Crocodile Hunter Steve R.I.P.
Moderator:Beheerders
Jawel de Crocodile Hunter is gestorven in het harnas, hij is door een pijlstaart rog gestoken en vrijwel direct aan z'n verwonding overleden.
Dat uitermate jammer, want deze man had in mijn ogen een enorme passie voor de dieren en kon mij altijd gebeid houden, ook al ging het over een wandelende tak.
wat mij wel opvalt dat hier nog niemand melding van gemaakt heeft.
mzzl
Gène
Dat uitermate jammer, want deze man had in mijn ogen een enorme passie voor de dieren en kon mij altijd gebeid houden, ook al ging het over een wandelende tak.
wat mij wel opvalt dat hier nog niemand melding van gemaakt heeft.
mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!
- didadunlop
Ik heb het wel gehoord op de radio, maar nog niets over gelezen. Is dit toevallig ook gebeurt tijdens opname's voor een van zijn shows? Het was natuurlijk altijd al wel te verwachten dat het een keertje mis zou moeten gaan, zoals hij met die beesten omging. Zag laatst op national geographic een repo over een amerikaanse slangen-gek die naar australie was afgereisd om een taipan (een van de gevarlijkste slanger ter wereld) te zoeken en vast te houden. Tijdens de opnames is een van rangers ter plaatse, voor de camera notabene, in z'n been gebeten. Toen hij in het ziekenhuis aankwam kon ie al niet meer spreken en z'n ogen kon ie maar moeilijk open krijgen. Gelukkig heeft ie het wel overleefd, maar 25% gaat nog steeds dood ondanks tegengif (zònder wel 99%). Dus wel mooi wat ze laten zien, maar zeker niet zonder gevaar. 20-foot-drop op een eenwieler is waarschijnlijk veiliger!!!
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€
-
Zoals menigeen dan zegt, hij is gestorven in het harnas.(helaas)
Het wrange is dat het A: gebeurt schijnt te zijn tijdens een opname van zijn programma en dat het ook op film staat.
B: de meeste mensen zo'n dergelijke steek van een pijlstaartrog overleven, alleen als je in de buurt van de hartstreek gestoken wordt het dodelijk is.
Het wrange is dat het A: gebeurt schijnt te zijn tijdens een opname van zijn programma en dat het ook op film staat.
B: de meeste mensen zo'n dergelijke steek van een pijlstaartrog overleven, alleen als je in de buurt van de hartstreek gestoken wordt het dodelijk is.
Giant NRS Team.
Rocky Mountain Element.
American Eagle Lake Tahoe.
Rocky Mountain Element.
American Eagle Lake Tahoe.
'Film dood Irwin mag niet worden uitgezonden'
AMSTERDAM - De video waarop te zien is hoe Steve Irwin komt te overlijden, mag niet worden uitgezonden. Dat zegt zijn manager, John Stainton, woensdag. Volgens hem moet de politie, die nu de band in bezit heeft, na het onderzoek naar de dood van de 44-jarige Irwin, de opnamen vernietigen.
De krokodillenjager overleed maandag na een steek van een pijlstaartrog in zijn hart. Dat gebeurde toen hij onderwateropnamen maakte bij het Groot Barrièrerif in de Koraalzee, ten noordoosten van Australië.
In het Amerikaanse CNN-programma Larry King Live vertelde Stainton dat de tape niet uit handen wordt gegeven. Zelf heeft hij de video wel gezien. "Ik heb de opnamen bekeken, maar ik wil het nooit meer zien."
Steunbetuigingen
De vader van de Australische tv-persoonlijkheid, Bob Irwin, reageerde woensdag publiekelijk op het overlijden van zijn zoon. Hij bedankte de vele fans van Irwin voor hun steunbetuigingen.
Dus... naar horen zeggen moet de film zodanig erg zijn, dat na de steek en de redding richting eiland de pijlstaart uit zijn borst zou zijn getrokken. Roddel-Roddel..
AMSTERDAM - De video waarop te zien is hoe Steve Irwin komt te overlijden, mag niet worden uitgezonden. Dat zegt zijn manager, John Stainton, woensdag. Volgens hem moet de politie, die nu de band in bezit heeft, na het onderzoek naar de dood van de 44-jarige Irwin, de opnamen vernietigen.
De krokodillenjager overleed maandag na een steek van een pijlstaartrog in zijn hart. Dat gebeurde toen hij onderwateropnamen maakte bij het Groot Barrièrerif in de Koraalzee, ten noordoosten van Australië.
In het Amerikaanse CNN-programma Larry King Live vertelde Stainton dat de tape niet uit handen wordt gegeven. Zelf heeft hij de video wel gezien. "Ik heb de opnamen bekeken, maar ik wil het nooit meer zien."
Steunbetuigingen
De vader van de Australische tv-persoonlijkheid, Bob Irwin, reageerde woensdag publiekelijk op het overlijden van zijn zoon. Hij bedankte de vele fans van Irwin voor hun steunbetuigingen.
Dus... naar horen zeggen moet de film zodanig erg zijn, dat na de steek en de redding richting eiland de pijlstaart uit zijn borst zou zijn getrokken. Roddel-Roddel..