"Bender" bestaat die gozer nog ??
Moderator:Beheerders
Ik hoor of zie het afgelopen jaar weinig tot nix over "Bender".
Leeft hij nog wel of ??
Grtz
PsY
Leeft hij nog wel of ??
Grtz
PsY
bender leipo
hey ik weet niet zekker maar ik ben gehoord dat ie er mee is gekapt
Je moet niet gaan vergeten dat Bender het freeriden mede heeft grootgebracht. En het is al helemaal dom om te zeggen dat het een stumperd is en het hij niet kan landen. Tuurlijk landt ie ze niet allemaal goed, maar als je kijkt hoe vaak hij het opnieuw probeert, tot het lukt, dan kan ik alleen maar respect voor hem op brengen.
Re: bender leipo
josh bender is nu uit de scene omdat hij een tijd geleden zijn rug heeft gebroken met een crash##LANE## schreef:hey ik weet niet zekker maar ik ben gehoord dat ie er mee is gekapt
nu is hij weer rustig op aan het bouwen, en hij is van plan om een come back te houden: die 100ft drop
hij is er niet mee gekapt dus

- Jean-Pierre
josh bender goed rijdenStillridingbmx schreef:Heel vet ! ik had nog nooit van hem gehoord. ff 'googgle' en daar zag je Josh bender. Maar zoals jullie over hem praten dan moet ie wel goed zijn![]()
Hij rijdt Karpiel toch?
Nou hopen dat we dan gouw iets zien!

hij doed aleen maar lomp droppe dat is niet rijden
Kun jij het dan veel beter,probeer de dingen maar die hij doet.Zien of je nog in leven bent of niet.b-dirt schreef:josh bender goed rijdenStillridingbmx schreef:Heel vet ! ik had nog nooit van hem gehoord. ff 'googgle' en daar zag je Josh bender. Maar zoals jullie over hem praten dan moet ie wel goed zijn![]()
Hij rijdt Karpiel toch?
Nou hopen dat we dan gouw iets zien!laat me niet lachen
hij doed aleen maar lomp droppe dat is niet rijden
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
In BC heeft hij podiums gereden in lokale DH westrijden, vraag me af of degene hier die Bender een zogenaamde stumperd vinden ooit zelf een DH race gereden hebben (retorische vraag) en of ze enig id hebben hoe hard je moet rijden om in BC een podium plek te halen.Hotsnail schreef:Ik denk dat het over verschillende dingen gaat v.w.b. goed zijn.
In "zijn ding" was / is Bender heel goed. Nomelijk extreme afdalingen/drops.
Een XC of DH wedstrijd zal hij alleen wat minder presteren. Dus ja, Bender rijd goed i.m.h.o.
Makkelijk om iemand die zoveel voor de sport heeft gedaan af te breken, zeker als je zelf nog nooit wat gepresteerd hebt behalve een grote bek hebben op een dom forum...
SlapHappy
- Jean-Pierre
B-dirt heeft vaak een grote mond, maar hebben wij ooit iets van hem gezien ? fiets, trick etc... nee, dus hou d'r is mee op met zulke comments posten want volgens mij kan jij niks! En dan zeg je wel dat Bender een 'stumperd' is maar het is al een hele prestatie om bekend te worden, denk daar maar is over na!kevinv10 schreef:He stumperd kan jij al een backflip? Bender wel...b-dirt schreef:mooi ik vind het maar een stumperd hij kan aleen maar lomp drope en de helft niet eens lande
Haha waarschijnlijk kan je nog nieteens pissen zonder dat je mama je broek hoeft dicht te knopen.
Fijne feestdagen!
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
ff voordat je b-dirt af gaat kraken, ik heb jou ook GEEN actiefoto's of filmpjes zien posten, dus blijf dan stilStillridingbmx schreef:B-dirt heeft vaak een grote mond, maar hebben wij ooit iets van hem gezien ? fiets, trick etc... nee, dus hou d'r is mee op met zulke comments posten want volgens mij kan jij niks! En dan zeg je wel dat Bender een 'stumperd' is maar het is al een hele prestatie om bekend te worden, denk daar maar is over na!kevinv10 schreef:He stumperd kan jij al een backflip? Bender wel...b-dirt schreef:mooi ik vind het maar een stumperd hij kan aleen maar lomp drope en de helft niet eens lande
Haha waarschijnlijk kan je nog nieteens pissen zonder dat je mama je broek hoeft dicht te knopen.
Fijne feestdagen!

ik geef hem ook gelijk dat je geen skills nodig hebt om lomp te kunnen droppen, iedereen kan wel droppen als je ff schijt hebt, maar voor bijvoorbeeld street heb je wel skills nodig
hij zegt trouwens "ik VIND hem maar een stumperd", dus zijn persoonlijke mening, hij zegt niet dat hij dat IS, dat maak jij ervan
om misverstanden te voorkomen, ik heb wel respect voor Bender

-
Bender was overigens een redelijk goede trials rijder voordat hij al die lompe dingen ging doen...ooit nog filmpje van 'em gezien op youtube (ofzo)
Overigens, iedereen kan elkaar wel gaan afkraken maar wat voor zin heeft dat? Alsof jullie elkaar ooit ontmoet hebben of gaan ontmoeten, dat kan je wel een grote bek hebben maar dat kan elk 8-jarig kindje nog op een forum...
Overigens, iedereen kan elkaar wel gaan afkraken maar wat voor zin heeft dat? Alsof jullie elkaar ooit ontmoet hebben of gaan ontmoeten, dat kan je wel een grote bek hebben maar dat kan elk 8-jarig kindje nog op een forum...
- Jean-Pierre