DUOKE"s opvoeding online

Deel hier je goede en slechte ervaringen met betrekking tot service of garantie van een product, merk of dealer.

Moderator:Beheerders

Gesloten
TF
DUOKE"s opvoeding online

Bericht door TF » zo jul 03, 2005 3:01 pm

Pasfoto met vermomming zichtbaar via profiel en vervolgens messenger, ook nog een paar alter ego uitspraken

Anyhow mbt tot zijn aankoop van een fiets voor 250 eppo
Brian is volgens de wet niet handelingsbekwaam, dit op basis van zijn leeftijd los van zijn verstandelijke vermogen

Dit betekend dat de verkoper het product terug moet nemen en doet deze dat niet dan kunnen de ouders de koop dmv tussenkomst van een rechter ongedaan maken. Zo ver zal het echter niet komen want de winkelier weet heel goed dat hij hier een fout is begaan door aan een jongetje van 14 een product te verkopen en zal het niet riskeren om ook nog eens voor de eventuele proceskosten op te draaien. Durft de winkelier dit wel aan dan zal hij in verloren tijd al dusdanig veel verlies maken dat hij de fiets alsnog beter kan innemen.

GAAF MAN ZON FORUM! heerlijk dat dissen he maakt je dag weer goed, Brian je ziet dat ik eea een beetje heb aangepast maar je snapt nu waarschijnlijk wel dat je een beetje voorzichtiger moet zijn, toekomstige werkgevers kunnen ook internetten en reken maar dat je naam gaat opduiken lachen he...

Mochten mensen nog meer tips hebben voor Brian dan kun je ze hier kwijt......

kooz
Contacteer:

Re:Brian Bolders uit Antwerpen (DUOKE)

Bericht door kooz » zo jul 03, 2005 4:10 pm

zo!....laat dit duidenlijk zijn!

kooz

Duoke

Bericht door Duoke » zo jul 03, 2005 6:31 pm

*Sigh* gaan we lekker elkaar zwartmaken, kl**tzak, vandaag is me goeie dag niet dus hou je bek dicht, so what ik maak vragen, who cares... ben niet pro"s zoals jullie, snap dat, ik maak veel topics omdat ik wil LEREN, en niet gewoon alles verkeerd doe... Wil echt niet zeggen omdat jij of andere DP leden profs. zijn dat ik dat ook ben he?

Greets, Brian

TF

Bericht door TF » zo jul 03, 2005 6:58 pm

en als je nu eens goed zou lezen wat hier nu echt in deze topic staat dan zul je zien dat je er je voordeel uit kunt halen met betrekking tot je fiets waar je niet blij mee bent

leuk dat je zo goed hapt op mijn poging je is nader te leren kennen

ik zal je bericht even melden dan kunnen ze je ip blokkeren, dat hoop ik althans

tot ziens he, ik raad je aan toch is met een vertrouwenspersoon te gaan praten want het staat je allemaal niet netjes zo of wel dan

Duoke

Bericht door Duoke » zo jul 03, 2005 7:21 pm

-.-? dan heb ik het verkeerd gelezen, als ik de topic nog maar las dan wist ik dat iemand mij zwart maakte... sorry als ik het verkeerd heb gelezen, gewoon me dag niet vandaag... hopen dat het morgen weer goed is ;D ;D ;D

TF

Re:DUOKE"s opvoeding online

Bericht door TF » zo jul 03, 2005 7:30 pm

ga je nog effe lekker biken ofzo, dat reageert veel beter af.... :)

@sph@ltdude
Contacteer:

Bericht door @sph@ltdude » zo jul 03, 2005 8:19 pm

PSYCHOPATER schreef:
ga je nog effe lekker biken ofzo, dat reageert veel beter af.... :)

Wijs advies! :D
Slotje :-X

Erikje

Bericht door Erikje » zo jul 03, 2005 8:25 pm

PSYCHOPATER schreef:
Mochten mensen nog meer tips hebben voor Brian dan kun je ze hier kwijt......

Tips naar Duoke mogen mensen naar zijn E-mail adres versturen of via MSN.
Duoke wordt vanzelf wijzer en/of ouder...
Inderdaad mag dit topic op slot.

Erikje

Gesloten