Bijeenkomst

Organiseer een meeting of gezamelijke deelname aan een evenement.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
den_Willy
Bijeenkomst

Bericht door den_Willy » wo mar 26, 2008 9:10 pm

Ik ben William en ik ben verslaafd aan speed :p.
Nee serieus. Ik verveel me rot deze vakantie vooral omdat mijn vaste downhillbuddy(mijn neef jochim) niet in het land is voor 14 dagen dus ik vrees dat ik bena niet ga fietsen. Alleen gaan dh'en lijkt me ook niet plezant en omdat ik nog eens durf vallen ook wat gevaarlijk.
Nu vroeg ik mij af of iemand(met vervoer liefst:p) zin heeft om met mij of samen met mij en zijn groepje of vriendjes of wat je ook wilt om eens te gaan dh'en of freeride, wat je wilt.
Dit eerst om gewoon te weten of er iemand bereid is en als er iemand bereid is ja dan volgt de verdere info wel zeker :).

Trekrules

Bericht door Trekrules » wo mar 26, 2008 9:18 pm

naar welke lokaties wou je eigenlijk naar toe als ik vragen mag om te downhillen,freeriden.
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life

den_Willy

Bericht door den_Willy » wo mar 26, 2008 9:20 pm

euhm dat maakt mij niet echt veel uit. Maar het moet wel serieus zijn. Liefst niet naar chaudfontaine. Die dh track is me te saai. Freeride lijkt me daar wel cool met die foto's van tbx enzo maar om die tracks te vinden heb je net zoals hun veel tijd nodig :D en dat heb ik niet. Euhm Ik denk dat ik zowat elke track in België heb gedaan buiten die van Namen dus Namen lijkt me wel iets maar het schijnt dat het daar wat glad is nu.
Echt alles is goed voor mij...

Trekrules

Bericht door Trekrules » wo mar 26, 2008 9:36 pm

Ik heb wel een paar opties zoals Bad Wildbad,Todtnau,Schulenberg,Thale,bishofmais(hoe je het ook schrijft).De chaudfontaine DH is dikke fun maar niet veel uitdaging wel veel flow.
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life

Tuup J

Bericht door Tuup J » wo mar 26, 2008 9:39 pm

Trekrules schreef:Ik heb wel een paar opties zoals Bad Wildbad,Todtnau,Schulenberg,Thale,bishofmais(hoe je het ook schrijft).De chaudfontaine DH is dikke fun maar niet veel uitdaging wel veel flow.
Als je de Dh van chaudfontaine gaat rijden zoals de locals heb je nog uitdagingen genoeg daar 8)
Life begins at the end of your comfortzone.

den_Willy

Bericht door den_Willy » wo mar 26, 2008 10:13 pm

tjah dat zijn allemaal Duitse banen h. Ik zou liever een dagje op en af gaan. Want ik denk niet dat er vreemden gaan zijn die mij (een vreemde dan weer:p) gaan meenemen voor twee dagen fzo.
Enja kan goed zijn dat er nog wel leuke tracks zijn in chaudfontaine maar ik zou niet weten waar dat ik die moet zoeken...

quinten

Bericht door quinten » do mar 27, 2008 10:17 am

ja ik vind het ook redelijk saai nu da joch in brasil zit, een goeie tip is om een bmx te kopen, altijd dikke fun :)
anders kunt ge altij s langs aarschot kome, daar ligt et vol me trails en der is een volledig hernieuwd bmx track

den_Willy

Bericht door den_Willy » do mar 27, 2008 1:44 pm

Tjah, kheb een morphine banshee waar ik wel mee kan dirten en beetje street. Maar tis da me da ni echt interesseert en ik kan da ook over het jaar doen h.
Dh en freeride da is wa moeilijker alsek school heb want dan moetek echt wel hard werken, dus daarom wil ik dat nu echt doen.
Tjah Trekrules, ik zou wel graag naar Duitsland gaan hoor. Ma dan heb ik echt volledig vervoer nodig. En dan moeten er echt wel lieve mensen zijn die een jongske als mij meenemen h :).

Plaats reactie