Wat een humorHet TUIG schreef:Als ik later groot ben komt deze naast de F-40 te staan!zonoskar schreef:Had ik deze al eens geshowed hier?

Moderator:Beheerders
Rode FerrariReprox schreef:Ferrari rood!![]()
Groeten,
Daan
Ok.. wist je dat de aarde uit zich zelf een veel hogere co2 uitstoot heeft van bijvoorbeeld vulkanen enzovoorts dan wij met de hele wereldbevolking veroorzaken?didadunlop schreef:ja en dat is roken ook. Het is maar waar je je prioriteiten legt. CO2 zorgt voor klimaatverandering (bewezen) iets waar wij in NL veel last van zullen hebben. En als we alle kankeronderzoeken moeten geloven krijgen we overal kanker van. Dus dat wacht ik nog even af. Ook de kans op kanker van de BBQ is stukken lager dan veel mensen ons willen wijsmakenCO2 is overroepen, fijn stof is kankerverwekkend
Dus jouw video van Google is de waarheid? Dan ben je net zo naief als al die mensen die "de media" volgen. En jouw filmpje staat nu niet echt bekend als een "objectieve bron".En ajb geen loze coments geven als je niet zelf weet waar je het over hebt. Mensen durven het gewoon niet te ontkennen omdat je dan vies aangeken wordt door iedereen. En als dan een politicus dat dus wil doen word ie gespammed en gestalked door allemaal dat extreem linkse tuig en dan kun je dus voor het welzijn van je werk/baan beter meelopen met wat de media allemaal uit blaat.