Wat vinden de experts hier van de cube flying circus

Dirt, street of flatland fietsen met 26", 24" of 20" wielen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
peterdebeus
Wat vinden de experts hier van de cube flying circus

Bericht door peterdebeus » vr aug 19, 2005 3:26 pm

Hee mensen ik ben van plan om een cube flying circus te gaan kopen jullie hebben er verstand van dus willen jullie effe zeggen wat jullie er van denken? ik ga de fiets gebruiken voor een beetje freeriden en dirt jumpen........ op de link hieronder alle informatie over de fiets. thnx

http://www.bike2build.nl/toonartikel.php?id=12058

Asphalt Licker

Re:Wat vinden de experts hier van de cube flying circus

Bericht door Asphalt Licker » vr aug 19, 2005 11:25 pm

Ha! Grappig dat je dat vraagt, ik heb een tijdje terug vrijwel exact eenzelfde topic geplaatst, omdat een vriend van mij twijfelde er een te kopen..
Ik moet zeggen, de reacties stroomden niet echt binnen, maar over het algemeen was men wel positief. Inmiddels heeft "ie zn Cube binnen (echt net gisteren!), en ik heb m vandaag heeel effe zelf gereden..! Het hangt natuurlijk wel een beetje af van wat je ermee wil doen, maar voor wat je ermee van plan bent, is het absoluut geen miskoop! Hij wordt voor dat geld wel zeeer compleet afgemonteerd, een hoop hadden ze van mij zelfs weg mogen laten.. Maar volgens mij vind je geen andere bike voor die prijs met zulke parts, alleen al hydraulische schijfremmen!
Volgens mij is de geometrie van het frame vrijwel identiek aan die van een ToyIV, wat"m dus zeer geschikt maakt voor street en dirts, ik kon "m ook zeer makkelijk in een manual trekken, bunnieen en stallen..! En omdat "ie relatief cheap is, hou je misschien nog wat over om te upgraden.. Al ben ik dan geen expert,

ik zeg: DOEN!

tip: bij 2xdbikez.com, 24" doubletrack wielset voor 159 eurootssh!

Steelhead Rider

Bericht door Steelhead Rider » za aug 20, 2005 12:05 am

De Cube heeft ook dezelfde dropouts als de Toy4, dus horizontale schuivende verticale dropouts :o

Het lijkt me echt een goeie fiets en je krijgt idd meer dan wat je betaalt...

^oZ

Bericht door ^oZ » za aug 20, 2005 8:07 pm

De parts zijn allemaal prima, en het frame zal gewoon kwaliteit zijn wat we van Cube kennen. Top-fietsje dus.

geertjes

Bericht door geertjes » wo aug 24, 2005 3:56 pm

Is zo"n kort fietsje als deze Cube eigenlijk stabiel genoeg voor drop offs en grote sprongen en steile afdalingen in een bikepark?

Plaats reactie