pirremenir schreef:
Op de vraag wat die seatstay dan moest kosten wordt je verwezen naar een lokale fietsenboer, waarvan ik de service overigens ook beneden de maat vind: ze verdienen er niet aan (letterlijk gezegd!). Ken je eigen prijzen denk ik dan....
Okee, ik heb dit nu eens een tijdje aan zitten kijken en vind dit toch een steek in de rug.
Even voor de duidelijkheid: ik ben degene die je derailleurhanger heeft gemonteerd. Die hanger heb je tegen kostprijs gekregen en de kosten voor montage zijn echt niet overbodig hoog geweest; die fiets heeft volgens jou geen enkele klap of iets dergelijks gekregen, maar ook geen enkel onderhoud. Zoals ik bij het ophalen heb verteld was er nogal wat mis met het geheel maar daar hoor ik je niet over. Even een rijtje gebreken...
De ketting en cassette totaal versleten, de trapas speling, de achteras speling en de achterdemper lek. En dan moet ik tegen een normale prijs een hanger gaan vervangen en ook nog eens gaan zorgen dat het zootje normaal werkt. En dan durf je nog te klagen over dat alles ook. Terwijl juist door al die slijtagedelen er nog meer kapot kan gaan. Wat me ook opvalt is dat je er steeds op terugkomt dat er nooit iets met de fiets is gebeurd. De achterderailleur is er anders flink van beschadigd! Kale plekken en schaafplekken komen niet uit het niets over het algemeen, maar toch blijven beweren dat de fiets nog nooit is gevallen. Was zeker al toen je hem kocht dan?
Erg jammer dat je je best doet om iemand te helpen en dan zo behandeld wordt. Als iets garantie is dan krijg je dat ook maar in dit geval is het gewoon duidelijk dat het geen garantie is.
Grobbebol aka Nanne
Tromm Tweewielers Amsterdam