xtr 2007

Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.

Moderator:Beheerders

Bracket

Bericht door Bracket » do mar 30, 2006 4:30 pm

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Voor wie t lezen kan:

Afbeelding

Afbeelding

Dat 'x' thema vind ik wel een beetje wennen :barf:

Christiaan

Bericht door Christiaan » vr mar 31, 2006 8:32 am

LELIJK!

cHoc

Bericht door cHoc » vr mar 31, 2006 9:15 am

in elk geval hebben ze weer losse schakelaars en remhendels.

niet dat ik ik de rij ga staan, maar ik vind het wel wat hebben.
shoot me again, I ain't dead yet

bettes

Bericht door bettes » vr mar 31, 2006 10:02 am

hmmmz, ik ben teleurgesteld in de groep. Ze hadden het over radicaal als de eerst xtrgroep. Het principe van no-noncence uitzcht valt hier wel héél ver weg, wat brengt de X overal op nu extra bij? Ik begrijp wel dat x op de achterderailleur een functie heeft maar op de remhendels enzo is het puur voor de pimp...

spijtig gewoon, ik hou het wel bij mijn "oldskool" xtr950 zonder geardisplays etc.

greetz
bettes
Life is so much easier when you roll up with your pimp ride and people already know you can't ride... No need to prove yourself and chill!

Xircuit
Contacteer:

Bericht door Xircuit » vr mar 31, 2006 10:48 am

bettes schreef:hmmmz, ik ben teleurgesteld in de groep. Ze hadden het over radicaal als de eerst xtrgroep. Het principe van no-noncence uitzcht valt hier wel héél ver weg, wat brengt de X overal op nu extra bij? Ik begrijp wel dat x op de achterderailleur een functie heeft maar op de remhendels enzo is het puur voor de pimp...

spijtig gewoon, ik hou het wel bij mijn "oldskool" xtr950 zonder geardisplays etc.

greetz
bettes
Daar ben ik het wel helemaal met je eens, die X is dan weer net overbodig. Daarom vind ik Sram juist zo fantastisch, die maar puur functionele componenten.
Ich Heisse Super Fantastisch!

DeKerfs

Bericht door DeKerfs » vr mar 31, 2006 11:14 am

Xircuit schreef: Daar ben ik het wel helemaal met je eens, die X is dan weer net overbodig. Daarom vind ik Sram juist zo fantastisch, die maar puur functionele componenten.

Mwah.. niet mee eens... kijk eens goed naar de specifieke 'pimp' onderdelen uit de X.O serie... Daar is echt niet alles omwille van een betere functie gemaakt. Ik durf zelfs te beweren dat de carbon kooi van de X.O eerder een nadeel dan een voordeel is.
---www.cjmedia.nl---

kok

Bericht door kok » vr mar 31, 2006 11:21 am

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

:arms: [/img]

Xircuit
Contacteer:

Bericht door Xircuit » vr mar 31, 2006 12:31 pm

DeKerf's schreef:
Xircuit schreef: Daar ben ik het wel helemaal met je eens, die X is dan weer net overbodig. Daarom vind ik Sram juist zo fantastisch, die maar puur functionele componenten.

Mwah.. niet mee eens... kijk eens goed naar de specifieke 'pimp' onderdelen uit de X.O serie... Daar is echt niet alles omwille van een betere functie gemaakt. Ik durf zelfs te beweren dat de carbon kooi van de X.O eerder een nadeel dan een voordeel is.
Ok, laat ik het dan anders formuleren (en wat dus ook wel degelijk iets anders is): Het geeft me in de indruk dat het puur functioneel is.

Afbeelding

;)
Ich Heisse Super Fantastisch!

Steelboy
Contacteer:

Bericht door Steelboy » vr mar 31, 2006 12:50 pm

Om 2 discussies te voorkomen: gaarne hier verder:

http://www.dirty-pages.net/forum/viewto ... highlight=

Gesloten