Te veel kosten ?
Moderator:Beheerders
gewoon opnieuw geld aan je ouders vragen. Als ze je al verwennen met die fietsen voor je te kopen zullen ze de kosten ook wel aan kunnen...
Of te wel zoals jean zegt; in het stadspark antwerpen kunnen ze je nog wel gebruiken.... Of te wel in- en uitvoer van dat bekende witte poeder...
of te wel gewoon werken, daar MAAK je tijd voor!
Of te wel zoals jean zegt; in het stadspark antwerpen kunnen ze je nog wel gebruiken.... Of te wel in- en uitvoer van dat bekende witte poeder...
of te wel gewoon werken, daar MAAK je tijd voor!
En als je dan gaat werken, is het handig om bij een fietsenmaker gaat werken. Wellicht kan je met hem een deal sluiten dat je onderdelen tegen inkoopprijs kan kopen. Heb je èn meer geld te besteden èn je betaald nog eens minder voor je onderdelen, waardoor je weer meer/ betere/ duurdere onderdelen kan kopen
Face it:
Je zal moeten werken voor het geld.
Alleen de zon gaat voor niks op, en dat geldt voor iedereen.
Ik heb ook de grootste wensen, en ik zou ook erg graag een dikke bike berijden, maar helaas laat mijn "studenten"beurs het niet toe.
Daarbij, als je een topic opent dat het duur is, dan kun je ook verwachten dat je dergelijke reacties ontvangt...
Je zal moeten werken voor het geld.
Alleen de zon gaat voor niks op, en dat geldt voor iedereen.
Ik heb ook de grootste wensen, en ik zou ook erg graag een dikke bike berijden, maar helaas laat mijn "studenten"beurs het niet toe.
Daarbij, als je een topic opent dat het duur is, dan kun je ook verwachten dat je dergelijke reacties ontvangt...
- Pieter en zijn V10
sorry jo maar wat hebben we dan gezegd dat niet waar is? je geeft zelf aan dat je ouders mee je fietsen hebben betaald...thomasmb schreef:Ach als iedereen het hier toch weer zo letterlijk neemt en dinge over me beweert terwijl ze me ni kenne wel zielig dan of eerder jaleosie ? maakt mij al nimer uit , slotje op en klaar is kees !
MAG OP SLOT
en het probleem dat je nu hebt heeft iedereen op dit forum (buiten een paar uitzonderingen) wel gehad...
Werk is een deugd...