Toffe service Stappenbelt Apeldoorn

Deel hier je goede en slechte ervaringen met betrekking tot service of garantie van een product, merk of dealer.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
De Lars Cuevas
Berichten:1023
Lid geworden op:vr okt 18, 2002 10:07 pm
Toffe service Stappenbelt Apeldoorn

Bericht door De Lars Cuevas » vr jul 14, 2006 8:57 pm

Een tijd geleden bracht ik mijn 2004 Magura Ronin naar Stappenbelt voor een servicebeurt.

Zij stuurden hem door naar NZ parts en... NZ ging failliet.

De servicevorken zouden uit de handen van de curator zijn gebleven, maar het kwam er uiteindelijk op neer dat niemand meer wist waar mijn vork was. Shit, wat nu?

Uiteindelijk heeft Stappenbelt Apeldoorn mij GRATIS een gloednieuwe Ronin geleverd.

Ik heb hem zojuist opgehaald, en de nieuwe zwarte kleurt nog beter bij mijn Rocky dan mijn oude grijze.

:thumbsup: voor de goede service!

Groet, Lars Vogelenzang

Gebruikersavatar
kooz
Berichten:1487
Lid geworden op:zo jan 18, 2004 4:05 pm
Locatie:apeldoorn
Contacteer:

Bericht door kooz » vr jul 14, 2006 9:20 pm

stappenbelt roeleert zowieso de pan uit..perfecte service, ook vanwege mijn garantie woodbumble..echt een goede zaak!!

(www.stappenbelt.com)

kooz

Steelboy
Berichten:8100
Lid geworden op:ma jul 09, 2001 1:27 pm
Contacteer:

Bericht door Steelboy » vr jul 14, 2006 9:49 pm

Ik denk dat Stappenbelt in dit geval weinig anders kon doen... Jij hebt immers niks met NZ te maken, je brengt je vork immers naar Stappenbelt dus verwacht je van hun ook dat ze em weer aan je terugleveren...

Gebruikersavatar
bart-fmx
Berichten:571
Lid geworden op:vr okt 29, 2004 6:07 pm

Bericht door bart-fmx » vr jul 14, 2006 10:18 pm

Stappenbelt is ook cool. Je zal der maar werken ;)
nothing beats cubic inches

Erikje
Berichten:2037
Lid geworden op:do jul 31, 2003 8:13 pm

Bericht door Erikje » za jul 15, 2006 9:27 am

Ik denk niet dat het service is maar een plicht..... En ik gun jou absoluut een nieuwe vork :roll:

Erikje

Plaats reactie