oproep voor de chixx

Fourcross wedstrijden, parcoursinformatie en napraat. Alle wedstrijdgerelateerde informatie is hier terug te vinden.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Suuz
oproep voor de chixx

Bericht door Suuz » do apr 20, 2006 9:28 am

Fourcross Chixx

Terwijl de Nederlandse Chixx al behoorlijk ingeburgerd zijn in de BMX-sport, blijft de belangstelling van de dames voor het fourcrossen erg lauw. Dit is natuurlijk hartstikke jammer. Natuurlijk lijkt de sport op het eerste gezicht een beetje een macho-sport voor kamikaze-mannen als Cedric Gracia. Je hoeft echter niet levensmoe of hersenloos te zijn om toch heel veel plezier aan de sport te beleven. Ook hoef je niet te beschikken over de skills van Anneke Beerten. Je gaat gewoon zo hard naar beneden als je zelf durft. Er zitten immers gewoon remmen op een fiets.

Op zondag 7 mei a.s. zal op de Kardingeheuvel in Groningen de eerste Fourcross wedstrijd van de SOA cup worden verreden. Wees niet gevreesd; SOA is een tamelijk onschuldige (spierballen)afkorting voor Strongest Off All. Een antibioticakuur is dus niet nodig.

DusÂ….heb je een geschikte fiets Â…..of heb je een vriendje met een geschikte fietsÂ…..zet een helmpie opÂ…en doe mee aan de cup!!! Of Â…..heb je een vriendinnetjeÂ….. met of zonder fietsÂ….plaats haar (met beleid) op een fietsÂ…..zet haar een helmpie op enÂ…Â…Â… duw haar die berg af !!!

Arnetteman

Bericht door Arnetteman » zo apr 23, 2006 8:07 pm

de eerste serieuze fourcrossende dame is vandaag al een paar keer naar beneden gereden. Ze wilde de 7e ook graag meedoen. Dus 2 dames hebben we in ieder geval.

Daar kan nog meer bij....

T
Contacteer:

Bericht door T » ma apr 24, 2006 9:19 am

Hey Suuz: goed bezig!! Ik ben zelf een andere kant op geslagen en ga de 7e waarschijnlijk trainen voor de slopestyle wedstrijd de week erop, maar ik hoop dat je veel meiden gek krijgt, maakt 't wel leuker voor jullie natuurlijk!

Bart

Bericht door Bart » di mei 02, 2006 3:34 pm

Dat worden er dan al 3! :D
Ook ik ga een poging wagen (met nadruk op poging, met het NK werd ik genadeloos afgedroogd...) :blink:

Nu maar hopen op mooi weer en veel actieve meiden!

Tot zondag!
Joanne

Ghostbabe

Bericht door Ghostbabe » vr mei 05, 2006 12:42 pm

ik ben van de partij.
En dat vooral omdat het ook een beetje mijn baan is.

Ik zal aantonen waarom ik aan downhill doe :)

Vier dames dus !!!!

Maak me wel zorgen over de grote hoeveelheid stenen op de baan, ik voel de schaafplekken al
nieuw account, ik was mijn gegevens kwijt

Ghostbabes

Bart

Bericht door Bart » vr mei 05, 2006 1:02 pm

Euh...sorry dames, -1....

Ik moet helaas afzeggen, studie laat op dit moment ff geen vrije tijd toe :thumbsdown:
Succes in ieder geval en tot de volgende wedstrijd!!!

Joanne

Ghostbabe

Bericht door Ghostbabe » vr mei 05, 2006 1:12 pm

Jammer,

lang niet gezien nml, en dan missen we onze 4e dame.
nieuw account, ik was mijn gegevens kwijt

Ghostbabes

Suuz

Bericht door Suuz » vr mei 05, 2006 3:00 pm

denk/ hoop dat Amanda, Dorine en Bianca ook wel van de partij zijn, dus dan zitten we inmiddels op 6 ..

amanda
Contacteer:

Bericht door amanda » za mei 06, 2006 8:33 am

Ik neem iedergeval mijn fiets mee maar misschien houd ik het alleen bij foto's maken........

Plaats reactie