Streetmeeting topic nr. 2 (4 Juni, Rijswijk/Delft)
Moderator:Beheerders
-
Zoals eerder gezegd dus een maandelijkse streetmeeting, dus hierbij een topic voor de volgende meeting, precies 1 maand na de vorige.
De vraag is nu waar zal 't zijn? Ik heb een aantal keuzes in de poll gezet..dus kies maar.
EDIT:
Ok er is gestemd, het wordt Rijswijk/Delft...
12 uur verzamelen, 4 juni 2006 dus, bij Rijswijk Station
De vraag is nu waar zal 't zijn? Ik heb een aantal keuzes in de poll gezet..dus kies maar.
EDIT:
Ok er is gestemd, het wordt Rijswijk/Delft...
12 uur verzamelen, 4 juni 2006 dus, bij Rijswijk Station
Laatst gewijzigd door Steelhead Rider op ma mei 22, 2006 6:52 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Trouwens ook een goed idee om dit keer een cameraman te hebben? Want anders heb je zoals vorige keer dat er 2 mensen constant gefilmd worden omdat zij 't beste zijn..terwijl de rest ook misschien vette shit doet.
Dus..wie wilt zich aanmelden voor cameraman voor de reis (dus bijna hele reis filmen)?? :P
Dus..wie wilt zich aanmelden voor cameraman voor de reis (dus bijna hele reis filmen)?? :P
-
-
-
-
Ja ok, maar je kan niet steeds de titel veranderen en een nieuwe poll erin zetten...lijkt me een beetje vaag, en dan nog zo'n shitload aan topics door elkaar heen?..Lijkt me toch beter om gewoon per maand een apart topic te maken toch...is ook wat overzichtelijker enzo..Jordidevos schreef:sharv....het vorige topic heette niet voor niets het grootte streetmeeting topic, het is misschien wel een beetje zinloos om elke maand weer een nieuwe te openen...
@Mister P2: Als je er maar een halfuurtje blijft is er idd weinig te vinden, maar als je goed doorzoekt vind je nog wel eens iets.
Is het niet een keer leuk om een meeting te houden die niet in de Randstad plaatsvind? Ik ben nu ongeveer iedere maand een aardig bedrag kwijt aan het treinkaartje + fietskaartje, zo ook pietervds en enpro (als zij nu wel komen). In Nijmegen en Arnhem is het ook vet streeten! En bv Utrecht ligt mooi in het midden...
Ook wilde ik voorstellen om een lijstje te maken waarin je zegt naar welke stad je wilt omdat er anders te veel stemmen in de poll komen van mensen die niet eens mee gaan (er zijn nu al 12 stemmen terwijl er nog maar ongeveer 8 mensen in ons streetgroepje zitten!). Ik dacht aan zoiets:
enpro (Nijmegen)
Nami (Nijmegen)
Zo kunnen de mensen die op "anders" gestemd hebben ook aangeven welke stad ze bedoelen!
Greetz Nami

Ook wilde ik voorstellen om een lijstje te maken waarin je zegt naar welke stad je wilt omdat er anders te veel stemmen in de poll komen van mensen die niet eens mee gaan (er zijn nu al 12 stemmen terwijl er nog maar ongeveer 8 mensen in ons streetgroepje zitten!). Ik dacht aan zoiets:
enpro (Nijmegen)
Nami (Nijmegen)
Zo kunnen de mensen die op "anders" gestemd hebben ook aangeven welke stad ze bedoelen!

Greetz Nami

-
-
-
- Contacteer:
Mits het Rijswijk/Delft word, ga dan hier even kijken...
http://www.adrenalinsports.nl/skate/ite ... k-rijswijk
Inderdaad, dat is ook 1 van de redenen waarom Rijswijk/Delft in het lijstje staat. Dus als je wilt dat het Rijswijk/Delft wordt zou ik daar maar op stemmen...pinoisgeel schreef:Mits het Rijswijk/Delft word, ga dan hier even kijken...