ATOMLAB service!
Moderator:Beheerders
Ik wacht al ongeveer 3/4e jaar op een setje bushings en o-ringen voor pedalen en een onderdeel van een naaf. Ze zouden het me gratis toesturen maar tot nu toe NIETS gehad, zelfs niet eens reactie meer...
En Rizzy levert me ook al niks, voor mij geen Atomlab meer.
En Rizzy levert me ook al niks, voor mij geen Atomlab meer.
Those alien bastards are gonna pay for shooting up my ride!
-
wel wel gast , ik ken u gevoel
ik kocht aircorp peddels , en na 7 maande hange de linkse lagers uiteen. ik vraag de invoerder , zonder reply en die doe wa voos over die onderdele. na ong 2 maande wachte , gaan we rechtstreeks via atomlab en 2 weke later had ik die lagers , zonder garantie voor 20 euro ofzo 
2 maande later , hangt trug die linkse lager uit mekaar :d geen crashes of geen trekke of nix mee gebeurd , gwn 4x mee gerede..
heb toen 3 maande moete wachte , atomlab antwoorde nie en de invoerder ook nie.. na veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moeite om atomlab zelf te pakke te krijge , kreeg ik een postpakket , me 2 sets lagers , geen vervoerskoste en in garantie
atomlab benelux mag dus idd mijn kl-ten kusse , hebbe nooit sparepart's , amper onderdele , best gwn via duitsland probere dude 
leuk is anders i know , maar peddels van 115 euro gooit ge ni zomaar weg he

2 maande later , hangt trug die linkse lager uit mekaar :d geen crashes of geen trekke of nix mee gebeurd , gwn 4x mee gerede..
heb toen 3 maande moete wachte , atomlab antwoorde nie en de invoerder ook nie.. na veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moeite om atomlab zelf te pakke te krijge , kreeg ik een postpakket , me 2 sets lagers , geen vervoerskoste en in garantie

En op welke school heb jij onderwijs genoten???Bansheebeest gain schreef:wel wel gast , ik ken u gevoelik kocht aircorp peddels , en na 7 maande hange de linkse lagers uiteen. ik vraag de invoerder , zonder reply en die doe wa voos over die onderdele. na ong 2 maande wachte , gaan we rechtstreeks via atomlab en 2 weke later had ik die lagers , zonder garantie voor 20 euro ofzo
heb toen 3 maande moete wachte , atomlab antwoorde nie en de invoerder ook nie.. na veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moeite om atomlab zelf te pakke te krijge , kreeg ik een postpakket , me 2 sets lagers , geen vervoerskoste en in garantieatomlab benelux mag dus idd mijn kl-ten kusse , hebbe nooit sparepart's , amper onderdele , best gwn via duitsland probere dude

Het is toch een kleine moeite om normaal wat te typen......
dusssssss©
-
-
Nee, niets. Ik heb al zo vaak een bericht gehad dat ze het naar me toe sturen en dat het gepost is. Ik ontvang zovaak dingen uit de US maar van hen 'toevallig' niets.Bansheebeest gain schreef:heb je al een update over je onderdele ?
Ja, heeeeeeeel toevallig....

Those alien bastards are gonna pay for shooting up my ride!
-
-