraat zou worden , zal ik er wel alles aan doen om me te verdedigen )

Greetz & Respect ,

-camou-

Bro

Bericht door Bro » ma jul 11, 2005 12:05 pm

Okee nodig jij Emiel uit? Mocht je m dan toch spreken, vraag meteen ff of ie mij belt!

...

camouflage

Bericht door camouflage » ma jul 11, 2005 1:02 pm

Ehj Bro,

Had ik bij Emiel (want ik ken hem niet persoonlijk&zijn zaak ook ni)

Dan was da no probs , maar ik woon in Antwerpen.....spijtig voor jou .

Nee ,men post was gewoon om een of andere oplossing voor jullie mee te helpen zoeken .

Maar der zijn mensen die Emiel blijkbaar wel beter kennen , of dichtbij wonen , dus kunnen ze de info wel doorgeven.

Anyhow , good luck 2 ya"ll .

en ik hoop voor jullie dat je probleem opgelost geraakt.

Greetz & Respect,

-camou-

Bro

Bericht door Bro » ma jul 11, 2005 7:48 pm

Yeah I know, mijn punt is..

ik weet wel beter dan dat Emiel geen tijd heeft om zn mail te checken ed.

Erikje

Bericht door Erikje » ma jul 11, 2005 7:58 pm

camouflage schreef:
Maar is het langst de andere kant "maybe" geen goed idee , om Emiel zelve uit te nodigen op DP , en zijn kant van het verhaal aan te horen??

Hij weet de weg..... getuige zijn ruim 500 postings als Pervert en vele malen meer als Hotwheels..

Erikje

Bro

Bericht door Bro » ma jul 11, 2005 8:00 pm

Ja en typisch dat hij snel reageert op mail van bijvoorbeeld zn grote vriend Christiaan, en ik na een stapel emails, smsjes en n hoop pogingen tot bellen nogsteeds nix van hem hoor...

Edit: Christiaan heeft nix met Dirt-Online te maken, t was een voorbeeld.

LEART
Contacteer:

Bericht door LEART » ma jul 11, 2005 8:22 pm

Ik vind het voor jullie allemaal erg rot, ik heb in hetzelfde schuitje gezeten en heb mijn ervaringen ook in dit topic geplaatst. Ik heb ook nooit meer iets van hem gehoord. Het heeft jammer genoeg niet mogen baten, jullie zijn voor een mooie deal gegaan en de meeste komen er tot nu toe jammer genoeg slecht vanaf.

Succes!!!

Christiaan

Bericht door Christiaan » ma jul 11, 2005 9:37 pm

Bro schreef:
Ja en typisch dat hij snel reageert op mail van bijvoorbeeld zn grote vriend Christiaan, en ik na een stapel emails, smsjes en n hoop pogingen tot bellen nogsteeds nix van hem hoor...

Even voor de duidelijkheid, ik heb niets te maken met Dirt Online, en wil met de zakelijk kant ook niet te maken hebben, zijn niet mijn zaken!

Bro

Bericht door Bro » ma jul 11, 2005 9:40 pm

Christiaan schreef:
[
Bro schreef:

Even voor de duidelijkheid, ik heb niets te maken met Dirt Online, en wil met de zakelijk kant ook niet te maken hebben, zijn niet mijn zaken!

Sorry Chris, ik wilde t dr eigenlijk al bij zetten.

Gast

Bericht door Gast » ma jul 11, 2005 10:34 pm

Dan zal ik maar even wat duidelijkheid brengen:

Gisteren Emiel gesproken (via het nr. van zijn vriendin) na hem twee maanden van smsjes, voice- en emails. Wat is er aan de hand?

Nada. Emiel stelde dat "hij prioriteiten moest stellen" = nieuwe baan en trouwerij. Financieel is zijn zaak een rommeltje, en het lijkt erop dat Emiel de struisvogel tactiek toepast in de hoop dat dit allemaal overwaait. Hij klonk redelijk gestresst en was duidelijk niet blij dat ik hem te pakken had gekregen.

