Jup, dat stof is wel mega iritand zonder goggle...Arnetteman schreef:Zal nu nog wel een beetje meevallen maar een goggle kan altijd van pas komen. Ik rij altijd met (vooral tegen wind en mogelijk stof). Gewoon meenemen dus.AzOnic schreef:Trouwens vraagje, heb je daar last van vliegen? irritant als ze in je ogen komen? dan moet ik nog even snel een goggle regelen.
29 April: Spring Race!!
Moderator:Beheerders
- flapmeth41
- Contacteer:
Explore, dream, discover. Take it to the edge...
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Voor de mensen die ook op zaterdag al willen trainen, je kan ook een testfietsje proberen!

Netherlands
Bezoek ons en maak een gratis testrit op onze nieuwste Kona bikes. Bekijk ons schema (binnenkort beschikbaar) en bezoek ons op een van de events. Neem je fietsspullen mee (vergeet de helm niet!) en je favourite pedalen. Het enige dat wij nodig hebben is een geldig identificatiebewijs en “hit the dirt”!

voor meer info: www.bikepark.nl / www.konaeurope.com
gr. Rinse

Netherlands
Bezoek ons en maak een gratis testrit op onze nieuwste Kona bikes. Bekijk ons schema (binnenkort beschikbaar) en bezoek ons op een van de events. Neem je fietsspullen mee (vergeet de helm niet!) en je favourite pedalen. Het enige dat wij nodig hebben is een geldig identificatiebewijs en “hit the dirt”!

voor meer info: www.bikepark.nl / www.konaeurope.com
gr. Rinse
Whoop Whoop!
- Arnetteman
Nog een paar berichten toegevoegd op de Bikepark Groningen site
-
hier nog even een handige link voor mensen die met 2 man met de trein komen http://ns.nl/servlet/Satellite?link_typ ... &c=Artikel dan kun je voor 35 euro samen 1 dag in het weekend onbeperkt reizen en tel daar dan 12 euro bij op voor 2 fietsen dan kom je op 47 euro voor 2 personen uit dus dat is niet duur (als je net als ik en een maat van mij van ver moet komen[/url]
Giant XTC 850
Giant Sierra Nevada
Rocky Mountain RM7 DH
Giant Sierra Nevada
Rocky Mountain RM7 DH
-
-
- MasterDisaster
dat geld voor mij dus ook,ik doe ook voor de eerste keer mee.Goed dat je het zegt want het wordt niet aangeven in het wedstrijd regelement.legion schreef:- Je hebt een KNWU licentie nodig, als je die niet hebt geef je dat aan en dan regelen wij kosteloos een daglicentie voor je.
- De baan is altijd open voor training, zaterdag dus ook. Er is ondertussen wel ook een Kona testdag, hou dus rekening met wat meer drukte.
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
das mooi dat je een daglicensie kan krijgen....dan weet ik dat ik dat ff moet aanvragenlegion schreef:- Je hebt een KNWU licentie nodig, als je die niet hebt geef je dat aan en dan regelen wij kosteloos een daglicentie voor je.
- De baan is altijd open voor training, zaterdag dus ook. Er is ondertussen wel ook een Kona testdag, hou dus rekening met wat meer drukte.
- Arnetteman
@Lopes: over starttraining op zondag de 29e kan ik geen uitspraken doen, dit zal op de dag zelf bekend worden gemaakt. We hebben 2 man die de start verzorgen. Wanneer zij er klaar voor zijn zal er met starthek getraind kunnen worden. Het wordt ruim op tijd aangegeven wanneer dit zal zijn. Informeer anders even bij de wedstrijdleiding, de starters en de baancommissie. Alle SBG members zijn te herkennen.
- Arnetteman
Hartstikke mooi, er moeten meer vrouwen gaan fourcrossen, is voor Mariëlle ook wel zo leuk.boomer schreef:Ik kom met een vriendin van mij kijken, neem m'n nieuwe dropzone wel mee(ben net begonnen)
zij wil binnenkort ook beginnen
Ik wil geen enkele dame (maar ook heer) bangpraten hoor, maar Mjelle rijdt echt als een dolle die baan af de laatste tijd..... Maarja, wat wil je ook met een fourcrossbaan in je achtertuin....

