Tsjah,ik snap meneer de downhillbiker ook niet helemaal meer,maar discussie is uitgesloten met hem . Als hij nou nog eens wat deed met de wijze raad die hem her en der wordt gegeven zou ik zeggen,allee,maar ook dat is niet het geval.Nee eerder maakt hij nog wat vrienden bij,en zichzelf onsterfelijk belachelijk

(hij weet immers PRECIES hoe het zit met de Intense garantie regeling)
Ook frapant dat meneer de downhillbiker eerst zijne stinky verkoopt om vervolgens weer een nieuwe te willen aanschaffen,of was het nou toch een Intense,of nee een Giant,of nee wacht,het was een Foes,of toch een BigHit?............yeah,right!
Ik wil echt wel mijn best doen niet te reageren op die onzin van hem,maar als ik met kromme tenen achter mijn pc-tje zit dan moet ik op een gegeven moment toch echt ff los
Niet dat ik het forumpeil omlaag wil halen,maar ik denk dat de persoon in kwestie hier toch zelf echt om roept op deze manier.
Nogmaals sorry voor de offtopic praat alhier maar ik wou toch effe graag reageren op GTLTS en AFTERBURNER en waarschijnlijk nog een hoop anderen,Mocht dit ietwat teveel van het goede zijn maak ik er graag een nieuw topic voor aan,maar dat lijkt me totaal niet de moeite eerlijk gezegd!
en dat moest ik effe kwijt,hatsikidee