NK 4Cross & SOA IV
Moderator:Beheerders
Yes!!!
Krap 2 weekies gaan we weer los met het NK Fourcross 2006.
Wederom helemaal KNWU Supported dus incl. UCI-punten (mits je een knwu-licentie in het bezit hebt.)
De halve SBF-crew zit nog op Eurobike, dus later deze week komt alle info op het web e.d.
Vanaf heden is natuurlijk wel dit forum compleet open voor al jullie (On)Zin, spot, disses, bandendiscusies, wat-is-de-snelste-kleur-voor-je-jersey-geneuzel etc... etc...
Hier een eerste voorzet: Ollie wordt nederlands Kampioen(zelfs met vlaams papoort)
Mazzels,
SBF
Krap 2 weekies gaan we weer los met het NK Fourcross 2006.
Wederom helemaal KNWU Supported dus incl. UCI-punten (mits je een knwu-licentie in het bezit hebt.)
De halve SBF-crew zit nog op Eurobike, dus later deze week komt alle info op het web e.d.
Vanaf heden is natuurlijk wel dit forum compleet open voor al jullie (On)Zin, spot, disses, bandendiscusies, wat-is-de-snelste-kleur-voor-je-jersey-geneuzel etc... etc...
Hier een eerste voorzet: Ollie wordt nederlands Kampioen(zelfs met vlaams papoort)
Mazzels,
SBF
SBF Presents SOA CUP 2006! Check www.bikefestival.nl
- Arnetteman
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
En Arnetteman gaat niet rijden: BOEH!!!!!Arnetteman schreef:Ok, ok, als jullie het zo willen spelen....haha
Geert heeft licentie en die gaat dus volledig voor de Nationale Titel om de eer voor Groningen hoog te houden. Hij is nu zwaar in training op Bikepark Groningen onder toeziend oog van de SBG crew.....eat that!!!

Ik wel natuurlijk

Rinse
Whoop Whoop!
- Arnetteman
- Arnetteman
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
bijna
kijk op de site voor meer info.
programma en race zijn zoals vanouds.
heb je nog geen bordje vul dan vast dit formulier in dan hoef je niet te wachten bij het inschrijven!
http://www.bikefestival.nl/2006/inschrijving.pdf
heb je wel al een bordje kom dan je vuistje halen!
Tot de 17e
programma en race zijn zoals vanouds.
heb je nog geen bordje vul dan vast dit formulier in dan hoef je niet te wachten bij het inschrijven!
http://www.bikefestival.nl/2006/inschrijving.pdf
heb je wel al een bordje kom dan je vuistje halen!
Tot de 17e
Hell Yeah!!!
Naast het snoeiharde NK/SOA kun je:
- Gruwelijk DIRTEN op de geshape-te Track; Join the DirtJam! Free of Charge!
- Ook een EZ-up/tent meenemen, wel eerst ff aanvragen via info@bikefestival.nl. Alleen normale maten meenemen; 3x3 of 3x4 mtr. Laat Circus-Renz maar thuis.
-Al je maten ook uitnodigen.
Check je Zondag!!!
SBF
Naast het snoeiharde NK/SOA kun je:
- Gruwelijk DIRTEN op de geshape-te Track; Join the DirtJam! Free of Charge!
- Ook een EZ-up/tent meenemen, wel eerst ff aanvragen via info@bikefestival.nl. Alleen normale maten meenemen; 3x3 of 3x4 mtr. Laat Circus-Renz maar thuis.
-Al je maten ook uitnodigen.
Check je Zondag!!!
SBF
hey,
sorry voor t laten schrikken van jullie bij de dirts
ik had de 360 al heel vaak gedaan in de foampit, dus ik dacht dat ik em ook "normaal" zou kunnen, wat dus niet zo bleek te zijn.
ik weet nog dat ik de 360 bailde, en dat ik toen opeens wakker werd met de mensen vd EHBO die me holpen.
het ziet er naar uit dat ik ga stoppen, want ik wil me leven niet riskeren om een beetje adrenaline te krijgen
ik hoop dat de wedstrijd niet is afgelast en dat jullie daarna nog veel lol hadden
ik voel me nu weer helemaal goed, maar ik ga strax tog maar ff voor de zekerheid naar het ziekenhuis voor een controle
oja, COMPLIMENTEN VOOR DE EHBO, BEDANKT
ik ben tog nog wel benieuwd hoeveelste ik ben geworden en naar de fotos
sorry voor t laten schrikken van jullie bij de dirts
ik had de 360 al heel vaak gedaan in de foampit, dus ik dacht dat ik em ook "normaal" zou kunnen, wat dus niet zo bleek te zijn.
ik weet nog dat ik de 360 bailde, en dat ik toen opeens wakker werd met de mensen vd EHBO die me holpen.
het ziet er naar uit dat ik ga stoppen, want ik wil me leven niet riskeren om een beetje adrenaline te krijgen
ik hoop dat de wedstrijd niet is afgelast en dat jullie daarna nog veel lol hadden
ik voel me nu weer helemaal goed, maar ik ga strax tog maar ff voor de zekerheid naar het ziekenhuis voor een controle
oja, COMPLIMENTEN VOOR DE EHBO, BEDANKT

ik ben tog nog wel benieuwd hoeveelste ik ben geworden en naar de fotos

- Arnetteman
Net weer terug in Groningen.
De crew van SBG is met een gelukkige winnares van de SOA cup Mariëlle teruggekeerd naar Groningen. Was echt weer een topdagje.
Thanks to SBF voor al jullie inzet van afgelopen jaar. Was weer een supercool fourcrossjaar. Dat we met z'n allen fourcross tot een grootse sport kunnen brengen.
De crew van SBG is met een gelukkige winnares van de SOA cup Mariëlle teruggekeerd naar Groningen. Was echt weer een topdagje.
Thanks to SBF voor al jullie inzet van afgelopen jaar. Was weer een supercool fourcrossjaar. Dat we met z'n allen fourcross tot een grootse sport kunnen brengen.
- Free-Wheelz
- bmx-race.nl
- bmx-race.nl
Foto's
Op fourcross.nl staan wat foto's van de 4e SOA & NK 4X