Specialized S-works HT Carbon
Moderators:JJ, Beheerders
Bestaad er een s-works HT Carbon met nokken voor v-brakes?
S-works HT Full XTR + SID Blackbox
- TuneBrother
Zeker weten??Infloto schreef:als je een los frame koopt zitten dan is die altijd v-brake én shijfrem compatible. Alleen de volledig (met xtr) afgemonteerde fiets heeft geen v-brake nokken. dit geldt voor beide frames, de alu en de carbon.
Als je op de site bij het losse frame kijkt staat er:
FRAME S-Works FACT 10m full carbon hardtail, Az1 constuction, cold forged dropouts, disc tabs only, replaceable derailleur hanger
Van de week was ik ff bij m'n LBS en hij had twee plastic frames in z'n etalage hangen. Een daarvan was Specialized S-works carbon MET v-brake nokken. Op weightweenies waren al enkele rijders aan het sodemieteren dat ze schijffies hadden gekocht en hun frame toch geleverd werd met v-brake nokken.
Overigens, het Giant frame (het andere frame), XTC carbon, zag er verassend hetzelfde uit, op gebied van frame bouw. Zelf zou ik beide niet willen, omdat ik geen fan van carbon ben, plus ze zijn veeeeel te duur.
mzzl
Gene
Overigens, het Giant frame (het andere frame), XTC carbon, zag er verassend hetzelfde uit, op gebied van frame bouw. Zelf zou ik beide niet willen, omdat ik geen fan van carbon ben, plus ze zijn veeeeel te duur.
mzzl
Gene
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!
http://www.cyclingforums.com/t298206-gi ... aiwan.htmlErikje schreef:Op mijn toenmalige P3 uit 2000 zat een chainguard sticker met het Giant logo....... rara appeltaart. Zelfde fabrieken?Gène schreef:Overigens, het Giant frame (het andere frame), XTC carbon, zag er verassend hetzelfde uit, op gebied van frame bouw.
Erikje
Blijft toch een raar idee. Net zoals Colnago. Een dure Colnago onder je kont, blijkt het een Giant met klaverbladje te zijn.........
Trying is the first step towards failure.
Nou ja goed. De fietsen mogen dan in de zlfde fabriek gebouwd worden. De spec's zijn vaak toch net ff wat anders. Al heb ik het idee dat Trek op dit moment de restanten van een Specialized frame voorraad heeft opgekocht en die weer verkoopt als geheel nieuw frame (design).
Tja old skool spul blijft toch het beste.
Maar dit zie je niet alleen bij fietsen. Plasma, LCD schermen worden ook maar op een aantal plekken gemaakt. Auto's ook, zie Nedcar.
mzzl
Gène
Tja old skool spul blijft toch het beste.
Maar dit zie je niet alleen bij fietsen. Plasma, LCD schermen worden ook maar op een aantal plekken gemaakt. Auto's ook, zie Nedcar.
mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!