Welke Downhill bike

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

downhillbiker

Bericht door downhillbiker » zo mei 21, 2006 1:17 pm

Ik denk niet dat het een goede keus is
wat is er dan mis mee behalve de banden als ik vragen mag :?

BigHitRider

Bericht door BigHitRider » zo mei 21, 2006 1:22 pm

Was geloof ik niet egt serieus bedoelt....

Fiets komt pas in november in de handel.....En heb je dus sneeuw banden nodig,om in een Bikepark te kunnen spelen.... :frusty:

downhillbiker

Bericht door downhillbiker » zo mei 21, 2006 1:57 pm

wat is er dan mis mee behalve de banden als ik vragen mag
ik heb nog steeds geen duidelijk antwoord op mijn vraag

AFTERBURNER

Bericht door AFTERBURNER » wo jun 14, 2006 3:19 pm

Aaaaah geweldig! Tijden het forum niet bezocht, het is warm en hier binnen is het heerlijk koel, dus ik dacht laat ik eens op het dp-forum kijken.

En tadaaaa er is vrijwel niets veranderd! Alhoewel, downhillbiker houdt het al wel 5 pagina's vol en de topic is nog steeds niet gesloten!

Santa Cruz je had al vlot gelijk we zullen nooit foto's zien van die Intense, het wordt een ......... Giant!

Downhillbiker good luck en 1 tip, denk eerst even na voor je iets vraagt/reageert!

Owjee wat doe ik nu, ik haal het topic weer naar boven, was al een maandje niet op gereageerd ... sorry :oops:

GTLTS

Bericht door GTLTS » do jun 15, 2006 10:11 am

ik ben ook al een hele tijd niet actief geweest... heb weinig gemist.

Fools are taking over the world!!!

en DP, blijkbaar...

illuminatastigmata
Contacteer:

Bericht door illuminatastigmata » do jun 15, 2006 11:49 am

Tsjah,ik snap meneer de downhillbiker ook niet helemaal meer,maar discussie is uitgesloten met hem . Als hij nou nog eens wat deed met de wijze raad die hem her en der wordt gegeven zou ik zeggen,allee,maar ook dat is niet het geval.Nee eerder maakt hij nog wat vrienden bij,en zichzelf onsterfelijk belachelijk :lol: (hij weet immers PRECIES hoe het zit met de Intense garantie regeling) :lol:

Ook frapant dat meneer de downhillbiker eerst zijne stinky verkoopt om vervolgens weer een nieuwe te willen aanschaffen,of was het nou toch een Intense,of nee een Giant,of nee wacht,het was een Foes,of toch een BigHit?............yeah,right! 8)
Ik wil echt wel mijn best doen niet te reageren op die onzin van hem,maar als ik met kromme tenen achter mijn pc-tje zit dan moet ik op een gegeven moment toch echt ff los :shock:
Niet dat ik het forumpeil omlaag wil halen,maar ik denk dat de persoon in kwestie hier toch zelf echt om roept op deze manier.

Nogmaals sorry voor de offtopic praat alhier maar ik wou toch effe graag reageren op GTLTS en AFTERBURNER en waarschijnlijk nog een hoop anderen,Mocht dit ietwat teveel van het goede zijn maak ik er graag een nieuw topic voor aan,maar dat lijkt me totaal niet de moeite eerlijk gezegd!

en dat moest ik effe kwijt,hatsikidee
THIS ONE GOES TO ELEVEN!!!

downhillbiker

Bericht door downhillbiker » do jun 15, 2006 12:21 pm

ik vindt dit zo wel genoeg,kan iemand hier een slotje op zetten

Sven

Bericht door Sven » do jun 15, 2006 1:39 pm

Ik denk dat deze hele offtopic juist wel eens een juiste impuls kan geven hoe er over wordt gedacht door serieuze bikers.

Ik merk, net als anderen, steeds vaker dat veel new-bies zich niks aantrekken van enige tips, voorkauw ideeën, stomzinnige vragen etc.

Zoals DH-biker nu zelf hierop reageert, dat er maar een slotje op moet, is alleen maar een blijk van: "ik wil geen kritiek krijgen".

Sorry. Als je nou vragen hierover hebt, be a man en maak een topic aan. Kijken of je dan wel wilt horen wat er niet bevalt..

Deze gaat op de lock.

Gesloten