barracuda Company

Deel hier je goede en slechte ervaringen met betrekking tot service of garantie van een product, merk of dealer.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
simon-ffc
barracuda Company

Bericht door simon-ffc » wo dec 07, 2005 6:48 pm

ik had vrijdag bij hen de dvd van Fundamentals besteld,en betaald.
betaal 7euro verzend kosten, ze verzekeren je levering binnen 48 uur, dat ze dat niet doen int weekend vind ik logisch, maar nu duurt het wel erg lang. Opzich heb ik er geen probleem mee, alleen wel dat het je zoeveel geld kost, voor 1/10 van de prijs via de belgische post en dan zou hij er mss al zijn. :frusty: maar je bent verplicht via Chronopost te doen.
en verder zijn onderdelen bij hen echt wel duur tov andere shops, en zijn ze onvriendelijk en onredelijk daar :evil:

the joker

Bericht door the joker » wo dec 07, 2005 6:56 pm

Ik geef je gelijk!!Bij barracuda is alles wel redelijk duur en de grote baas is ook maar een dikke nek.+Als ze je een levering binnen de 24/48h beloven dan moet dit ook zou gebeuren.

the joker

Bericht door the joker » wo dec 07, 2005 7:08 pm

Waarom ik zou scherp uit de hoek kom is simpel ze geven je bij aankoop v/d die shit bonnen die ten eerste al na 2maanden vervallen,ten tweede je moogt ze niet bij alle onderdelen gebuiken.En ten derde je mag maar 1derde van het totale bedrag gebruiken voor die bonnen.En dan nog een keer toen ik begon met downhill zijn ik en mijn vader naar daar geweest om vanalles te halen.Dat was toen voor een heel groot bedrag+mijn vader hadt zelfs nog 5dezelde truien van fox gekocht voor zijn motorcross team.Wij vragen naar de grote baas voor een korting (omdat we wel extreem veel hadden gekocht)En wat krijgen we dan te horen "Hoe korting?Ge moet gewoon alles betalen.En we zeggen dan zo voor die kortings bonnnen kunt ge die nu dan niet aftrekken want we komen hier waarschijnlijk niet meer omdat dat dit ver is van bij ons.Maar dat ging dus ook niet .Niks ging daar gewoon.

Dus conclusie :toch geen barracuda company voor mij

Newbie

Bericht door Newbie » do dec 08, 2005 10:35 pm

Heb pas 1 maal wat besteld bij deze zaak maar dat had ik toch binnen 2 dagen binnen...dit is wel weer 2 jaar terug ondertussen.

Waar ik wel gek van wordt is dat ik nu al ruim een week elke dag een mail krijg van ze met aanbiedingen erin.

Xircuit
Contacteer:

Bericht door Xircuit » vr dec 09, 2005 3:43 pm

Ik heb enkel goede ervaringen met Barracuda, altijd op tijd geleverd, als er vragen zijn dan bellen ze netjes (Belgen véél netter dan wij, lompe Hollanders) en de prijs is er regelmatig Goed!
Ich Heisse Super Fantastisch!

T.B.F.K.A.N.

Bericht door T.B.F.K.A.N. » vr dec 09, 2005 3:58 pm

Ben er eens geweest en kan niet anders zeggen dan dat het een top zaak is.

simon-ffc

Bericht door simon-ffc » vr dec 09, 2005 6:35 pm

is deze voormiddag aangekomen(vrijdag) dus een week nadat het besteld en betaald was :( en geen telefoontje gehad of iets dergelijks.

N I E L S

Bericht door N I E L S » ma dec 19, 2005 6:10 pm

Er staat als je 'm voor 11 uur besteld hebt, heb je dat niet dan was hij als hij er woensdag was geweest was ie 1 dag te laat geweest. Als iets maar 3 dagen te laat is mag je blij zijn. Het duurt soms 3 dagen voordat je uberhaupt reactie krijgt bij een bedrijf.
Natuurlijk moeten ze die garantie niet geven als ze hem niet kunnen garanderen maar ik denk dat het sowieso lastig blijft post van Belgie in 2 dagen op plaats van bestemming in NL te krijgen.

Ik ga jullie posts niet helemaal doorlezen want van dat taalgebruik word ik moe. Doe een beetje je best om duidelijk te schrijven a.u.b., dan krijg je waarschijnlijk ook meer reacties.
Those alien bastards are gonna pay for shooting up my ride!

Chmod

Bericht door Chmod » di dec 20, 2005 12:05 pm

deze shop is ongezellig ja, maar over hun prijzen (fox prijzen zijn scherp hoor!) en klantvriendelijkheid moet je niet twisten. Ofwel is dat toeval met mij omdat we altijd iets serieus gaan halen... ;)

Nu, de BIG chief is inderdaad een beetje :o . Heb ooit een solicitatie gedaan daar, en wou plots een leercontracter van me maken ...

Ma goe, ik heb nooit met hun postorder gewerkt, woon op 25min rijden, en zijn wel de enige die wat op stock hebben.

Ok, hun prijzenpolitiek is niet alles, maar je hebt je stuk wel tenminste in je handen als je buiten gaat.

Bansheebeest gain

Bericht door Bansheebeest gain » di jan 03, 2006 7:35 am

de enige keer dat er bij mij iets misliep , hebben ze dat fijn rechtgezet. ik bestelde een dvd via chronopost en die bleef 2 weken weg , heb geen verzending meer hoeve te betale...

Plaats reactie