de moto van de biker
Moderator:Beheerders
Ik wil niet rot doen maar waarom draag je geen leren bescherm kleding aan.1 keer vallen met je spuikerbroek,trui en sneakers op hoge snelheid en je bent de bok,is voor je eigen veiligheid.Tja ik zie ook wel motor rijders in hun korte truien en korte broeken rijden
.
btw mooie motor

btw mooie motor

Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
tja idd. het is een risico wat ik wel durf te nemen.. en ja ik weet dat ik ook door anderen aan gereden kan worden enzo..
dat stunten doe ik ook niet met heel hoge snelheid ofzo.. met streeten kan je zeker even lelijk vallen.
dat stunten doe ik ook niet met heel hoge snelheid ofzo.. met streeten kan je zeker even lelijk vallen.
I bet you won't fall on your face... Your belly will hold you in place
Rollin' on 24's
Rollin' on 24's
Ik heb nog iets voor je in de kast liggen.kevinv10 schreef:Verander je naam anders in mauwwijf of moraalridder ofzo.hubertje schreef:Met een jeans op de motor.. Sommige mensen begrijpen het nooit
Nicht.
*graait*
Tadaa:

Tijd dat je die is een krijgt.
@diegene die een spijkerbroek dragen op de motor en mtb'en zonder helm: Vooral doen

Ik kom je niet opzoeken in the hospital
Wel een verdomd shiney bike
- Pieter en zijn V10
Anders ban je toch jezelf, dan heb je er ook geen last meer van.trek schreef:Ik heb nog iets voor je in de kast liggen.kevinv10 schreef:Verander je naam anders in mauwwijf of moraalridder ofzo.hubertje schreef:Met een jeans op de motor.. Sommige mensen begrijpen het nooit
Nicht.
*graait*
Tadaa:
![]()
Tijd dat je die is een krijgt.
@diegene die een spijkerbroek dragen op de motor en mtb'en zonder helm: Vooral doen![]()
Ik kom je niet opzoeken in the hospital
Wel een verdomd shiney bike
its all about "being single, seeing double and jumping triples"
- Jean-Pierre
-
- didadunlop
Dan zal ik de rekening van de ambulance, ziekenhuis, politie etc in mindering brengen op mijn belastingaangifte en daarbij doorverwijzen naar bovenstaande opmerking en forumlid.Precies, moralistisch gelul bewaart iedereen maar voor zijn kinderen...
Onverantwoordelijk gedrag heeft vooral maatschappelijke gevolgen. Daaraan betalen we allemaal mee. Dus een beetje nadenken over je gedrag en risico's bespaart iedereen kosten en problemen. Kunnen ze tenminste weer boeven vangen en oude mensen helpen in plaats van motorrijders zonder bescherming van het asfalt schrapen.
Bovenstaande geldt trouwens voor nog meer zaken. Dus zie het als een algemene opmerking in plaats van een aanval op motorrijders (die ik altijd ruimte geef in de file).
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
Dan moet jij zowat de enige hollander zijn die dat doet. Waarvoor hulde.didadunlop schreef: in plaats van een aanval op motorrijders (die ik altijd ruimte geef in de file).
Goddammit als er hier op de belgische files 1 auto asociaal op of voorbij de lijnen staat is het ALTIJD een Ollander. Ik vraag me af hoe t komt, maar als ik bij t filefilteren niet kan passeren is, t van ne Ollander.
Hopend op een paar tegenvoorbeelden....
you don't stop playing because you get old, you get old because you stop playing
Altijd weer dat terugkomende gelul over rekeningen.didadunlop schreef:Dan zal ik de rekening van de ambulance, ziekenhuis, politie etc in mindering brengen op mijn belastingaangifte en daarbij doorverwijzen naar bovenstaande opmerking en forumlid.Precies, moralistisch gelul bewaart iedereen maar voor zijn kinderen...
Onverantwoordelijk gedrag heeft vooral maatschappelijke gevolgen. Daaraan betalen we allemaal mee. Dus een beetje nadenken over je gedrag en risico's bespaart iedereen kosten en problemen. Kunnen ze tenminste weer boeven vangen en oude mensen helpen in plaats van motorrijders zonder bescherming van het asfalt schrapen.
Bovenstaande geldt trouwens voor nog meer zaken. Dus zie het als een algemene opmerking in plaats van een aanval op motorrijders (die ik altijd ruimte geef in de file).
Zullen we het dan ook even hebben over rekeningen die betaald moeten worden van race fietsers in spandex en race helm die hun hele lijf + kop openvallen, alle XCers die precies hetzelfde doen... Ik mag dan wel geen XC rijden maar ik weet van genoeg mensen die dat wel doen hoeveel valpartijen etc er gebeuren waarbij mensen bijv met hun kop op een boomstronk vallen en naar het ziekenhuis moeten.
Overweeg dan eens hoeveel mensen er wielrennen en XC rijden en ga die kosten eens bij elkaar optellen vergeleken met die paar pannekoeken die in een spijkerbroek op de moto zitten of die paar DHers die geen body armor dragen.
Maar over die renners en XCers hoor je nooit iets.
Het is volkomen hypocriet om over dit soort dingen beginnen te zeiken.
Voor elke vinger die je naar een ander wijst wijzen er 3 naar jezelf....
SlapHappy
-
- Contacteer:
De Jean schreef:
Goddammit als er hier op de belgische files 1 auto asociaal op of voorbij de lijnen staat is het ALTIJD een Ollander. Ik vraag me af hoe t komt, maar als ik bij t filefilteren niet kan passeren is, t van ne Ollander.
Hopend op een paar tegenvoorbeelden....
Als ik achter een Belg rijd verbaas ik me er toch ALTIJD weer over hoe ze het toch telkens weer voor elkaar krijgen om pas richting aan te geven als ze al de hoek om zijn........

THIS ONE GOES TO ELEVEN!!!
- didadunlop
ooit op een zomerse zondag de Waalbanddijk bij Nijmegen gezien? 90% met enkel een helm als bescherming.paar pannekoeken die in een spijkerbroek op de moto zitten
Ik ben het met je eens dat er meer hypocrieten zijn. Als je mijn stukkie leest zie je dat ook.
het gaat hier over verantwoordelijkheid voor je eigen handelen. Dat geldt voor een ieder. Als ik mensen zonder helm zie MTB-en spreek ik ze aan.Bovenstaande geldt trouwens voor nog meer zaken. Dus zie het als een algemene opmerking in plaats van een aanval op motorrijders
@DeJean: Ikzelf en anderen in mijn famillie hebben het meegemaakt wat er gebeurt als een auto ineens oversteekt terwijl je met de moto door de file heenrijdt. GODVERDOMME denk je dan..

HAHAHHA helemaal mee eens. Maar ik zie ook weinig NL-ers richting aangeven.Als ik achter een Belg rijd verbaas ik me er toch ALTIJD weer over hoe ze het toch telkens weer voor elkaar krijgen om pas richting aan te geven als ze al de hoek om zijn........
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
Een bepaald niveau?Qprs schreef:Ik weet dat jij er ook niks aan kan doen (er is een bepaald vereist niveau voor nodig), maar hier zijn vorig jaar toch genoeg mediaberichten over geweest.kevinv10 schreef: Maar over die renners en XCers hoor je nooit iets.
Mensen met een beetje niveau beginnen zich niet in een discussie te mengen door meteen met modder te gooien naar mensen met een andere mening..
Iemand van een hoger niveau als jij begrijpt dat vast wel.
Daarbij ging het hier niet over media berichten Einstein...
Prettige dag nog!
SlapHappy