Vandaag is er weer fijn gereden door verschillende mensen. DP Ruben, Mariëlle, Cr!p, Nathan, ik zei de gek en Kona Tom (was in de buurt).
De baan wordt al erg mooi ingereden, hier en daar nog wat aangepast aan de baan en wat netjes gemaakt. Langzamerhand geraken wij er helemaal klaar voor. Er komen ook steeds meer mensen kijken die vragen of er ook wedstrijden komen.
Dus zondag 29 april, Bikepark Groningen.....D4XS race #1....be THERE!!!
dopeHartstikke mooi, er moeten meer vrouwen gaan fourcrossen, is voor Mariëlle ook wel zo leuk.
Ik wil geen enkele dame (maar ook heer) bangpraten hoor, maar Mjelle rijdt echt als een dolle die baan af de laatste tijd..... Maarja, wat wil je ook met een fourcrossbaan in je achtertuin....

We zullen zien hoe snel zij het op pakt
Ff ter info voor de niet-licentiehouders (de overgrote meerderheid naar verwachting): Jullie hoeven bij inschrijving slechts aan te geven dat jullie geen dergelijke licentie hebben, dan regelen wij verder alles voor je. Heeft inderdaad te maken met de verzekering. Papierwerk, maar toch ergens wel heel belangrijk.
Voor de helderheid het enige dat jullie moeten doen is komen opdagen met 45e op zak om je in te schrijven voor de hele cup (op 17.50 per race), een degelijke fiets mee, een helmpje op en als je het hebt nog wat protection. Na inschrijvingen zorgen wij dat je helemaal klaar bent om te racen!
Tot de 29e
PS vergeet de Kona testdag op zaterdag 28-4 niet. Mooie gelegenheid om de baan en de kona fietsen te leren kennen.
Voor de helderheid het enige dat jullie moeten doen is komen opdagen met 45e op zak om je in te schrijven voor de hele cup (op 17.50 per race), een degelijke fiets mee, een helmpje op en als je het hebt nog wat protection. Na inschrijvingen zorgen wij dat je helemaal klaar bent om te racen!
Tot de 29e
PS vergeet de Kona testdag op zaterdag 28-4 niet. Mooie gelegenheid om de baan en de kona fietsen te leren kennen.
Bikepark Groningen
@ iedereen met licentie:
Mensen met een licentie moeten hem wel even meenemen naar de inschrijfbalie.
Heb je geen licentie hoef je dus niets te doen.
@boomer: Super dat er nog weer een Groninger fourcrosser bijkomt, mijn advies gewoon meedoen met die wedstrijd, heb ik vorig jaar ook gedaan helemaal zonder ervaring etc. kan je heel veel van leren en is echt supercool (zeker beter dan kijken, wat ook al vet is). Zelfde geld uiteraard voor je vriendin.
@ M@lfie: Ik zal bij de wedstrijd optreden als (hulp) starter (vanwege mank pootje) en ik zal zeker proberen om nog ff een training met starthek te versieren.
Mensen met een licentie moeten hem wel even meenemen naar de inschrijfbalie.
Heb je geen licentie hoef je dus niets te doen.
@boomer: Super dat er nog weer een Groninger fourcrosser bijkomt, mijn advies gewoon meedoen met die wedstrijd, heb ik vorig jaar ook gedaan helemaal zonder ervaring etc. kan je heel veel van leren en is echt supercool (zeker beter dan kijken, wat ook al vet is). Zelfde geld uiteraard voor je vriendin.
@ M@lfie: Ik zal bij de wedstrijd optreden als (hulp) starter (vanwege mank pootje) en ik zal zeker proberen om nog ff een training met starthek te versieren.