Bike2Build
Moderator:Beheerders
Still in b......................... ??? >:(

Re:Bike2Build
Afegelopen vrijdag toch een Cube Elite LL frameset meegenomen met 15% korting dus je kan het altijd proberen.

DESL schreef:
Still in b......................... ??? >:(![]()
Vandaag mail ontvangen:
Er is eindelijk meer bekend over de levertijd van de pedalen. Ze worden deze week verwacht bij de leverancier en dan krijgen wij (b2b) ze misschien eind van de week, anders begin volgende week.
Onze excuses dat het zo gigantisch lang heeft moeten duren en we u niet meer duidelijkheid hebben kunnen geven.
Kijk dat vind ik nog eens een net mailtje waar ik iets aan heb.
Ze komen er aan dus ;D

DESL
-
Het TUIG schreef:
Die prijzen snap ik ook niet helemaal.
Ze geven wel korting op fietsen maar die kan je (bijna)overal krijgen!
Voor onderdelen maakt het verder maar bar weinig tot niets uit.
het voordeel is dat ze best een uitgebreide collectie hebben, spullen vaak op voorraad hebben die bij de LBS alleen op bestelling leveren...
dat vindt ik tenminste grote voordelen, ik ben het best een beetje zat om iedere keer 5 shops af te moeten voor een onderdeel om het vervolgens toch te moeten late bestellen...
Maar ja, er zit hier in de omgeving ook niet zo heel erg veel aan goeie bikeshops...
Gisteren weer een doos vol rommel van hun binnen gekregen. Zondag besteld en woensdag binnen. In de doos ook een a4 met instucties wanneer er iets geruild moet worden. Weer een plus puntje voor die gasten.
Kwam ook erg goed uit want de ketting en cassette waren zo naar de haaien dat ik die dag bijna niet meer thuis kon komen.
Kwam ook erg goed uit want de ketting en cassette waren zo naar de haaien dat ik die dag bijna niet meer thuis kon komen.
ik heb voor mn bullit ook bijna alles bij b2b besteld...alles behalve frame, demper, zadelpen, BB en vork. De rest allemaal bij hun besteld en binnen 3 dagen in huis! Er waren alleen sommige dingen niet meer op voorraad maar daar heb ik vervange parts voor uitgezocht. Bij de bestelling zijn ze vergeten het zadel erbij te doen, en toen heb ik meteen gebeld en dat gezegd. Hierop kreeg ik te horen dat het per direct alsnog werd opgestuurd. Ik heb rond 16.00 uur gebeld en de volgende morgen rond 11.00 uur ontvangen. Echt een super serivce dus!!!
-
- Contacteer:
Voor beach challenge had ik van die plaatjes nodig voor me wielren schoenen zodat ik stukjes normaal met die schoenen kon rennen zonder de clips kapot te rennen.
ging dinsdag naartoe maar die dingen waren uit de voorraad gehaald maar ze gingen gelijk naar shimano bellen of ze die nog kunnen bestellen. En yup nog te bestellen. Vrijdag al bij hun binnen en Zondag gelijk mee naar de Beach challenge.
Nou Gelukkig toch die dingen gekregen, anders was ik helemaal niet van start geweest bij de beach challenge , kreeg namelijk een lekke band in Kijk Duin dus 7 kilometer lopen met die dingen(had geen reparatie zooi om licht te rijden tijdens de beach challenge). Kwam precies wanneer iedereen vertrok. Duurde half uur om me fiets te fixen. Toch van start gegaan en op de terug weg nog net 9 mensen ingehaald. Ben 1ste van de laaste 10.
Tja volgend jaar februari maar weer, maar dan wel meteen van start.
Van Mammoet vind ik wel goeie service kom wel een bij hun langs maar toen ik pedalen daar kocht kreeg ik eerst de verkeerde mee ik wou shimano pd-m520 maar kreeg een pd-m540 wel dezelfde prijs maar het was alleen de rechter pedaal dat ik mee kreeg
Liet een klasgenoot de andere pedaal ophalen kreeg gewoon een 540 mee.
Snap die mensen echt niet.
ging dinsdag naartoe maar die dingen waren uit de voorraad gehaald maar ze gingen gelijk naar shimano bellen of ze die nog kunnen bestellen. En yup nog te bestellen. Vrijdag al bij hun binnen en Zondag gelijk mee naar de Beach challenge.
Nou Gelukkig toch die dingen gekregen, anders was ik helemaal niet van start geweest bij de beach challenge , kreeg namelijk een lekke band in Kijk Duin dus 7 kilometer lopen met die dingen(had geen reparatie zooi om licht te rijden tijdens de beach challenge). Kwam precies wanneer iedereen vertrok. Duurde half uur om me fiets te fixen. Toch van start gegaan en op de terug weg nog net 9 mensen ingehaald. Ben 1ste van de laaste 10.

Tja volgend jaar februari maar weer, maar dan wel meteen van start.
Van Mammoet vind ik wel goeie service kom wel een bij hun langs maar toen ik pedalen daar kocht kreeg ik eerst de verkeerde mee ik wou shimano pd-m520 maar kreeg een pd-m540 wel dezelfde prijs maar het was alleen de rechter pedaal dat ik mee kreeg

Snap die mensen echt niet.