XC Meeting Amersfoort Zondag 27-4

Organiseer een meeting of gezamelijke deelname aan een evenement.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
JJ
Forumbeheerder
Contacteer:
XC Meeting Amersfoort Zondag 27-4

Bericht door JJ » za apr 26, 2008 11:24 am

Vertrek vanaf parkeer terrein hockey club Amersfoort (Nabij Dierentuin) om 9:30 of om 9 uur vanaf mijn huis.

Voor mensen die willen aansluiten, we zullen ongeveer om 10:00 op soesterhoogd zijn..

Dan een kilometer of 50 rijden.

Tot Morgen?

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!

lc4

Bericht door lc4 » za apr 26, 2008 3:00 pm

Ben deze week pas weer begonnen met rijden en dan ook nog eens op op asfalt, dus het komt nog te vroeg... Was anders graag met je mee gegaan!

Xircuit
Contacteer:

Bericht door Xircuit » za apr 26, 2008 7:15 pm

Koopzondag, tjakka!

Binnenkort maar weer eens een ouderwetse meeting organiseren, dat moet maar weer eens gebeuren!
Ich Heisse Super Fantastisch!

JJ
Forumbeheerder
Contacteer:

Bericht door JJ » zo apr 27, 2008 1:21 pm

Dat was lekker...

Eindelijk de Superfly eens onder normale omstandigheden kunnen berijden.

Het mooie van Amersfoort is dat je vanaf de dierentuin een tocht kunt rijden van 70+ kilometer met max 5% verhard erin. Ik had nog een GPS route liggen die vanaf het Soesterhoogd richting Baarn ging, dan een stukje Hilversumse Heide meepikte en daarna weer terug richting Soesterhoogt.

Veel van de paden die ik gereden heb kende ik al of waren variaties van stukken waar ik zelf net een ander pad genomen zou hebben, maar bijvoorbeeld bij Baarn heb ik een paar stukken singletrack ontdekt die ik nog niet kende, dan is zo'n GPS echt super!

Ook het stuk terug vanaf Hilversum was nieuw en leuk om te weten. In totaal 75 kilometer gefietst waarvan minimaal 60 kilometer onverhard.

Ik zal er nog eens een meeting van maken, dit is echt een leuke tocht met op het verste punt mogelijkheid om even wat te drinken en eten, echt een aanrader.

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!

Erikje

Bericht door Erikje » zo apr 27, 2008 6:54 pm

Aaai, toevallig net thuis van 2 dagen biken in..... Amersfoort, Zeist, Lage Vuursche, Maartensdijk, Soest(erberg) met moeder de vrouw.

Lekker relaxed in Golden Tulip bovenaan de berg (doet pijn na 65 km als je toch die razert op z'n nummer wil zetten :lol: ).

Had ik het geweten...... dan was ik nog niet gekomen maar toch :angelnot:

Next time better time.

Erikje

Plaats reactie