Van deze revisie onderdelen hebben we nog geen prijzen, we wachten op de
nieuwe lijsten en de nieuwe levering.
Als we de nieuwe levering hebben ontvangen hoort u het even van mij.
Met vriendelijke groet,
Rizzy-Parts
Rizzy parts
Moderator:Beheerders
Ik heb onderdelen nodig van Atomlab, dus Rizzy parts gemaild maar nog niks gehoord. Ik krijg ze matig te pakken. Dit mailtje heb ik als laatst gehad op 7 april, ik heb teruggemaild maar iks gehoord.
Re:Rizzy parts
Als je gewoon even belt, moest pas ook TLD Gloves hebben, als ik gemailt had, had ik weet-ik-hoelang kunnen wachten, nu lagen ze de volgende dag klaar @ m"n LBS...
Brum. schreef:
Als je gewoon even belt, moest pas ook TLD Gloves hebben, als ik gemailt had, had ik weet-ik-hoelang kunnen wachten, nu lagen ze de volgende dag klaar @ m"n LBS...
Ik had al gebeld

hmz met de mail had ik ook al probs
Dat bedrijf is ook echt hier om de hoek haha. Nah 6 km van hier, ik ga wel even langs.
Er wordt hier wederom geklaagd over bedrijven waar consumenten geen-ene-fuck- mee te maken hebben. Aangezien iedereen hier op DP als zichzelf zit en niet als fietsenzaak of whatever, vind ik het een beetje veel gezeik om niks. Temeer daar het niet om garantie of service gaat is de bikeshop hier het aanspreekpunt voor...
Steelboy schreef:
Er wordt hier wederom geklaagd over bedrijven waar consumenten geen-ene-fuck- mee te maken hebben. Aangezien iedereen hier op DP als zichzelf zit en niet als fietsenzaak of whatever, vind ik het een beetje veel gezeik om niks. Temeer daar het niet om garantie of service gaat is de bikeshop hier het aanspreekpunt voor...
Ohja joh?
Voor deze merken is rizzy-parts verantwoordelijk voor de distributie, promtie, aftersales en technische support.
Daarnaast is rizzy-parts agent voor Sunn (nederland). In de rubriek "artikelen" zijn alle producten terug te vinden. Al deze artikelen zijn door zowel dealers als consumenten online te bestellen. Bestellingen door consumenten worden altijd via de bij ons geregistreerde dealers uitgeleverd.
[Duckrip schreef:
[Steelboy schreef:
Ohja joh?
Bestellingen door consumenten worden altijd via de bij ons geregistreerde dealers uitgeleverd.
Jah!
ahh lekker zeike op elkaar heerlijk, hiero pak aan
Hij heeft wel de tofste auto van jullie allemaal!
surfstad schreef:
Hij heeft wel de tofste auto van jullie allemaal!
Goed dat je t zegt, nog steeds niet gehoord dus ik zal weer eens bellen.