Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.
Moderator:Beheerders
-
Bracket - Berichten:425
Bericht
door Bracket » do mar 30, 2006 4:30 pm
-
cHoc
Bericht
door cHoc » vr mar 31, 2006 9:15 am
in elk geval hebben ze weer losse schakelaars en remhendels.
niet dat ik ik de rij ga staan, maar ik vind het wel wat hebben.
shoot me again, I ain't dead yet
-
bettes
Bericht
door bettes » vr mar 31, 2006 10:02 am
hmmmz, ik ben teleurgesteld in de groep. Ze hadden het over radicaal als de eerst xtrgroep. Het principe van no-noncence uitzcht valt hier wel héél ver weg, wat brengt de X overal op nu extra bij? Ik begrijp wel dat x op de achterderailleur een functie heeft maar op de remhendels enzo is het puur voor de pimp...
spijtig gewoon, ik hou het wel bij mijn "oldskool" xtr950 zonder geardisplays etc.
greetz
bettes
Life is so much easier when you roll up with your pimp ride and people already know you can't ride... No need to prove yourself and chill!
-
Xircuit
-
Contacteer:
Bericht
door Xircuit » vr mar 31, 2006 10:48 am
bettes schreef:hmmmz, ik ben teleurgesteld in de groep. Ze hadden het over radicaal als de eerst xtrgroep. Het principe van no-noncence uitzcht valt hier wel héél ver weg, wat brengt de X overal op nu extra bij? Ik begrijp wel dat x op de achterderailleur een functie heeft maar op de remhendels enzo is het puur voor de pimp...
spijtig gewoon, ik hou het wel bij mijn "oldskool" xtr950 zonder geardisplays etc.
greetz
bettes
Daar ben ik het wel helemaal met je eens, die X is dan weer net overbodig. Daarom vind ik Sram juist zo fantastisch, die maar puur functionele componenten.
Ich Heisse Super Fantastisch!
-
DeKerfs
Bericht
door DeKerfs » vr mar 31, 2006 11:14 am
Xircuit schreef:
Daar ben ik het wel helemaal met je eens, die X is dan weer net overbodig. Daarom vind ik Sram juist zo fantastisch, die maar puur functionele componenten.
Mwah.. niet mee eens... kijk eens goed naar de specifieke 'pimp' onderdelen uit de X.O serie... Daar is echt niet alles omwille van een betere functie gemaakt. Ik durf zelfs te beweren dat de carbon kooi van de X.O eerder een nadeel dan een voordeel is.
---www.cjmedia.nl---
-
kok - Berichten:8
Bericht
door kok » vr mar 31, 2006 11:21 am
-
Xircuit
-
Contacteer:
Bericht
door Xircuit » vr mar 31, 2006 12:31 pm
DeKerf's schreef:Xircuit schreef:
Mwah.. niet mee eens... kijk eens goed naar de specifieke 'pimp' onderdelen uit de X.O serie... Daar is echt niet alles omwille van een betere functie gemaakt. Ik durf zelfs te beweren dat de carbon kooi van de X.O eerder een nadeel dan een voordeel is.
Ok, laat ik het dan anders formuleren (en wat dus ook wel degelijk iets anders is): Het geeft me in de indruk dat het puur functioneel is.

Ich Heisse Super Fantastisch!