SDG Bike Sports, TOP ZAAK!
Moderator:Beheerders
-
Mensen, als je iets nodig hebt voor je DH, FR, 4X bike of street, dat soort dingen, ga naar SDG Bike Sports in Den Haag!
Ik had nieuwe lagers nodig voor mijn 150mm Hadley naaf, en ze moesten erin, Sjors (eigenaar) had de tools ervoor liggen en binnen een dag had hij de naaf gefixd en voor ik het wist, was de naaf weer hier.
Das pas service! Hij is net begonnen, maar ik zeg, TOPPER!
Ik had nieuwe lagers nodig voor mijn 150mm Hadley naaf, en ze moesten erin, Sjors (eigenaar) had de tools ervoor liggen en binnen een dag had hij de naaf gefixd en voor ik het wist, was de naaf weer hier.
Das pas service! Hij is net begonnen, maar ik zeg, TOPPER!
ff een Up voor SDG. Sjors heeft een vriend van mij goed geholpen met zijn bike. Hij had spelling op zijn achter demper. Advies spezialized was contact opnemen met een zaak in Rotterdam. Gevolg een zak vol met demper onderdelen welke hij moest afnemen. Daar had hij dus geen zin in. Naar aanleiding van deze post kwam ik op het idee hem naar SDG door te verwijzen. Sjors leverde de onderdelen los en binnen een paar dagen rolt zijn bike weer perfect.
Al meerdere malen gekocht bij Sjors en zeker niet de laatste keer...
Sjors is al tweemaal helemaal naar belgie gereden om bestelling te komen brengen die lang op zich liet wachten (door de leverncier). Zoekt altijd een oplossing als er een probleem is, meestal in het voordeel van ons
Geeft goed advies en heeft eerlijke prijzen...Top service voor weinig geld!
Sjors is al tweemaal helemaal naar belgie gereden om bestelling te komen brengen die lang op zich liet wachten (door de leverncier). Zoekt altijd een oplossing als er een probleem is, meestal in het voordeel van ons

Geeft goed advies en heeft eerlijke prijzen...Top service voor weinig geld!
-
- Contacteer:
Helaas wordt SDG nog gerunt vanuit een woonhuis. Ik ben druk aan het zoeken naar een geschikte locatie waar ik wonen/werken/rijden kan combineren. Dus spontaan gezellig langs komen kan wel, maar wel ff eerst contact opnemen 
Cheers SDG
p.s. thnx voor alle positieve reacties, maar ik ben maar ik en ik maak ook wel eens fouten.

Cheers SDG

p.s. thnx voor alle positieve reacties, maar ik ben maar ik en ik maak ook wel eens fouten.
-
Jow gasten, hou op hoor met die veren in me reet
Ik wil ook even aangeven dat er bij mij ook dingen fout gaan, ben er niet trots op maar het gebeurt nu eenmaal.
Ik doe 99% alles in me uppie, dus op sommige momenten wordt het weleens teveel en is een foutje snel gemaakt.
Mocht iemand slechte gevoelens hebben omtrent SDG, aarzel niet en neem contact op want sta altijd open voor een gepaste oplossing c.q. uitleg. Ik heb liever dat iets uitgesproken wordt. Doe dit NIET op een forum, maar bel gewoon even of stuur een e-mail.
Ik ga nu het 3e jaar beginnen en met de wijze lessen van de afgelopen 2 jaar onder me arm probeer ik het allemaal nog beter te doen. Zo zijn er een aantal punten waar ik nog een beetje in tekort schiet die zeker beter kunnen, dus vol goede moed 2008 in!
Iedereen bedankt voor de support

Ik doe 99% alles in me uppie, dus op sommige momenten wordt het weleens teveel en is een foutje snel gemaakt.
Mocht iemand slechte gevoelens hebben omtrent SDG, aarzel niet en neem contact op want sta altijd open voor een gepaste oplossing c.q. uitleg. Ik heb liever dat iets uitgesproken wordt. Doe dit NIET op een forum, maar bel gewoon even of stuur een e-mail.
Ik ga nu het 3e jaar beginnen en met de wijze lessen van de afgelopen 2 jaar onder me arm probeer ik het allemaal nog beter te doen. Zo zijn er een aantal punten waar ik nog een beetje in tekort schiet die zeker beter kunnen, dus vol goede moed 2008 in!
Iedereen bedankt voor de support

SDG
Sjors is een goede gozer
goede zaak mooie producten goede kwaliteit en groot assortiment
maar die leverancier (cosmic sports) zijn toch echt een stel pippo's
goede service hij komt vanavond een vork bij me brengen , er was een fout gemaakt
bij cosmic clini clown sports
Groeten Carlos
goede zaak mooie producten goede kwaliteit en groot assortiment
goede service hij komt vanavond een vork bij me brengen , er was een fout gemaakt

Groeten Carlos
SDG
Sjors is een goede gozer
goede zaak, mooie producten, goede kwaliteit en groot assortiment
Groeten Carlos
goede zaak, mooie producten, goede kwaliteit en groot assortiment

Groeten Carlos
- mr.Monster
top service bij sdg!
zelfs een keertje in het weekend spaken opgehaald zodat ik mn wielset kon bouwen.
altijd strakke levering.
zwarte ns district had lange levertijd, netjes over gebeld of ik wilde wachten of dat een witte ook goed was...witte gekozen.en volgende dag lag ie op de stoep!
grt mr.monster
zelfs een keertje in het weekend spaken opgehaald zodat ik mn wielset kon bouwen.
altijd strakke levering.
zwarte ns district had lange levertijd, netjes over gebeld of ik wilde wachten of dat een witte ook goed was...witte gekozen.en volgende dag lag ie op de stoep!

grt mr.monster
Wacht al bijna 2 weken op me helm. Zal is vragen naar wat stickers haha hij zei binnen een week ongeveer heb je je helmRazor0 schreef:Ja top zaak heb laats ook wat besteld en het was te laat kreeg een een bak stickers erbij helemaal top en ik ken nog wel iemand die het een stuk minder goede zaak vind ,want die besteld zelf het liefst bij de duitsters NOU IK NIET!!![]()
ze hebben ook erg veel trouwens bij SDG!!

Verder hij antwoord gelijk als je met een vraag zit alles is verder duidelijk. Goed om zo een nederlandse zaak te hebben.