lekker belangrijk, alsof dat niet te voorspelle was...Apocalypse schreef:Hahahahahahahahaha, en jullie bewijzen nu dat Kevin gelijk had toen hij zei dat er waarschijnlijk veel commentaar zou komen....
Filthy Trails Guests, Pics, Vids & Freerideclinics
Moderator:Beheerders
-
- Apocalypse
Jow,
Hier zijn nog pics die gister gemaakt zijn door een fotograaf!
http://picasaweb.google.com/kalyalbum/R ... 4074040322
Thnx voor de pics!
Grtz.
Hier zijn nog pics die gister gemaakt zijn door een fotograaf!
http://picasaweb.google.com/kalyalbum/R ... 4074040322
Thnx voor de pics!
Grtz.
Weet ge wat het grote probleem is, er wordt teveel gezeikt op forums...er zijn teveel egoisten...wat met zich meebrengt dat iedereen van dag één super zou moeten zijn, niets voor andere...gaat dat gewoon ergens anders en houd u bakkes.... damn man, Moeten die kerels van de filthy dan buiten het bouwen van, het zorgen dat jongens uit de buurt iets hebben in hun weekend...hier ook nog gaan iedereen hunne zever gaan reply'en..lees gewoon of kijk iets wat u aanstaan...is dat niet zo, hou dan u bakkes...ik doe dit al lang zo en dat gaat zeer goed.
Damn man ik zit hier in fuckin kosovo en moet me amuseren met een aftandse xc en slechte bergpaadjes omdat albanezen en serviers hun eigen niet verstaan...
U kunt nu begrijpen dat mijn tolerantie tegenover zulks gebleit zeer laag is.....v1O in mijn ogen zijt ge een dikke loser kerel...moogt ge nog zo goed fietsen als ge zelf vindt...het zagen hebt ge ook uitgevonden.
Damn man ik zit hier in fuckin kosovo en moet me amuseren met een aftandse xc en slechte bergpaadjes omdat albanezen en serviers hun eigen niet verstaan...
U kunt nu begrijpen dat mijn tolerantie tegenover zulks gebleit zeer laag is.....v1O in mijn ogen zijt ge een dikke loser kerel...moogt ge nog zo goed fietsen als ge zelf vindt...het zagen hebt ge ook uitgevonden.
sx trail 2 2008, jackal
Haha ik blijf voor de verandering een keer genuanceerd, vriendelijk en met alle respect en dan moet er weer zon gefrustreerd mannetje als jij komen schelden. Dikke duim voor jou!dirty d schreef:Weet ge wat het grote probleem is, er wordt teveel gezeikt op forums...er zijn teveel egoisten...wat met zich meebrengt dat iedereen van dag één super zou moeten zijn, niets voor andere...gaat dat gewoon ergens anders en houd u bakkes.... damn man, Moeten die kerels van de filthy dan buiten het bouwen van, het zorgen dat jongens uit de buurt iets hebben in hun weekend...hier ook nog gaan iedereen hunne zever gaan reply'en..lees gewoon of kijk iets wat u aanstaan...is dat niet zo, hou dan u bakkes...ik doe dit al lang zo en dat gaat zeer goed.
Verder heb ik nog een tip voor je.
dirty d schreef:lees gewoon of kijk iets wat u aanstaan...is dat niet zo, hou dan u bakkes..

SlapHappy
De Filthy Trails blijft een prachtig initiatief. Ik heb er leren jumpen. Ik heb er meer vertrouwen in north shores door gekregen. En ik heb er de hele winter kunnen droppen, kombochtjes nemen, flowen. Samengevat: ik heb er fun gehad, en zal er onwaarschijnlijk nog massa's fun hebben in de toekomst. En ik ben niet alleen.
Hoeveel foto's er op het internet staan van de Filthy Trails kan me eerlijk gezegd geen moer schelen, ik vind het daarentegen wel fijn om 's avonds actiefoto's van mijzelf van het internet te kunnen rapen. Ook hierin ben ik niet alleen.
Het toffe van het hyperlink systeem is dat je altijd 2 keuzemogelijkheden hebt: klikken of niet klikken. Dit kan de problemen van KevinV10 e.a. al grotendeels oplossen.
Dus ik zou zeggen: braaaap.
Hoeveel foto's er op het internet staan van de Filthy Trails kan me eerlijk gezegd geen moer schelen, ik vind het daarentegen wel fijn om 's avonds actiefoto's van mijzelf van het internet te kunnen rapen. Ook hierin ben ik niet alleen.
Het toffe van het hyperlink systeem is dat je altijd 2 keuzemogelijkheden hebt: klikken of niet klikken. Dit kan de problemen van KevinV10 e.a. al grotendeels oplossen.
Dus ik zou zeggen: braaaap.
-
- Contacteer:
Effe dimmen jij en goed lezen moet je doen vooraleer dat jij je grote smoel opentrekt, wie is er hier dan een loser? Kevin en mezelf leven in een illusie dat we in een democratie leven waar je vrijuit voor je mening kan uitkomen, uitgerekend jij die in zo'n strontland als ex-Joego aan het dienen bent, zou dat moeten weten!dirty d schreef:Weet ge wat het grote probleem is, er wordt teveel gezeikt op forums...er zijn teveel egoisten...wat met zich meebrengt dat iedereen van dag één super zou moeten zijn, niets voor andere...gaat dat gewoon ergens anders en houd u bakkes.... damn man, Moeten die kerels van de filthy dan buiten het bouwen van, het zorgen dat jongens uit de buurt iets hebben in hun weekend...hier ook nog gaan iedereen hunne zever gaan reply'en..lees gewoon of kijk iets wat u aanstaan...is dat niet zo, hou dan u bakkes...ik doe dit al lang zo en dat gaat zeer goed.
Hou je frustraties maar voor jezelf soldier boy, dit is een bevel!
Wat Kevin bedoelt is dat een baan moet groeien, met zijn rijders en hun niveau mee.
Het is super om een baan te hebben met een vaste lijn maar doordat alle paden daar breed genoeg zijn dat je er met een vrachtwagen door kan, zou ik met mijn bescheiden mening telkens 2 takes (op verschillende afstand en naast elkaar, eentje met een kleine en eentje met grotere gap) bouwen en 1 grote landingsbult én die zeker niet inkapselen met houten constructies want dan kan je geen afstanden meer corrigeren of aanpassen aan het (groeiende) niveau. Ik weet dat het sneller gaat om bulten te bouwen door ze in te kapselen met houten borstweringen maar dit maakt het alleen levensgevaarlijk als het een keertje zwaar misgaat.
Voor de rest zijn jullie goe bezig gasten, heb vooral dikke fun maar benut je mogelijkheden maximaal, zie en bouw het groter en hoger, achteraf kan je altijd weer een beetje inboeten qua afstanden gaps en hoogtes.
Dat is mijn ervaring als bescheiden biker in hart en nieren, track-builder, kleine ondernemer én niet-gefrusteerde militair, niet als onze gefrusteerde vriend hierboven die ons echt knikkende knieën bezorgt

Peace out en cheers,
Ollie
-
- Contacteer:
Hulde dat jij het wel op een normale manier kan zeggen en onderbouwen wat er bedoelt wordt. Aan zo'n reacties heeft nog iemand wat, maar de manier waarop Kevin het verwoordt is alleen maar om reacties uit te lokken en dat weet hij zelf ook. Het is dan ook echt niet z'n eerste "foute" reactie hier en daar mogen mensen ook wel eens wat van zeggen.ollie@hopebenelux.com schreef:Wat Kevin bedoelt is dat een baan moet groeien, met zijn rijders en hun niveau mee.
Het is super om een baan te hebben met een vaste lijn maar doordat alle paden daar breed genoeg zijn dat je er met een vrachtwagen door kan, zou ik met mijn bescheiden mening telkens 2 takes (op verschillende afstand en naast elkaar, eentje met een kleine en eentje met grotere gap) bouwen en 1 grote landingsbult én die zeker niet inkapselen met houten constructies want dan kan je geen afstanden meer corrigeren of aanpassen aan het (groeiende) niveau. Ik weet dat het sneller gaat om bulten te bouwen door ze in te kapselen met houten borstweringen maar dit maakt het alleen levensgevaarlijk als het een keertje zwaar misgaat.
Voor de rest zijn jullie goe bezig gasten, heb vooral dikke fun maar benut je mogelijkheden maximaal, zie en bouw het groter en hoger, achteraf kan je altijd weer een beetje inboeten qua afstanden gaps en hoogtes.
Laatst gewijzigd door RTG op ma apr 28, 2008 2:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Donder op man, ik ben in deze thread heel netjes geweest en het is niet mijn bedoeling geweest om negatieve reacties uit te lokken.RTG schreef:
Hulde dat jij het wel op een normale manier kan zeggen en onderbouwen wat er bedoelt wordt. Aan zo'n reacties heeft nog iemand wat, maar de manier waarop Pieter het verwoordt is alleen maar om reacties uit te lokken en dat weet hij zelf ook. Het is dan ook echt niet z'n eerste "foute" reactie hier en daar mogen mensen ook wel eens wat van zeggen.
Ik vind gewoon dat er overdreven veel ophef gemaakt word over een uit de hand gelopen XC baan.
Er word door veel mensen zo gedacht en ik vond dat dat ook best eens gezegd mag worden tussen alle berichten over hoe megavet die baan wel niet is.
Als je daar niet tegen kan is dat jouw probleem.
SlapHappy
Ik bedoelde niet het complete terein, daar zijn idd betere stukken te vinden dan dat jullie mogen gebruiken.Stainless Styles schreef:Even iets over "het potentieel word niet volledig benut"
Maar het stuk waar jullie mogen bouwen wordt niet ten volle benut(nog niet)
Toen ik er was nam er bijna niemand de moeite om helemaal naar boven te lopen en was eigenlijk bijna iedereen alleen bezig met die middelste lijn met sprongen.
Volgens mij kun je een mooie afdaling maken vanaf het bovenste punt met wat off camber stukken, wortels, bumps, boomstammen. Met bochten die nog wat aan de fantasie van de rijder overlaten in plaats van compleet gestylede kombochten.
- Pieter en zijn V10
Jij mag best een keer voor team gaylord rijden.kevinv10 schreef:ik rij al jaren voor team badgasten
Maar leuk dat ik ook in de discussie word betrokken.
Het valt nu wel op dat er mensen zijn die totaal niet tegen kritiek kunnen, en zeker niet tegen kritiek van Kevin.

its all about "being single, seeing double and jumping triples"
Ja en wat wou je daarmee bereiken dan? Aan alleen negatief commentaar heeft niemand wat, onderbouw het dan zoals ollie of djamgils. Zoals je zelf weet stelt het biken in ons platte landje niet zoveel voor vergeleken met de rest van de wereld, dan is het toch mooi dat er z'n "xc baantje" ligt om de mensen een beetje warm te maken om echt naar Winterberg e.d. te gaan? Het is op die manier toch niet zo moeilijk om je in te leven in de mensen die de FT super geweldig vinden en gewoon blij voor ze te zijn? En met de manier hoe je, je post daar beeindigt schiet je ook niks op.kevinv10 schreef:Donder op man, ik ben in deze thread heel netjes geweest en het is niet mijn bedoeling geweest om negatieve reacties uit te lokken.
Ik vind gewoon dat er overdreven veel ophef gemaakt word over een uit de hand gelopen XC baan.
Er word door veel mensen zo gedacht en ik vond dat dat ook best eens gezegd mag worden tussen alle berichten over hoe megavet die baan wel niet is.
Als je daar niet tegen kan is dat jouw probleem.

Gasten wat wordt er weer een hoop tijd verspeeld op het internet ipv te biken.
Als je het niets vindt, dan ga je er toch niet heen. En als je zelf wel zo goed bent laat andere dan in hun waarde, jij bent toch ook ooit begonnen..
Een groot voordeel van de FT is denk ik wel de locatie. Prima te doen voor een dag. Jij gaat dus elk weekend naar de Alpen? Voor vrijwel iedereen in NL en BE is dat niet echt haalbaar.
En als je de baan te simpel vindt ga zelf dan wat vetters bouwen ipv andere mensen te bekritiseren op hun werk.
Ga toch fietsen.
Groet Bas
Als je het niets vindt, dan ga je er toch niet heen. En als je zelf wel zo goed bent laat andere dan in hun waarde, jij bent toch ook ooit begonnen..
Een groot voordeel van de FT is denk ik wel de locatie. Prima te doen voor een dag. Jij gaat dus elk weekend naar de Alpen? Voor vrijwel iedereen in NL en BE is dat niet echt haalbaar.
En als je de baan te simpel vindt ga zelf dan wat vetters bouwen ipv andere mensen te bekritiseren op hun werk.
Ga toch fietsen.
Groet Bas
s' Avonds een vent, 's ochtends lekker uitslapen..
Heb jij het ook in de gaten?Pieter en zijn V10 schreef:Jij mag best een keer voor team gaylord rijden.kevinv10 schreef:ik rij al jaren voor team badgasten
Maar leuk dat ik ook in de discussie word betrokken.
Het valt nu wel op dat er mensen zijn die totaal niet tegen kritiek kunnen, en zeker niet tegen kritiek van Kevin.

Misschien kunnen we een keer een uitwisselingsprogramma doen?
Ik wil best Bart ruilen ofzo voor een race, die gast hebben we toch niks aan...
Aankomend weekend BWB neem ik aan? Als t goed is is zelfs mn fiets klaar tegen dit weekend!!
SlapHappy