Bikepark in Veldhoven
Moderator:Beheerders
Idd zou heel toef zijn ....
.. zou ik er wel vaker te vinden dan een parkje hier 228 km vandaan. Als het interesant zou worden. Tis maar zo;n 70 km van me vandaan, dus goed te overbruggen. Nou moet ik geen illusies gaan maken dat het zoiets zal worden als de duitse bikeparken, vanwege gebrek aan hoogteverschillen. Maar is toch een goeie beweging als het van de grond zou komen.
Hier in Breda zou er ook zoiets komen, althans er is voor gelobbyed..maar ze zijn bang dat de bedekte ondergrond gaat loskomen met alle gevolgen van dien voor het milieu. Anders zou ik er me wel voor willen inzetten. Helaas die vlieger gaat niet op.

Hier in Breda zou er ook zoiets komen, althans er is voor gelobbyed..maar ze zijn bang dat de bedekte ondergrond gaat loskomen met alle gevolgen van dien voor het milieu. Anders zou ik er me wel voor willen inzetten. Helaas die vlieger gaat niet op.

Bikepark Veldhoven
Maak je geen illusies. Het zal geen bikepark alla winterberg o.i.d worden. Check www.bikeparkveldhoven.nl voor de details.
Maar buiten dat blijft het een super initiatief. Heb de bedenker gesproken tijdens de bikemotion 2005. Hij heeft grootse plannen. Hij komt er wel....
Maar buiten dat blijft het een super initiatief. Heb de bedenker gesproken tijdens de bikemotion 2005. Hij heeft grootse plannen. Hij komt er wel....