BBB

Deel hier je goede en slechte ervaringen met betrekking tot service of garantie van een product, merk of dealer.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
N I E L S
BBB

Bericht door N I E L S » ma apr 10, 2006 1:14 pm

Die gasten zijn wel enorm goed met garantie afhandelingen of problemen.

Ik heb eerst een zadelpen gehad in 27.2 waarvan de klem van de pen zelf afbrak, lees hier:
http://www.dirty-pages.net/forum/viewto ... 50cdcddbb0

24 deed er eeuwen over, zonder resultaat ook nog eens en BBB vroeg niet eens naar mijn bon of shop en stuurde me gewoon een nieuwe op!

Nu heb ik een BBB Hollowtech 2 tool en de aansluiting op de cups is vrij slecht. Ik heb van iemand anders gehoord dat hij dit probleem ook had en dus ben ik er maar mee naar BBB gegaan. Ik kan nu voor het geld dat ik voor de tool betaalt heb een ander onderdeel uitkiezen van BBB.

Wel nette service dus.
Those alien bastards are gonna pay for shooting up my ride!

Maartentje

Bericht door Maartentje » ma apr 10, 2006 4:14 pm

Tja, als je zo vaak kan oefenen, wordt de service uiteindelijk vanzelf goed... ;)
It's you, not the bike

BLRacing

Bericht door BLRacing » za mei 20, 2006 8:14 pm

Dat was ik dan want ik heb ook problemen met die sleutel. Het is gewoon een schande dat zoiets je bracketcups bijna onbuikbaar beschadigd. Ik heb die tool bij B2B gekocht dus om daarvoor helemaal naar Vlaardingen af te reizen. Ik ben in iedergeval genezen van BBB want dit is niet het enige product wat flopt bij mij :D

Sjase
Contacteer:

Bericht door Sjase » za mei 20, 2006 8:53 pm

BLRacing schreef:Dat was ik dan want ik heb ook problemen met die sleutel. Het is gewoon een schande dat zoiets je bracketcups bijna onbuikbaar beschadigd. Ik heb die tool bij B2B gekocht dus om daarvoor helemaal naar Vlaardingen af te reizen. Ik ben in iedergeval genezen van BBB want dit is niet het enige product wat flopt bij mij :D
Als je er een mailtje naar BBB aan waagt kun je 'm misschien wel naar ze toesturen ofzo. De aansluiting van de hollowtech II tool van BBB is id BBBout, maar veel ander gereedschap van ze is prima.

Ik heb een tijdje geleden ook gemaild over de htII tool met BBB en is zeer netjes afgehandeld. Kon 'm zo via m'n shop terugsturen ter garantie.

TheBigLjeweetwel

Bericht door TheBigLjeweetwel » za mei 20, 2006 9:46 pm

Ik had gehoord dat hun remblokjes voor schijftremmen ook erg bout zijn.

En dan hebben ze de middelste hardheid genomen. Zijn ze na een paar ritjes helemaal op. Enne het scheelt maar een euro of 7 met de originele blokjes van Magura bv. Kan je beter daar mee in zee gaan. Die hebben in 2004 nog Winterberg overleeft.. :D.. terwijl ik ze nu pas vervangen heb. :D **

Ja met beide remblokken was in verschillende omstandigheden mee gereden. Vlgs mn lbs. Gewoon butzooi. Ik geloof zelf wel erg in EBC remblokjes.

Voor de rest geen klachten over BBB.. de quickreleases zijn goed spul die ik eens bij een setje wielen gehad heb.

** ok niet constant in gebruik geweest, maar toch redelijk veel op me streetbike. Op de downhill was toch heel modderig toen.

Sjase
Contacteer:

Bericht door Sjase » zo mei 21, 2006 2:32 am

Ik heb nog een set EBC blokken voor hayes hfx liggen, maar die zitten helemaal niet mooi in de caliper. Zitten lossig en schots en scheef. Setje bbb's deden het wel prima eigenlijk. Met de ebc's heb ik overigens (nog) niet gereden, dus kan niets over de compound zeggen, maar in vervolg koop ik liever originele hayes blokken. Net zo duur en gewoon altijd goed.

Goed inremmen en de rijomstandigheden hebben ook veel invloed natuurlijk.

De v-brakeblokken van BBB zijn overigens prijs/kwalitatief vrijwel onverslaanbaar.

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » zo mei 21, 2006 8:52 am

Sjase schreef:
BLRacing schreef:Dat was ik dan want ik heb ook problemen met die sleutel. Het is gewoon een schande dat zoiets je bracketcups bijna onbuikbaar beschadigd. Ik heb die tool bij B2B gekocht dus om daarvoor helemaal naar Vlaardingen af te reizen. Ik ben in iedergeval genezen van BBB want dit is niet het enige product wat flopt bij mij :D
Als je er een mailtje naar BBB aan waagt kun je 'm misschien wel naar ze toesturen ofzo. De aansluiting van de hollowtech II tool van BBB is id BBBout, maar veel ander gereedschap van ze is prima.

Ik heb een tijdje geleden ook gemaild over de htII tool met BBB en is zeer netjes afgehandeld. Kon 'm zo via m'n shop terugsturen ter garantie.
is dat deze?

Afbeelding

die heb ik ook en dat ding werkt idd voor geen meter!

dussssss©
DE site
MTB in Noordwest NL?->MTB Noordwest 9

Sjase
Contacteer:

Bericht door Sjase » zo mei 21, 2006 10:17 am

Die ja :lol:

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » zo mei 21, 2006 10:30 am

ok, dan a ik BBB ook maar eens mailen, ik heb de bramen op mijn lagers zitten.

dusssssss©
DE site
MTB in Noordwest NL?->MTB Noordwest 9

Plaats reactie