pike ervaringen
Moderator:Beheerders
-
- Contacteer:
hallo,mensen hier met ervaringen rond een PIKE 454 u-turn met remote en lockout,model 2006?
heb hier al e.e.a.gelezen over de PIKE en het is geloof ik wel een super allround vorkje.....wil hem zelf in een speci.enduro van 2006 gaan plaatsen voor het stevige endurowerk.wat zijn jullie ervaringen met deze vork op endurogebied?(dus NIET bikepark en dat soort zaken)....
tnx&grtz
heb hier al e.e.a.gelezen over de PIKE en het is geloof ik wel een super allround vorkje.....wil hem zelf in een speci.enduro van 2006 gaan plaatsen voor het stevige endurowerk.wat zijn jullie ervaringen met deze vork op endurogebied?(dus NIET bikepark en dat soort zaken)....
tnx&grtz
THIS ONE GOES TO ELEVEN!!!
Ik heb dezelfde vork, alleen dan zonder de poploc hendel. Bedoel je trouwens de Air of de coil variant? Ik heb de coil u-turn.
Voor Enduro lijkt het me een prima vork, vooral doordat het gewicht nog heel redelijk is. Op zich heeft RS alleen een andere vork voor het enduro werk namelijk de Revelation. Ik weet niet of je het oude of nieuwe Enduro model hebt, maar voor het oude model lijkt 140 mm me wat veel. Voor het nieuwe model zou het een/de perfecte vork zijn.
Veereigenschappen ben ik zelf erg over te spreken. De vork spreekt zeer goed aan, ook bij de kleine bultjes. Verder is een groot voordeel van de pike natuurlijk de maxle steekas: stijf en toch snel en makkelijk je wiel erin en eruit te krijgen.
Voor Enduro lijkt het me een prima vork, vooral doordat het gewicht nog heel redelijk is. Op zich heeft RS alleen een andere vork voor het enduro werk namelijk de Revelation. Ik weet niet of je het oude of nieuwe Enduro model hebt, maar voor het oude model lijkt 140 mm me wat veel. Voor het nieuwe model zou het een/de perfecte vork zijn.
Veereigenschappen ben ik zelf erg over te spreken. De vork spreekt zeer goed aan, ook bij de kleine bultjes. Verder is een groot voordeel van de pike natuurlijk de maxle steekas: stijf en toch snel en makkelijk je wiel erin en eruit te krijgen.
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Re: pike ervaringen
illuminatastigmata schreef: voor het stevige endurowerk.wat zijn jullie ervaringen met deze vork op endurogebied?(dus NIET bikepark en dat soort zaken)....
tnx&grtz
zoals ik al schreef,ENDURO EN NIET BIKEPARK ETC,daar valt bij mij ook freeriden onder,duzzzzzzzzz................

-
- Contacteer:
het is de 454 u-turn AIR geworden
slechts 1900&nogwat gram

slechts 1900&nogwat gram

Laatst gewijzigd door illuminatastigmata op za mei 20, 2006 6:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
nu net nogus geprobeerd hier een pic. te plaatsen,met die img,dan de linkkopie van de foto en dan weer img,maar het lukt me nog steeds niet hier wat geplaatst te krijgen....later weer een poging......
ontopic............net het zaakje ingeremd,dit weekend voorzichtig eens wat heuvels in de buurt opzoeken,maar de eerste impressie is 100punten!!
alleen die FOCKING HONDENSTRONT
op je nieuwe fiets.......gatverdamme manne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ontopic............net het zaakje ingeremd,dit weekend voorzichtig eens wat heuvels in de buurt opzoeken,maar de eerste impressie is 100punten!!
alleen die FOCKING HONDENSTRONT

-
- Contacteer:
- MasterDisaster
-
- Contacteer:
ik had idd een zwarte versie besteld,de versie met veer(goedkoper en zwaarder),maar toen ik hem ging ophalen hadden ze een grijze afgestuurd,maar wel de AIR-variant....(scheelt toch een kleine 500gram)
die mocht ik toen voor de afgesproken coil-prijs meenemen
dus je hoort mij niet klagen
die mocht ik toen voor de afgesproken coil-prijs meenemen

dus je hoort mij niet klagen

Laatst gewijzigd door illuminatastigmata op zo mei 21, 2006 12:12 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
- MasterDisaster
-
- Contacteer:
MasterDisaster schreef:Nu alleen je lockout hendeltje nog ffe goed monteren veel plezier
dank je,maar zo staat hij toch echt(voor mij dan)het fijnst.
verschillende standen geprobeerd,links danwel rechts,maar zo kan ik hem prima bedienen,hij raakt geen remhandel met remmen,raakt geen trigger met schakelen en hij zit zo niet in de weg.........duzzzzzzz
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
-
- Contacteer: