Rode baannaven, maar dan voor 36H?
Moderators:JJ, Beheerders
-
Iemand heeft voor mij een paar rode Velocity's meegenomen uit de VS, maar (domdomdom van mezelf) heeft 36h meegenomen ipv 32h. Nou had ik het idee om ze op te bouwen met rode naven, maar ik kom maar heel erg weinig leveranciers van rode naven tegen... (Phil heeft ze uiteraard wel en ik heb ze inmiddels ook gevonden van Profile Racing, maar die zijn niet zo heel erg veel goedkoper dan Phil).
ik vind het niet erg als de naven een béétje geld moeten kosten, maar ik ben er nog niet helemaal klaar voor om de hoofdprijs te betalen. iemand nog suggesties of ben ik veroordeeld tot doorsparen?
ik vind het niet erg als de naven een béétje geld moeten kosten, maar ik ben er nog niet helemaal klaar voor om de hoofdprijs te betalen. iemand nog suggesties of ben ik veroordeeld tot doorsparen?
- didadunlop
- didadunlop
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Paul, PW en Profile ontlopen elkaar niet zoveel qua prijs. Als je inderdaad een anodiseerder kan vinden kun je zilveren Surly laten doen, zal veel geld schelen.
Zijn die Velocity's ano rood of hard rood. Volgens mij staan Ano rood naven namelijk niet echt bij hard rode velgen.
JJ
Zijn die Velocity's ano rood of hard rood. Volgens mij staan Ano rood naven namelijk niet echt bij hard rode velgen.
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
-
Helemaal mee eens, moet ik even nakijken (ik dacht ano, maar ga door jouw opmerking weer twijfelen).JJ schreef:Zijn die Velocity's ano rood of hard rood. Volgens mij staan Ano rood naven namelijk niet echt bij hard rode velgen.
Anyways, iemand een idee waar ik kan zoeken naar een anodisateur? Ik heb verschillende dingen ingevuld op goudengids.nl, maar kan niets vinden. Of heeft iemand misschien een kant en klaar adresje?
-
-
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Idd jammer, ik was wel benieuwd naar hun reaktie. Heb ze op Bike Motion even gesproken, toen het zelfde verhaal, alhoewel de naven ook daar los lagen.
Beetje jammer, scheelt ze weer wat inkomsten, want die naven zien er goed uit..
JJ
Beetje jammer, scheelt ze weer wat inkomsten, want die naven zien er goed uit..
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!