Ik hem hem verteld van alle posts hier, zijn antwoord: "ik kijk nooit meer op DP". Niet afgehandelde bussiness? Ontwijkende antwoorden, zoals dat hij er toch mee stopt en dat prioriteiten verhaal.

Ik ken Emiel als een superaardige vent, maar nu ik als klant kritiek op hem had, was hij niet vriendelijk meer. Bovendien heeft hij gelogen over bestelde spullen en is hij afspraken met mij niet nagekomen.

Ga er niet vanuit dat Emiel nog contact met jullie opneemt.

Helaas dat het zo moet lopen.

freeko

Bericht door freeko » ma jul 11, 2005 10:40 pm

Vanmorgen nog een mailtje van hem gekregen( :o stond er versteld van),waarin hij me vertelde dat hij mijn betaling over het hoofd had gezien en mijn spullen vandaag alsnog op de post zou doen.Ben benieuwd.........hou jullie op de hoogte of ik van de week wat binnen krijg.

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » di jul 12, 2005 7:01 am

Thimon schreef:
Dan zal ik maar even wat duidelijkheid brengen:

Gisteren Emiel gesproken (via het nr. van zijn vriendin) na hem twee maanden van smsjes, voice- en emails. Wat is er aan de hand?

Nada. Emiel stelde dat "hij prioriteiten moest stellen" = nieuwe baan en trouwerij. Financieel is zijn zaak een rommeltje, en het lijkt erop dat Emiel de struisvogel tactiek toepast in de hoop dat dit allemaal overwaait. Hij klonk redelijk gestresst en was duidelijk niet blij dat ik hem te pakken had gekregen.

Ik hem hem verteld van alle posts hier, zijn antwoord: "ik kijk nooit meer op DP". Niet afgehandelde bussiness? Ontwijkende antwoorden, zoals dat hij er toch mee stopt en dat prioriteiten verhaal.

Ik ken Emiel als een superaardige vent, maar nu ik als klant kritiek op hem had, was hij niet vriendelijk meer. Bovendien heeft hij gelogen over bestelde spullen en is hij afspraken met mij niet nagekomen.

Ga er niet vanuit dat Emiel nog contact met jullie opneemt.

Helaas dat het zo moet lopen.

"priotiteiten stellen"????? Wel de verkeerde dan...............lekkere basis voor een huwelijk ook en zou zijn nieuwe baas van zijn praktijken weten.......

Ik zeg het nog 1 keer;

ik ken Emiel niet, ken alleen de verhalen van hier. Er vanuit gaande dat de strekking van de verhalen klopt zie ik, na de post van Thimon, maar 1 oplossing voor de mensen die nog geld/spullen van hem krijgen.

DOE EN MASSE AANGIFTE.

Als hij straks failliet verklaard wordt kun je fluiten naar je spullen, leveranciers zullen ook nog wel eea van hem tegoed zijn en die doen wel aangifte en gaan dus voor bij het uitdelen van de overgebleven poet, lijkt mij.
Als je hem via een tel. nr. kunt bereiken kan de politie hem ook zeer eenvoudig traceren.

Ander manier is natuurlijk Emiel zelf even opzoeken en duidelijk maken wat er aan de hand is, zijn trouwdag is daar wellicht een geschikte aangelegenheid voor, wellicht gelijk een meeting aan vast knopen.

Persoonlijk heb ik een erge hekel aan dit soort types en zou er alles aan doen om mijn spullen te krijgen.

dussssss©

Steelboy
Contacteer:

Bericht door Steelboy » di jul 12, 2005 7:42 am

Kan iemand het adres en telefoonnummer van Dirt Online hier posten, aangezien zijjn site niet echt veelbelovend is...

already found it:

Van Kinsbergenstraat 71, Tel./Fax.nr.: 020-6123 166. 1057 PN Amsterdam, Mail: info@dirt-online.nl. The Netherlands.

Plaats reactie