4X Houffalize
Moderator:Beheerders
Rens schreef:http://img146.imageshack.us/img146/7533/stb0354hb1.jpg 4x in houffalize

We want more...
Heb je de track al gezien tijdens jullie Tour de Belgique?geertjes schreef:Achter de brandweerkazerne....
Geen idee wat ze met het starthek willen gaan doen, maar ik heb evt. nog wel de tekeningen van het NBL hek (8-pers. BMX) liggen; het UCI hek lijkt daar de 4-persoonsversie van (misschien iets langer om een MTB te accomoderen).
Hmm, m'n eerste associatie was "Lindlar".
In Stollberg schijnen ze (uit de video - zie 3 min. 36 - op te maken althans) een constructie à la foto 5 te hebben, waar je kun kiezen: springen of via de bochten er tussendoor rijden...
Da's een stuk spectaculairder. Bruggetje en er onderdoor is een beetje saai.
Foto 7 ziet er uit als niet zo'n hele fijne hindernis. Voor komend jaar toch maar eens naar België om het IRL te proberen.

In Stollberg schijnen ze (uit de video - zie 3 min. 36 - op te maken althans) een constructie à la foto 5 te hebben, waar je kun kiezen: springen of via de bochten er tussendoor rijden...
Da's een stuk spectaculairder. Bruggetje en er onderdoor is een beetje saai.

Foto 7 ziet er uit als niet zo'n hele fijne hindernis. Voor komend jaar toch maar eens naar België om het IRL te proberen.
-
- Contacteer:
[quote="crazy canuckgaat het goed bergaf? of is het typisch belgie en beter met een xc fiets te doen?
enig idee van hoogteverschil voor een goed beeld te krijgen?
[/quote]
Die vraag kan ik ook wel beantwoorden: het verbaas mij eerlijk gezegd, dat ze hier een 4X track KUNNEN aanleggen, het is namelijk een kant die en stijl is en waar meer dan voldoende hoogteverschil inzit...
[/quote]
Die vraag kan ik ook wel beantwoorden: het verbaas mij eerlijk gezegd, dat ze hier een 4X track KUNNEN aanleggen, het is namelijk een kant die en stijl is en waar meer dan voldoende hoogteverschil inzit...
Ik kan je verzekeren dat het stuk waar de piste op ligt redelijk steil bergaf gaat. Dan is het natuurlijk te hopen dat ze door de velebochten die helling er niet uit halen.crazy canuck schreef:@ Chmod
gaat het goed bergaf? of is het typisch belgie en beter met een xc fiets te doen?
grts en merci oor de fotos
Mooi werk van de mannen! Het kan dus echt wel officieel en mooi zo een pistes!
Greetz
bette
Life is so much easier when you roll up with your pimp ride and people already know you can't ride... No need to prove yourself and chill!
-
#5 is gewoon 'gapped' met daarna een switchback kombcht waarna je dóór de gap rijd...
#8 is dat een 'Pro Sectie'? Als in W'berg dus... keuze tussen lage, korte dubbels of hoge MEGA gapped dubbels.
@BeTTeS; dit zou toch UCi WC waardig zijn?
Dus ipv. enkel XC ook een 4X WorldCup in Houffa.
#8 is dat een 'Pro Sectie'? Als in W'berg dus... keuze tussen lage, korte dubbels of hoge MEGA gapped dubbels.
@BeTTeS; dit zou toch UCi WC waardig zijn?
RIDERS READY?
Nee dat is niet de bedoeling... Geloof dat de uci geen 4x zonder dh toestaat dus wel een 4x race bij de wereldbeker XC maar geen WC. Parcours zelf is met de goedkeuring van phil saxena gelegd dus dat moet wel WC-waardig worden!M@lphy schreef: @BeTTeS; dit zou toch UCi WC waardig zijn?
Dus: Riders ready.... watch the gate... Blam... Malphy takes the holeshot!

