Gister nog wel wat bekende gezichten tegengekomen, wie waren er nog meer en wat vonden jullie ervan??
Me First vond ik zo zwaar zaad, stelletje zatte klootzakken maar de rest was echt wel goed met Dropkick Murphys toch wel op nummer 1 en Sick of it all erachteraan!!!
Groezrock
Moderator:Beheerders
Never Grow Up
omdat groezrock blijkbaar niet populair is:
ik ben geweest.. soia was uber, al kwam ik voor bad relgion en antiflag.. vond AF maar beetje tegenvallen
me first.. was idd gewoon kut 'ja hoelang nog?.. ow jesus NOG 10 minuten"
DM was wel ok ja.. alleen werd vooraan heleeeemaaaal doodgeperst, ben toen maar snel naar buiten gewoon, werd er niet lekker van, daar buiten op hetr gras wel kunnen genieten
ik ben geweest.. soia was uber, al kwam ik voor bad relgion en antiflag.. vond AF maar beetje tegenvallen
me first.. was idd gewoon kut 'ja hoelang nog?.. ow jesus NOG 10 minuten"
DM was wel ok ja.. alleen werd vooraan heleeeemaaaal doodgeperst, ben toen maar snel naar buiten gewoon, werd er niet lekker van, daar buiten op hetr gras wel kunnen genieten
@Foxtrot, geen van beide bandjes gezien nee, misschien wel gezien en gehoord maar de namen zijn me niet bij gebleven.
Wel The Maple Room, die waren echt vet.
Ga je toevallig de 20ste naar Born from Pain in Veenendaal?? Zag dat je daar woont?
Ik ben daar wel, waarschijnlijk met de merchandise van Dark Intentions!!
Ga je toevallig de 20ste naar Born from Pain in Veenendaal?? Zag dat je daar woont?
Never Grow Up
Ik niet, Born from Pain is me net iets te hardPogo schreef:@Foxtrot, geen van beide bandjes gezien nee, misschien wel gezien en gehoord maar de namen zijn me niet bij gebleven.

btw ik had ff gekeken op de myspace van The Maple Room en ze klonken best goed!