Service Desk Europe van Cannondale...
Moderator:Beheerders
Heeft iemand ervaring met de afhandeling van vragen door de Service Desk Europe (SERVICEDESKEUROPE@cannondale.com), zoals deze vermeld wordt in hun tech notes?
Ik heb nu in totaal drie pogingen gedaan om daar een vraag te stellen; de laatste vraag met betrekking tot een C'dale frame (onder vermelding van de Serials e.d.) en een issue met lower cups van een headset dat genoemd wordt in één van de tech notes op de site van Cannondale. Vermeld dat ik vanzelfsprekend additionele informatie kan verstrekken indien dat voor het beantwoorden noodzakelijk is, etc...
Tot op heden krijg ik vooral heel snel reactie dat het hun grootste zorg is bla, bla, bla... maar een inhoudelijke reactie heb ik tot op heden niet mogen ontvangen.
a) Heeft iemand zich ooit met resultaat tot die Service Desk gewend?
b) Met wat voor termijn moet ik rekening houden? (de eerste keer is nu grofweg een maand geleden)
Als je inhoudelijk geen antwoord kunt of wilt geven, dan lijkt mij het wel zo correct om te melden dat:
a) je geen uitsluitsel kunt geven daar ...
b) je het niet in behandeling kunt nemen omdat ...
c) ik vooral contact moet opnemen met een geauthoriseerd dealer welke ter zake kundig is om het te beoordelen
d) of iets dergelijks...
Mails zijn niet als onbezorgbaar teruggekomen, serverbevesting, read receipts e.d. heb ik tot heden niet aangezet.
Ik heb nu in totaal drie pogingen gedaan om daar een vraag te stellen; de laatste vraag met betrekking tot een C'dale frame (onder vermelding van de Serials e.d.) en een issue met lower cups van een headset dat genoemd wordt in één van de tech notes op de site van Cannondale. Vermeld dat ik vanzelfsprekend additionele informatie kan verstrekken indien dat voor het beantwoorden noodzakelijk is, etc...
Tot op heden krijg ik vooral heel snel reactie dat het hun grootste zorg is bla, bla, bla... maar een inhoudelijke reactie heb ik tot op heden niet mogen ontvangen.
a) Heeft iemand zich ooit met resultaat tot die Service Desk gewend?
b) Met wat voor termijn moet ik rekening houden? (de eerste keer is nu grofweg een maand geleden)
Als je inhoudelijk geen antwoord kunt of wilt geven, dan lijkt mij het wel zo correct om te melden dat:
a) je geen uitsluitsel kunt geven daar ...
b) je het niet in behandeling kunt nemen omdat ...
c) ik vooral contact moet opnemen met een geauthoriseerd dealer welke ter zake kundig is om het te beoordelen
d) of iets dergelijks...
Mails zijn niet als onbezorgbaar teruggekomen, serverbevesting, read receipts e.d. heb ik tot heden niet aangezet.
- Bikeboutique
- Contacteer:
Heb je geen dealer in de buurt :)
Bikeboutique
Quality is a choice.
www.turnerbikes-eu.com
www.nicolai.net
www.ifbikes.com
www.lynskeyperformance.com
www.transitionbikes.com
Quality is a choice.
www.turnerbikes-eu.com
www.nicolai.net
www.ifbikes.com
www.lynskeyperformance.com
www.transitionbikes.com
-
hoi.
wat voor busje heeft jou maat nodig nodig????
als het voor de demper is kun je die beter naar het servicepunt van de demper sturen.
sabma / Sram / Bikeright of zo iets dergelijks.
de service van Cannondale is gewoon waardeloos.
Die Frikandel die ze daar aan de telefoon hebben zitten weet nergens iets van.
ik moest een andere steekas hebben voor mijn prophet nu dat duurde ook weken.
omdat die mens niet snapte wat ik bedoelde.
maar goed de aanhouder wint.
probeer het anders een bij je lokale cannondale dealer. wil soms ook wel eens helpen.
groetjes bas.
wat voor busje heeft jou maat nodig nodig????
als het voor de demper is kun je die beter naar het servicepunt van de demper sturen.
sabma / Sram / Bikeright of zo iets dergelijks.
de service van Cannondale is gewoon waardeloos.
Die Frikandel die ze daar aan de telefoon hebben zitten weet nergens iets van.
ik moest een andere steekas hebben voor mijn prophet nu dat duurde ook weken.
omdat die mens niet snapte wat ik bedoelde.
maar goed de aanhouder wint.
probeer het anders een bij je lokale cannondale dealer. wil soms ook wel eens helpen.
groetjes bas.
Slechte ervaring
Ik heb een maandenlang conflict gehad met Cannonfail en mijn toenmalige LBS, Ten Tusscher. Het ging om vocht in de Fatty. Talloze keren gebeld met de servicedesk in Oldenzaal maar nooit goed afdoende geholpen. Ze bleven vasthouden aan de leugens die door Ten Tusscher zijn verteld aan hun. Ze vinden hun verdelers/dealers belangrijker dan de uiteindelijke klant/consument. Jammer. Ik heb inmiddels al mijn Cannonfail fietsen ingeruild of verkocht. Ik wil niets meer met Cannonfail en Ten Tusscher te maken hebben. Ik ben nu klant bij Goossens Borculo en dat bevalt goed. Ook een probleem werd prima via Goossens afgehandeld. 

Wa nie rekt da scheurt wa!