Hope Pro II naven, matige afwerkingskwaliteit, SLOTJE
Moderator:Beheerders
Copy that!Pino schreef:Lieve Jurriaan,
Ik spreek waarschijnlijk voor een hoop andere vieze mannetjes als ik je uitmaak voor ****.
Altijd maar voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, bah.
Get a life, ga lekker fietsen.
Ik meen echt als ik zeg dat ik walg van dit soort topics, de enige hierin ben ik zeker niet.
Dit soort gezever maakt de wereld echt geen leukere plek! En zelfs dit forum wordt er voor niemand leuker op, voor jou wel?!
Mag er een slotje op?
Geen idee. Ik kom er voor mij zelf niet achter of mijn naven wel of niet voldoen aan de kwaliteitseisen welke Hope stelt. Naar ik van andere begrepen heb is er redelijkerwijs niks mis met mijn naven.
Net mail van de LBS gehad, de achternaaf staat in bestelling. (ik had even visioenen dat ik niks meer zou horen..)
Net mail van de LBS gehad, de achternaaf staat in bestelling. (ik had even visioenen dat ik niks meer zou horen..)
Hey jurriaan,
had ook pro II in bestelling staan, heb bij m'n LBS de opmerking gemaakt dat er een anodisatiefouten zouden zijn.
Deze heeft toen even contact opgenomen met hope en deze herkende dat er bij de eerste versie een mindergoede anodisatie gebeurt was.
Dus, zal je LBS deze zeker niet ergens op het hoofd getikt hebben. Die van mij zijn echter foutloos. Hopelijk die van jou nog.
had ook pro II in bestelling staan, heb bij m'n LBS de opmerking gemaakt dat er een anodisatiefouten zouden zijn.
Deze heeft toen even contact opgenomen met hope en deze herkende dat er bij de eerste versie een mindergoede anodisatie gebeurt was.
Dus, zal je LBS deze zeker niet ergens op het hoofd getikt hebben. Die van mij zijn echter foutloos. Hopelijk die van jou nog.
- agentbike rider
hope pro 2
hey
ik heb net mijn nieuwe wielset bestelt
voor hope pro 2 gold
achter hope pro 2 gold trial 48 engagement's trial versie
op sun ringle s-types
maar mijn point was nou
heeft hier iemand ook die trial versie?
en of daar ook fouten in gevonden zijn
ik heb net mijn nieuwe wielset bestelt
voor hope pro 2 gold
achter hope pro 2 gold trial 48 engagement's trial versie
op sun ringle s-types
maar mijn point was nou
heeft hier iemand ook die trial versie?
en of daar ook fouten in gevonden zijn
Ja, Jelle heeft die naven ja.Jurriaan schreef:heeft JJ niet de Gun Metal trail versie??
(euh de naven op BM gezien?)
Ook ik heb vier (1 voor- 3 achternaven) Pro II naven waarvan twee SingleSpeed / Trail. Allemaal TOP, zeer goede naven. Ik heb in het verleden heel veel kilometers gemaakt op een setje Hope naven van het oude type. Deden het supergoed, nooit speling gehad of iets vervangen.
Naven met beste prijs / kwaliteit verhouding te krijgen!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
God kerel, dat heb je toch snel door zeg...Jurriaan schreef:Update nr teveel
De Hope achternaaf is geleverd in de kleur Gun Smoke ipv Gun Metal! Nu heb ik dus een Gun Metal voornaaf en een Gun Smoke achternaaf.
Ik zoek een andere fietsonderdelen leverancier.
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Oh ja, ik bedoel, who cares.
Zorg dat je je zooi op orde krijgt en laat de wielen zien als ze klaar zijn. Van dit topic krijg ik kots neigingen.
JJ
Zorg dat je je zooi op orde krijgt en laat de wielen zien als ze klaar zijn. Van dit topic krijg ik kots neigingen.
JJ
Gewoon eens dit: http://www.dirty-pages.net/forum/viewto ... 12fda245df proberen....JJ schreef:Van dit topic krijg ik kots neigingen.
JJ

Erikje
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
En laat dat net de bedoeling zijn...fucalot schreef:@JJ
maar dit is echt niet tactvol.
JJ
- Xircuit
- Contacteer:
Vriendelijk verzoek om rustig te blijven, als je het niet interesseert, dan moet je het niet lezen. Of het nou wel of niet ergens over gaat, laat ik in het midden. Feit is dat er best mag worden geklaagd over slechte/fout leveringen, in welke mate dat je dat doet..... tja...
Ich Heisse Super Fantastisch!
Helaas voor jou maar ik ben niet perfect zoals jij dat kennelijk wel bent.JJ schreef: God kerel, dat heb je toch snel door zeg...
JJ
Ik vond het fair dat ik de LBS de kans gaf om een produktiefout van Hope te herstellen.(na BikeMotion blijkt dat de afleverkwaliteit van Hope zo is) Vervolgens maakt de LBS een fout en mij leek het fair om de LBS de kans te geven deze fout te herstellen.
Wat schiet je er mee op JJ om zo tact vol te zijn?