Re:B1 ds team of Identiti Dr. Jeckyll
Moderator:Beheerders
Okay, beetje raar keuze moment nu voor mij. Ik kan het me maar veroorloven om 1 bike te hebben (naast m"n dh bike). Ik rij meestal in Rotterdam city en in Bergschenhoek. Wat zou je doen?
hardtailtje Dr. jeckyll, die ik nu heb opgebouwd
of
B1 ds team (ongeveer op te bouwen zoals Christiaan die in het verleden had)
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... mage=93148
Give me some advice please!!
**edit: kom er net achter dat ik het frame gekocht heb van de zwitserse pro Claudio Caluori**
of
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... mage=93148
**edit: kom er net achter dat ik het frame gekocht heb van de zwitserse pro Claudio Caluori**
DaHoe schreef: Okay, beetje raar keuze moment nu voor mij. Ik kan het me maar veroorloven om 1 bike te hebben (naast m"n dh bike). Ik rij meestal in Rotterdam city en in Bergschenhoek. Wat zou je doen?
of
Ik heb de B1 DS team en ik gebruik em als enduro-4X en zelfs street.
Het is een klein frame en dus heel wendbaar en makkelijk om rond te gooien.
Het enige waar de DS moet onderdoen voor een HT is Dirtjumpen, alleen daarvoor zou ik een HT willen,
voor alle andere rijstijlen verkies ik mijn DS.
Moet er wel bijvertellen dat ik moet "oppassen" met mijn rug en 115mm achtervering maakt alles een
pak "zachter", waardoor ik langer kan rijden zonder last te hebben van mijn onderrug.
Dr. Jeckyll is wel een stuk stoerder, maar dat is een kwestie van smaak.
(Bovendien heb ik het niet zo op B1)
-
sherlock schreef:
Dr. Jeckyll is wel een stuk stoerder, maar dat is een kwestie van smaak.
Lelijker bedoel je? Dr Jeckyll is een cheap frame ,B1 is betere kwaliteit, en rijdt ook nog eens super, ik heb er ook street mee gereden, nooit problemen
In mijn belevingswereldje is B1 nog steeds Batavus ::)
-
- Contacteer:
;D ;D ;D ;Dwhahahahahaahaaaaaaaahaaaaaahaaaaa,dan ga maar us met een BATAVUS de bos in...........een MPROVE ofzo........................... ;D ;D ;Den daarna met een bumble............................sherlock schreef:
In mijn belevingswereldje is B1 nog steeds Batavus ::)
B1 maakt vette fietsen voor een totaal ander gebruik dan Batavus, beetje vreemd om ze te vergelijken ook al vallen ze onder 1 noemer. Ik weet niet eens in hoeverre dat wel zo is.
B1 is ontstaan uit Batavus.
Bas de Bever heeft nog op een gele Batavus WC gereden (alhoewel het een Bazooka was en er Made by Sintesi op de bovenbuis stond).
Dat is op een gegeven moment B1 geworden
Bas de Bever heeft nog op een gele Batavus WC gereden (alhoewel het een Bazooka was en er Made by Sintesi op de bovenbuis stond).
-
- Contacteer:
[(alhoewel het een Bazooka was en er Made by Sintesi op de bovenbuis stond).
dazzzzzzzzzzzzzz GEEN batavus duzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ;D
Kun je nagaan. Hij wilde er zelf niet eens op rijden ::). Ze hebben ook nog een tijdje op Vario gereden ook onder de B1 vlag
Ik zou eerst eens afwegen wat je vaker doet en/of leuker vindt. Als je vaak street rijdt is een hardtail natuurlijk veel lekkerder. Maar met de B1 kan je ook best aardig fietsen op straat mits je niet al te technische dingen gaat doen, en in berschenhoek is de B1 natuurlijk sowieso ideaal.
Als je alles even op een rijtje zet kan je waarschijnlijk makkelijker een keuze maken voor je zelf. Dat is iig wat ik zou doen
Als je alles even op een rijtje zet kan je waarschijnlijk makkelijker een keuze maken voor je zelf. Dat is iig wat ik zou doen

-
sherlock schreef:
B1 is ontstaan uit Batavus.
naar ik weet was het geen bazooka maar een vario

- Drooze @ DirtE19
- Contacteer:
een ht is altijd beter voor street. tenzij je onder "street" van muren vallen en trapjes rijden verstaat.
en B-hoek, beter met fully? damn, dat parkoer is zo egaal als een pooltafel. kom je zeker met een ht even vrolijk weg. en voor dirt zoieso een ht.
en B-hoek, beter met fully? damn, dat parkoer is zo egaal als een pooltafel. kom je zeker met een ht even vrolijk weg. en voor dirt zoieso een ht.