street filmke
Moderator:Beheerders
http://rapidshare.de/files/4295463/Street.wmv.html
Watch and enjoy
En vergeet niet van commentaar te geven. Goede EN slechte. Zodat men volgend filmke nog beter word !!!
P.S.: geinteresseerde sponsoren mogen reageren op mijn e-mail adres !
Watch and enjoy
En vergeet niet van commentaar te geven. Goede EN slechte. Zodat men volgend filmke nog beter word !!!
P.S.: geinteresseerde sponsoren mogen reageren op mijn e-mail adres !
Re:street filmke
probeer je x-ups verder door te draaien tot een egte x-up
beetje voorbarig om nu al om sponsers te vragen? ::)
beetje voorbarig om nu al om sponsers te vragen? ::)
Zeker nie slecht kerel maar kan nog stukken beter.Maar toch respect wat ge al met u bike kunt
greets,
the joker

greets,
the joker
-
- Contacteer:
wat goed aan je vidio is: je helm en spots ..
ben je van aarschot? waarom geen beelden van bekaf? anders moeten we eens samen gaan streeten?
beelden van bekaf zijn der niet omdat ik anders teveel beeldmateriaal had voor het liedje. kben idd van aarschot
volgende keer zitten ze er zeker tussen!
dat samen streeten zie ik zeker zitten. (heb je toegevoegd op msn)
kweet niet of het hier thuishoort maar op mountainbike.be houden ze op 29aug een street meeting in leuven. mss ook iets voor jou?
volgende keer zitten ze er zeker tussen!
dat samen streeten zie ik zeker zitten. (heb je toegevoegd op msn)
kweet niet of het hier thuishoort maar op mountainbike.be houden ze op 29aug een street meeting in leuven. mss ook iets voor jou?
- Arnetteman
beetje iri dat je een account aan moet maken om de film te bekijken.
Kan dat niet anders?
Kan dat niet anders?
Arnetteman schreef:
Kan dat niet anders?
Jawel, gewoon niet kijken...
als je kiest voor free , en dan beneden op de download link klikt hoef je helemaal geen account aan te maken.
-
- Contacteer:
t trappie op en de no footers zijn wel leuk

JEEEZUS, dat gastje op het einde kan een hele stad verlichten

-
je controle over je fiets is goed.. hoelang fiets je al ? Alleen moet je je tricks beter clicken... is allemaal een beetje half.
ik fiets al men hele leven (ben 16). tot nu toe reed ik toertochten maar met men slecht mtb heb ik altijd gejumpt en wanna-be trial gedaan dus was de logische stap van een fun bike te kopen. Die heb ik nu al drie weken. En elke dag leer ik nog bij!!!
Wat bedoel je met clicken en half?
Ik kan ondertussen alweer beter biken dan op het filmpje te zien is hoor

Wat bedoel je met clicken en half?
Ik kan ondertussen alweer beter biken dan op het filmpje te zien is hoor
-
voor 3 weken fietsen is het al goed wat je kan. Clicken is een truc net ff extremer doen. Dus een xup netwat verder door draaien. En met half bedoel ikdat je alles nog half doet dus net watmeer moet clicken ? ( ik volg het zelf niet meer )
kan iemand dat filmpje op eengoedidee.nl zetten ofzo want ik krijg m niet te pakken, ben toch wel erg benieuwd hoe je fietst na al je geblaaskaak...
-
@: wannes, als dat na drie weken was en je altijd vooruit gaat wil ik wel nog een filmpie zien met wat je nu kan... en dan echt street

Wat je doet is voor iemand die 3 weken biked zeker niet slecht, dat deed ik je niet na toen ik 3 weken reed.
is idd wel goed als je pas 3 weken die stijl rijdt....maarja om sponsors vragen lijkt me nog veeeeeeeeeeeeeeel te vroeg ::)
-
Wat wil je eigenlijk met sponsoren
kan die dat tegen zn maten zeggen :P en je kunt onderdelen krijgen natuurlijk maarja dan ben je wel wat verder....kzou ook niet weten waarom je die nodig hebt

Van de sponsers was maar voor te lachen , maar je weet nooit dat iemand dom genoeg is van het te doen eh ;D.
En deze tricks zijn niet degene die ik na 3weken al kan. Dat deed ik vroeger met men oude mtb ook al. Niet allemaal maar toch. Maar met men oude kar was dat gewoon veel moeilijker.
Wat ik nu nog bijleer dat is vooral controle over de bike.
Kzal binnekort ook nog wel is een filmke posten :P
En deze tricks zijn niet degene die ik na 3weken al kan. Dat deed ik vroeger met men oude mtb ook al. Niet allemaal maar toch. Maar met men oude kar was dat gewoon veel moeilijker.
Wat ik nu nog bijleer dat is vooral controle over de bike.
Kzal binnekort ook nog wel is een filmke posten :P
ik waardeer je eerlijkheid

http://video.google.com/videoplay?docid ... 2&q=wannes
http://video.google.com/videoplay?docid ... 3&q=wannes
Dit zijn twee filmkes die ik zelf in mekaar geknutseld heb. Hopelijk zijn ze een beetje geslaagd. Het eerste is hier al eens gepasseerd. Het tweede is nieuw. Alle commentaar welkom (vooral opbouwende kritiek :P).
Enjoy!!!
http://video.google.com/videoplay?docid ... 3&q=wannes
Dit zijn twee filmkes die ik zelf in mekaar geknutseld heb. Hopelijk zijn ze een beetje geslaagd. Het eerste is hier al eens gepasseerd. Het tweede is nieuw. Alle commentaar welkom (vooral opbouwende kritiek :P).
Enjoy!!!
-
Vette muziek gast
die 2e is een bestaand nummer..die heb ik geloof ik wel op de computer staan..
ziet er wel leuk uit de filmpjes..maar weinig spectacel..en in het 2e filmpje ook wel erg vaak die ene schans..
kooz
ziet er wel leuk uit de filmpjes..maar weinig spectacel..en in het 2e filmpje ook wel erg vaak die ene schans..
kooz