XC Toer 2007, Veluwe Route, 4 februari
Moderator:Beheerders
Ik weet niet precies hoe het weer in NL is, maar ik heb het idee dat het kwa meetings helemaal stil ligt?
Idee om binnen nu en een maand of zo een meeting te doen in:
-Groesbeek
-Rheden (alweer)
-Rhenen (bij Jurriaan in de achtertuin met aansluitende BBQ)
-Heuvelrug elders
-Sallandse heuvelrug (voor de Grunn boys)
-Z-Limburg
-Maasmechelen... rrr
?
Schieten maar!
Idee om binnen nu en een maand of zo een meeting te doen in:
-Groesbeek
-Rheden (alweer)
-Rhenen (bij Jurriaan in de achtertuin met aansluitende BBQ)
-Heuvelrug elders
-Sallandse heuvelrug (voor de Grunn boys)
-Z-Limburg
-Maasmechelen... rrr
?
Schieten maar!
Laatst gewijzigd door Steelboy op di jan 30, 2007 4:09 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik stel voor om het een algemene XC toer te maken, open voor een ieder die wilt fietsen mej zun dikke boand.
Toer? Ik stem voor de Veluwe (55km), mits de groep en uiteraard mijn eigen conditie toelaat mét extra lus in het meest zuidelijke deel (klimmen) bij Rhenen.
Andere optie is Nijmegen, om het nog interessant te houden voor wat vervoer van sommigen betreft.
Nog andere opties?
Toer? Ik stem voor de Veluwe (55km), mits de groep en uiteraard mijn eigen conditie toelaat mét extra lus in het meest zuidelijke deel (klimmen) bij Rhenen.
Andere optie is Nijmegen, om het nog interessant te houden voor wat vervoer van sommigen betreft.
Nog andere opties?
---www.cjmedia.nl---
Loenermark zou mijn voorkeur ook hebben, maar is stationtechnisch voor sommigen misschien lastig.
De route is mijn inziens vanuit het noorden met de klok mee het mooiste. Mooi op- en afbouwend. Voor zij die het weten; is de route vanuit Dieren op te pikken, of ligt dat te ver af?
De route is mijn inziens vanuit het noorden met de klok mee het mooiste. Mooi op- en afbouwend. Voor zij die het weten; is de route vanuit Dieren op te pikken, of ligt dat te ver af?
---www.cjmedia.nl---
Het grote voordeel voor mij is dat je vanaf Loenermark rechtsom rustig een opbouwase hebt v.w.b. klimmen (hey, hier in het Friesche is het zo plat als een biljarttafel, effe wennen dus, en mijn 34 moet ook rustig ingesleten worden...) en inderdaad verkeerstechnisch is ook fijn voor mijn.DeKerf's schreef:Loenermark zou mijn voorkeur ook hebben, maar is stationtechnisch voor sommigen misschien lastig.
Erikje
- Xircuit
- Contacteer:
Ach, ook loenermark is mijn achtertuin...Erikje schreef:Erikje zegt Veluwe, beginnen bij Loenermark!Scheelt voor mij weer een half uur en die gasten wiens achtertuin het is mogen dan ook wat moeite doen...
![]()
Erikje

Ik vind alles prima maar qua datum's zit ik vrij vol (gaan we weer: koopzondagen, vakanties... etc etc), dus nu ik nog de keuze heb:
4 februari
Veluwer Route
verzamelen: Loendermark
EDIT: wordt misschien wel kort dag, maar ja, wie tegen is mag het zeggen.
Laatst gewijzigd door Xircuit op ma jan 15, 2007 7:14 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ich Heisse Super Fantastisch!
- didadunlop
check..volgens mij heb ik niks.
Xircuit
Erikje
Steelboy
DeKerfs(tok)
HotSnail
Freakazoid
Jandirk
DiDa ( eens kijken of ik nog kan klimmen na al die wegkilometers)
Tevens heb ik vervoer voor mezelf en een persoon (inclusief fietsen) vanaf oostbrabant (eindhoven/Nijmegen)
Xircuit
Erikje
Steelboy
DeKerfs(tok)
HotSnail
Freakazoid
Jandirk
DiDa ( eens kijken of ik nog kan klimmen na al die wegkilometers)
Tevens heb ik vervoer voor mezelf en een persoon (inclusief fietsen) vanaf oostbrabant (eindhoven/Nijmegen)
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
-
Xircuit
Erikje
Steelboy
DeKerfs(tok)
HotSnail
Freakazoid
Jandirk
DiDa
Scaluner
Cubeman(niet op Cube)
OTT
Dave Banner
Plissken
Loendermark voor mij geen probleem
Voor diegen die geen vervoer hebben, bij Loenen er is geen OV kan er niet verzamelt worden bij Dieren ?? en dan klok mee en Rheden gedeelte voor het laatst?
Ene ss toch?
Erikje
Steelboy
DeKerfs(tok)
HotSnail
Freakazoid
Jandirk
DiDa
Scaluner
Cubeman(niet op Cube)
OTT
Dave Banner
Plissken
Loendermark voor mij geen probleem
Voor diegen die geen vervoer hebben, bij Loenen er is geen OV kan er niet verzamelt worden bij Dieren ?? en dan klok mee en Rheden gedeelte voor het laatst?
Ene ss toch?
Laatst gewijzigd door ott op di jan 16, 2007 9:58 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
- flying duitsman
- Contacteer:
voor mij is dieren makeliker... maar ik weet ook nog niet, of mijn fiets binnen twee weeken al klaar is...Erikje schreef:Tot nu toe niemand die OV nodig heeft... degene die OV nodig heeft/vindt, laat maar weten!ott schreef: Maar bij Loenen is er geen OV kan er niet verzamelt worden bij Dieren ??
Erikje
I DO MISS THE CHEESE
I DONT MISS THE 'BEER'
I DONT MISS THE 'BEER'