greetz
bettes
Laatst gewijzigd door bettes op do dec 06, 2007 7:48 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Life is so much easier when you roll up with your pimp ride and people already know you can't ride... No need to prove yourself and chill!
Phil heeft wel in de voorfase meegedacht, maar eerlijk gezegd, ziet wat er nu ligt er wat on-Saxena uit... Mogelijk gaat die nog iets doen in de finishing...bettes schreef:Nee dat is niet de bedoeling... Geloof dat de uci geen 4x zonder dh toestaat dus wel een 4x race bij de wereldbeker XC maar geen WC. Parcours zelf is met de goedkeuring van phil saxena gelegd dus dat moet wel WC-waardig worden!
Dus: Riders ready.... watch the gate... Blam... Malphy takes the wholeshot!![]()
Enne...Holeshot, zonder w
Ik denk dat ze het bewust iets minder hebben gedaan dan de laatste tracks die van de pen van Phil zijn gekomen. Die waren stuk voor stuk bijna helemaal een proline ôp zich... Als de toppers op fullies beginnen rijden en met fullface helmen dan wil ik niet weten wat er gebeurd als iedereen daar begint te rijden?!Steelboy schreef: Phil heeft wel in de voorfase meegedacht, maar eerlijk gezegd, ziet wat er nu ligt er wat on-Saxena uit... Mogelijk gaat die nog iets doen in de finishing...
greetz
bettes
Laatst gewijzigd door bettes op di feb 19, 2008 7:27 am, 1 keer totaal gewijzigd.
o-ha, Strausberg(Berlin)-Houffalize 777 km !
Race April 2008 ?
Ole and age
www.trailinvasion.de
www.mitteldeutscherdualcup.de
Race April 2008 ?
Ole and age
www.trailinvasion.de
www.mitteldeutscherdualcup.de
Ze laten standaard de baan een hele tijd liggen om aan te regenen en zich te zetten voor ze de finishing doen... Het komt goed volgens mij! (tenzij de rockgarden een stuk 4X is natuurlijk)benjie schreef:Wij zijn er gisteren gaan rijden, maar er is wel nog wa werk aan. Veel stenen en rotsen op het parcour. Ik hoop da ze er nog fijn zand of iets anders gaan over leggen. We waren precies aan het DH.
DirtE19
greetz
bettes
Malmedy en houffalize en allebei op nog geen 20 min auto rijden :P, geloof dat ik hier een beetje blij van word :P.
Moet erbij vermelden dat de vergunning in malmedy is ingetrokken, gewoon omdat de oppositie in het gemeentebestuur even moeilijk wou doen. Dit betekent niet dat het niet door gaat maar dat alles gaat vertragen. Dit is helaas te danken aan Mr Deniz, oude burgemeester van Malmedy die zijn verlies helaas niet kon hebben, denk dat ie nog niet genoeg geld heeft verdient tenslotte had ie 3 jaar terug een feestje georganiseerd voor zijn eerste miljard belgische frank. (voor de Nederlanders, je moet het delen door 40 om bij euros te komen.)
Toch hoop ik dat alles voor de zomer er zal zijn.
Ik zie me nu al twijfelen Houffalize of Malmedy!
Moet erbij vermelden dat de vergunning in malmedy is ingetrokken, gewoon omdat de oppositie in het gemeentebestuur even moeilijk wou doen. Dit betekent niet dat het niet door gaat maar dat alles gaat vertragen. Dit is helaas te danken aan Mr Deniz, oude burgemeester van Malmedy die zijn verlies helaas niet kon hebben, denk dat ie nog niet genoeg geld heeft verdient tenslotte had ie 3 jaar terug een feestje georganiseerd voor zijn eerste miljard belgische frank. (voor de Nederlanders, je moet het delen door 40 om bij euros te komen.)
Toch hoop ik dat alles voor de zomer er zal zijn.
Ik zie me nu al twijfelen Houffalize of Malmedy!